MARKA | MERIDA |
MODEL | MERIDA SCULTURA TEAM-T BAHRAIN-MERIDA TEAM-E |
PŁEĆ | MĘSKA |
ROZMIAR KOŁA | 28" |
KOLEKCJA | 2019 |
KOD PRODUKTU |
Poznaj demona prędkości, jakim jest rower Merida Scultura Team-T Bahrain-Merida Team-E! Ten wyjątkowy sprzęt, który jest oferowany przez nasz sklep internetowy, charakteryzuje się większą aerodynamiką, o wiele mniejszą masą, ale też specjalną konstrukcją sztycy, która wytłumia drgania. Nowoczesne tworzywa gwarantują także o wiele większą wytrzymałość. Teraz rower ten można dostać w relatywnie niewielkiej cenie do jego właściwości – wystarczy złożyć zamówienie online. Dzięki temu męskiemu rowerowi triathlonowemu pobijesz każdy swój rekord.
Rama: ? | Scultura CF4 ultralite R12 |
Widelec: ? | Scultura superlite - full carbon - taperowany |
Amortyzator tylny: ? | N/A |
Obręcze: ? | Koła systemowe Fulcrum Racing Speed 40C |
Piasty: ? | Koła systemowe Fulcrum Racing Speed 40C |
Szprychy: ? | N/A |
Opony: ? | Continental Grand Prix 4000S 25 KV |
Pedały: ? | N/A |
Korba: ? | Shimano Dura Ace FC-R9100 50-34 |
Wkład supportu: ? | N/A |
Łańcuch: ? | N/A |
Kaseta: ? | Shimano CS-9100-11 11-28 |
Przerzutka przednia: ? | Shimano Dura Ace Di2 |
Przerzutka tylna: ? | Shimano Dura Ace Di2 RD-9150SS |
Manetki: ? | Shimano Dura Ace Di2 |
Kierownica: ? | FSA K-force Compact 31.8 |
Chwyty: ? | N/A |
Mostek: ? | FSA OS99-6 |
Stery: ? | N/A |
Hamulce: ? | Shimano Dura Ace C BR-9100 |
Dźwignie hamulca: ? | N/A |
Siodło: ? | Prologo Nago Evo CPC |
Wspornik siodła: ? | Merida carbon Team S-flex 27.2 SB15 |
Kolor: ? | Bahrain-Team Merida |
Wiedzę zebraną w tunelu aerodynamicznym podczas tworzenia REACTO wykorzystaliśmy także w projekcie SCULTURY. W jej ramie zastosowaliśmy profile rur NACA Fastback. Mają one kształt kropli ze ściętym tyłem i są zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki. Zapewniają tym samym idealny przepływ powietrza przy najlżejszej możliwie wadze.
W pogoni za jak najlepszymi osiągami jeszcze bardziej obniżyliśmy wagę, zachowując przy tym świetnie wartości pozostałych parametrów. Zmieniając układ karbonowych warst, uzyskaliśmy wagę poniżej 800g klasycznej ramy CF4 i 900g ramy CF4 Disc.
Wszystkie modele SCULTURA mają w pełni karbonoy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' n dole.
Wszystkie modele SCULTURA DISC mają 12-mm sztywne osie dla większej sztywności i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Modele CF4 wykorzystują system R.A.T, który pozwala błyskawicznie otworzyć i zamknąć oś.
W SCULTURZE DISC można założyć opony 28 mm, które gwarantują świetną trakcję i lepsze przeniesienie sił hamowania na drogę. Szersze opony poprawiają również komfort, dodatkowo zwiększając zakres zastosowań SCULTURY DISC.
Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.