Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA REACTO 300 MET. BLACK (SILVER/BLUE)

MERIDA REACTO 300 MET. BLACK (SILVER/BLUE) Zobacz większe

4 799 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO TIAGRA RD-4700SS
  • RAMA REACTO DIRECT-SUPER BSA
  • WIDELEC REACTO CARBON RACE
  • KORBA FSA OMEGA 52-36 MEGA
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO TIAGRA DF

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA REACTO 300 MET. BLACK (SILVER/BLUE)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA28"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Lekki, ale jednocześnie bardzo wytrzymały rower szosowy Merida Reacto 300 Met Black, to nowoczesny model przygotowany specjalnie z myślą o sezonie 2018. Całkowicie przeprojektowana konstrukcja tego męskiego roweru oferuje jeszcze wyższy komfort jazdy, możliwość osiągania bardzo dużych prędkości, jak i wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki oprzyrządowaniu od najlepszych producentów, w tym zastosowaniu tarczowych hamulców Shimano. Oferowany w naszym sklepie internetowym rower, łączy w sobie solidność z nowoczesnym designem, możliwością jazdy triathlonowej i niską ceną jego zakupu.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Reacto direct-super BSA
Widelec: ?Reacto Carbon race
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Merida comp 30cw
Piasty: ?Road seal Bearing
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Maxxis Dolemites 25 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?FSA Omega 52-36 Mega
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano CS-HG500-10 12-28
Przerzutka przednia: ?Shimano Tiagra DF
Przerzutka tylna: ?Shimano Tiagra RD-4700SS
Manetki: ?Shimano Tiagra
Kierownica: ?Merida expert Aero 31.8
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida EXPERT 31.8-5
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano Road Comp
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida Race
Wspornik siodła: ?Reacto carbon
Kolor: ?Met. black (silver/blue)

Więcej informacji

  • WYŻSZY KOMFORT

Komfort nowego REACTO wykracza daleko poza wartości znane z kategorii aero. Wygodę poprawiono w nim dzięki przeprojektowaniu górnych rur tylnego widelca i nowej sztycy S-Flex o smuklejszym przekroju i powiększonym okienku z pełną wkładką elastomerową. Efekt: komfort odczuwalny na siodełku jest aż o 24% wyższy niż w poprzedniej wersji roweru.

  • ZINTEGROWANY KOKPIT

Modele z ramą CF4 mają zintegrowany kokpit Vision Metron, który poprawia aerodynamikę całości i pozwala schować łącza Di2. Integracja zapewnia także bardzo czysty i nowoczesny wygląd.

  • PRECYZYJNE STEROWANIE

Wszystkie modele REACTO mają w pełni karbonowy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/4'' na dole.

  • SZTYWNE OSIE

REACTO DISC ma 12-mm sztywne osie dla większej sztywności roweru i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Takie rozwiązanie zapewnia niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi.

  • HAMULCE SZCZĘKOWE I TARCZOWE

Po raz pierwszy REACTO jest dostępny zarówno z klasycznymi hamulcami, jak i z hamulcami tarczowymi. W zależności od wersji , stosujemy mocowania hamulca w systemie. direct  mount bądź flat mount ( z chłodzeniem Disc Cooler z przodu i z tyłu) dla jak najlepszej jakości hamowania. Zacisk mocowania hamulca tarczowego w systemie flat mount znajduje się na dolnej rurze tylnego trójkąta. Takie rozwiązanie pozwala na lepsze przeniesienie siły hamowania i dobrze chroni hamulec schowany w tylnym trójkącie.

  • DISC COOLER

Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Poprawia ona wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.