Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461

MERIDA SCULTURA DISC 7000-E CLEAR UD BLUE (BLUE/GREY)

MERIDA SCULTURA DISC 7000-E CLEAR UD BLUE (BLUE/GREY) Zobacz większe

15 999 zł

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ ULTEGRA D12 RD-R8050SS
  • RAMA SCULTURA SCULTURA CF2 DISC 12 CARBON
  • KOŁA SYSTEMOWE DT SWISS P1800 SPLINE DB23*18
  • KORBA FSA ENERGY 50-34
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO ULTEGRA D12 DF

dostępny, realizacja 2-5dni,
zarezerwuj produkt, skontaktujemy się z Tobą

Oblicz ratę

Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA SCULTURA DISC 7000-E CLEAR UD BLUE (BLUE/GREY)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA28"
KOLEKCJA2018
KOD PRODUKTU

O produkcie

Nie lubisz iść na kompromisy w wyborze dwóch kółek? Jeśli tak, to męski rower szosowy Merida Scultura Disc 7000-E Clear UD Blue (Blue/Grey) jest zdecydowanie dla Ciebie. Dzięki niemu poznasz pojęcie precyzyjnej jazdy, a odpowiednie profile rur i niska waga pomogą Ci rozwinąć duże prędkości. Cena za ten rower, jaką proponuje sklep internetowy SuperSportowy, jest bardzo korzystna dla klientów – relatywnie niewielkim kosztem można nabyć online sprzęt, który będzie idealny do profesjonalnych treningów, jak i do startowania w zawodach kolarskich.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Scultura CF2 disc 12
Widelec: ?Scultura carbon pro 12 fm
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Koła systemowe DT Swiss P1800 spline DB23*18
Piasty: ?Koła systemowe DT Swiss P1800 spline DB23*18
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Continental Grand Sport Race 25 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?FSA Energy 50-34 OS8092CC/DM/86
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano CS-5800-11 11-28
Przerzutka przednia: ?Shimano Ultegra D12 DF
Przerzutka tylna: ?Shimano Ultegra D12 RD-R8050SS
Manetki: ?Shimano Ultegra disc D12
Kierownica: ?Merida expert compact road OS
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida expert OS-6
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano Ultegra disc
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Prologo Nago Evo
Wspornik siodła: ?Merida carbon comp SB15 27.2
Kolor: ?Clear UD blue (blue/grey)

Więcej informacji

  • AERO PROFILE RUR

Wiedzę zebraną w tunelu aerodynamicznym podczas tworzenia REACTO wykorzystaliśmy także w projekcie SCULTURY. W jej ramie zastosowaliśmy profile rur NACA Fastback. Mają one kształt kropli ze ściętym tyłem i są zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki. Zapewniają tym samym idealny przepływ powietrza przy najlżejszej możliwie wadze.

  • JESZCZE LŻEJ

W pogoni za jak najlepszymi osiągami jeszcze bardziej obniżyliśmy wagę, zachowując przy tym świetnie wartości pozostałych parametrów. Zmieniając układ karbonowych warst, uzyskaliśmy wagę poniżej 800g klasycznej ramy CF4 i 900g ramy CF4 Disc.

  • PRECYZYJNE PROWADZENIE

Wszystkie modele SCULTURA mają w pełni karbonoy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' n dole.

  • SZTYWNE OSIE

Wszystkie modele SCULTURA DISC mają 12-mm sztywne osie dla większej sztywności i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Modele CF4 wykorzystują system R.A.T, który pozwala błyskawicznie otworzyć i zamknąć oś.

  • GOTOWA NA OPONY 28 MM

W SCULTURZE DISC można założyć opony 28 mm, które gwarantują świetną trakcję i lepsze przeniesienie sił hamowania na drogę. Szersze opony poprawiają również komfort, dodatkowo zwiększając zakres zastosowań SCULTURY DISC.

  • DISC COOLER

Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DISC COOLER
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.