Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA REACTO 6000 MATT UD (SHINY WHITE/RED)

MERIDA REACTO 6000 MATT UD (SHINY WHITE/RED) Zobacz większe

11 499 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ULTEGRA RD-R8000SS
  • RAMA REACTO CF2 DIRECT (386)
  • KOŁA SYSTEMOWE FULCRUM QUATTRO 35 SPECIAL EDITION
  • KORBA ULTEGRA 52-36
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO ULTEGRA DF

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA REACTO 6000 MATT UD (SHINY WHITE/RED)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA28"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Stworzona z myślą o jeździe szosowej, ale także i triathlonowej, konstrukcja roweru Merida Reacto 6000 Matt Ud to ulepszony względem poprzednika model, który cechuje się nie tylko ciekawszym wyglądem, ale przede wszystkim obniżeniem wagi i poprawą właściwości aerodynamicznych. Męski rower dostępny w naszej ofercie online pozwala osiągać jeszcze lepsze wyniki jazdy, a prostota jego konstrukcji sprawia, że serwisowanie zawsze będzie niezwykle proste. Wartym podkreślenia jest również przystępna cena oraz najlepsze na rynku oprzyrządowanie, które zapewnia komfortową i bezpieczną jazdę.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Reacto CF2 direct (386)
Widelec: ?Reacto Carbon pro-direct (386)
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Koła systemowe Fulcrum Quattro 35 special edition
Piasty: ?Koła systemowe Fulcrum Quattro 35 special edition
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Continental Grand Sport Race 25 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?Shimano ULTEGRA 52-36
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano CS-5800-11 11-28
Przerzutka przednia: ?Shimano ULTEGRA DF
Przerzutka tylna: ?Shimano ULTEGRA RD-58000SS
Manetki: ?Shimano ULTEGRA
Kierownica: ?Merida expert Aero 31.8
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida EXPERT 31.8-5
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano ULTEGRA-direct
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida Race
Wspornik siodła: ?Reacto carbon Race
Kolor: ?Matt ud (shiny white/red)

Więcej informacji

  • WYŻSZY KOMFORT

Komfort nowego REACTO wykracza daleko poza wartości znane z kategorii aero. Wygodę poprawiono w nim dzięki przeprojektowaniu górnych rur tylnego widelca i nowej sztycy S-Flex o smuklejszym przekroju i powiększonym okienku z pełną wkładką elastomerową. Efekt: komfort odczuwalny na siodełku jest aż o 24% wyższy niż w poprzedniej wersji roweru.

  • ZINTEGROWANY KOKPIT

Modele z ramą CF4 mają zintegrowany kokpit Vision Metron, który poprawia aerodynamikę całości i pozwala schować łącza Di2. Integracja zapewnia także bardzo czysty i nowoczesny wygląd.

  • PRECYZYJNE STEROWANIE

Wszystkie modele REACTO mają w pełni karbonowy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/4'' na dole.

  • SZTYWNE OSIE

REACTO DISC ma 12-mm sztywne osie dla większej sztywności roweru i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Takie rozwiązanie zapewnia niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi.

  • HAMULCE SZCZĘKOWE I TARCZOWE

Po raz pierwszy REACTO jest dostępny zarówno z klasycznymi hamulcami, jak i z hamulcami tarczowymi. W zależności od wersji , stosujemy mocowania hamulca w systemie. direct  mount bądź flat mount ( z chłodzeniem Disc Cooler z przodu i z tyłu) dla jak najlepszej jakości hamowania. Zacisk mocowania hamulca tarczowego w systemie flat mount znajduje się na dolnej rurze tylnego trójkąta. Takie rozwiązanie pozwala na lepsze przeniesienie siły hamowania i dobrze chroni hamulec schowany w tylnym trójkącie.

  • DISC COOLER

Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
S-FLEX
S-FLEX
Opatentowana konstrukcja sztycy S-FLEX, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku. Jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej specjalny kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Ponadto, w aerodynamicznej sztycy REACTO zastosowano wkładkę elastomerową dla większej wygody na szosie.