Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA SCULTURA 100 PEARL WHITE (SILVER/BLACK)

MERIDA SCULTURA 100 PEARL WHITE (SILVER/BLACK) Zobacz większe

3 199 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO CLARIS SS
  • RAMA SCULTURA LITE SINGLE BSA
  • WIDELEC ROAD CARBON RACE
  • KORBA FSA TEMPO 50-34
  • PRZERZUTKA PRZÓD CLARIS DF

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA SCULTURA 100 PEARL WHITE (SILVER/BLACK)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA28"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Poznaj możliwości doskonałego roweru szosowego, jakim jest Merida Scultura 100 Pearl White (Silver/Black). Te przeznaczone dla mężczyzn dwa kółka będą doskonałym środkiem do ćwiczeń, jak i do hobbystycznego kolarstwa. Odpowiednie profile, geometria, lekka rama i widelce sprawią, że jazda na nim będzie sprawiała mnóstwo satysfakcji. Dostępny online męski rower szosowy Merida Scultura 100 to wybór dla każdego, kto chce rozwijać maksymalną prędkość. Cena za rower, jaką proponuje sklep internetowy SuperSportowy, jest jego dodatkową zaletą.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Scultura lite single BSA
Widelec: ?Road carbon Race
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Merida comp SL-20mm profil
Piasty: ?Road seal Bearing
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Maxxis Dolemites 25 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?FSA Tempo 50-34 CK-201TT
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Sunrace CS8 11-28
Przerzutka przednia: ?Shimano CLARIS DF
Przerzutka tylna: ?Shimano CLARIS SS
Manetki: ?Shimano CLARIS
Kierownica: ?Merida expert compact road OS
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida Comp 31.8-6
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Road dual pivot
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida Sport
Wspornik siodła: ?Merida road comp SB12 27.2
Kolor: ?Pearl white (silver/black)

Więcej informacji

  • AERO PROFILE RUR

Wiedzę zebraną w tunelu aerodynamicznym podczas tworzenia REACTO wykorzystaliśmy także w projekcie SCULTURY. W jej ramie zastosowaliśmy profile rur NACA Fastback. Mają one kształt kropli ze ściętym tyłem i są zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki. Zapewniają tym samym idealny przepływ powietrza przy najlżejszej możliwie wadze.

  • JESZCZE LŻEJ

W pogoni za jak najlepszymi osiągami jeszcze bardziej obniżyliśmy wagę, zachowując przy tym świetnie wartości pozostałych parametrów. Zmieniając układ karbonowych warst, uzyskaliśmy wagę poniżej 800g klasycznej ramy CF4 i 900g ramy CF4 Disc.

  • PRECYZYJNE PROWADZENIE

Wszystkie modele SCULTURA mają w pełni karbonoy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' n dole.

  • SZTYWNE OSIE

Wszystkie modele SCULTURA DISC mają 12-mm sztywne osie dla większej sztywności i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Modele CF4 wykorzystują system R.A.T, który pozwala błyskawicznie otworzyć i zamknąć oś.

  • GOTOWA NA OPONY 28 MM

W SCULTURZE DISC można założyć opony 28 mm, które gwarantują świetną trakcję i lepsze przeniesienie sił hamowania na drogę. Szersze opony poprawiają również komfort, dodatkowo zwiększając zakres zastosowań SCULTURY DISC.

  • DISC COOLER

Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
SMOOTH WELDING
SMOOTH WELDING
Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywności ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu MERIDY, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

Merida
Le grand
Cannondale
Cube
Schwinn
Kross