Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA REACTO DISC 5000 MATT METALLIC GREY (BLACK/GREEN)

MERIDA REACTO DISC 5000 MATT METALLIC GREY (BLACK/GREEN) Zobacz większe

9 999 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO ULTEGRA RD-R8000SS
  • RAMA SCULTURA REACTO CF2 DISC (386) R12
  • WIDELEC REACTO CARBON PRO 12 FM
  • KORBA FSA GOSSAMER PRO 52-36 (386)
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO ULTEGRA DF

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA REACTO DISC 5000 MATT METALLIC GREY (BLACK/GREEN)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA28"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Nowoczesny rower przeznaczony do jazdy szosowej i w triathlonie Merida Reacto Disc 5000 Matt Metallic to całkowicie przeprojektowany model, który tym razem został pomyślany nie tylko pod kątem estetyki, ale także wysokiego komfortu jazdy oraz możliwości uzyskiwania jak najwyższych prędkości. Rower dostępny w konkurencyjnej cenie został wyposażony w oprzyrządowanie najlepszych producentów, które sprawdzi się w najtrudniejszych nawet warunkach i zagwarantuje wysokie poziom bezpieczeństwa. Ogromną zaletą tego męskiego roweru z naszego sklepu internetowego jest także jego bardzo prosta obsługa.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Reacto CF2 discc (386) R12
Widelec: ?Reacto Carbon pro 12 FM
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Merida Expert C pair disc
Piasty: ?Bearing Centerlock 12-100
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Continental Grand Sport Race 25 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?FSA Gossamer Pro 52-36 (386)
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano CS-5800-11 11-28
Przerzutka przednia: ?Shimano Ultegra DF
Przerzutka tylna: ?Shimano Ultegra RD-R8000SS
Manetki: ?Shimano Ultegra disc
Kierownica: ?Merida expert Aero 31.8
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida EXPERT 31.8-5
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano Ultegra disc
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida Race
Wspornik siodła: ?Reacto carbon race
Kolor: ?Matt metallic grey (black/green)

Więcej informacji

  • WYŻSZY KOMFORT

Komfort nowego REACTO wykracza daleko poza wartości znane z kategorii aero. Wygodę poprawiono w nim dzięki przeprojektowaniu górnych rur tylnego widelca i nowej sztycy S-Flex o smuklejszym przekroju i powiększonym okienku z pełną wkładką elastomerową. Efekt: komfort odczuwalny na siodełku jest aż o 24% wyższy niż w poprzedniej wersji roweru.

  • ZINTEGROWANY KOKPIT

Modele z ramą CF4 mają zintegrowany kokpit Vision Metron, który poprawia aerodynamikę całości i pozwala schować łącza Di2. Integracja zapewnia także bardzo czysty i nowoczesny wygląd.

  • PRECYZYJNE STEROWANIE

Wszystkie modele REACTO mają w pełni karbonowy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/4'' na dole.

  • SZTYWNE OSIE

REACTO DISC ma 12-mm sztywne osie dla większej sztywności roweru i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Takie rozwiązanie zapewnia niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi.

  • HAMULCE SZCZĘKOWE I TARCZOWE

Po raz pierwszy REACTO jest dostępny zarówno z klasycznymi hamulcami, jak i z hamulcami tarczowymi. W zależności od wersji , stosujemy mocowania hamulca w systemie. direct  mount bądź flat mount ( z chłodzeniem Disc Cooler z przodu i z tyłu) dla jak najlepszej jakości hamowania. Zacisk mocowania hamulca tarczowego w systemie flat mount znajduje się na dolnej rurze tylnego trójkąta. Takie rozwiązanie pozwala na lepsze przeniesienie siły hamowania i dobrze chroni hamulec schowany w tylnym trójkącie.

  • DISC COOLER

Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DISC COOLER
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
INTERNAL CLAMP
INTERNAL CLAMP
Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.
S-FLEX
S-FLEX
Opatentowana konstrukcja sztycy S-FLEX, która wydatnie zwiększa komfort odczuwany na siodełku. Jest wykonana z karbonu, który sam w sobie ma właściwości tłumienia drgań. Nadaliśmy jej specjalny kształt, który dodatkowo zwiększa elastyczność i komfort. Ponadto, w aerodynamicznej sztycy REACTO zastosowano wkładkę elastomerową dla większej wygody na szosie.