Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461
MERIDA SCULTURA DISC 4000 ANTHRACITE/GREEN (BLACK) Zobacz większe

MERIDA SCULTURA DISC 4000 ANTHRACITE/GREEN (BLACK)

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

  • PRZERZUTKA TYŁ SHIMANO 105 SS
  • RAMA SCULTURA CF2 DISC 12 CARBON
  • WIDELEC SCULTURA CARBON PRO 12 FM
  • KORBA SHIMANO 105 50-34 (PF86)
  • PRZERZUTKA PRZÓD SHIMANO 105 D

Więcej szczegółów

ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

8 999 zł




Opis

MARKAMERIDA
MODELMERIDA SCULTURA DISC 4000 ANTHRACITE/GREEN (BLACK)
PŁEĆMĘSKA
ROZMIAR KOŁA28"
KOLEKCJA2018

O produkcie

Cenisz sobie w rowerze nie tylko niezawodność, ale także nowoczesny design? Merida Scultura Disc 4000 Anthracite/Green (Black) będzie dla Ciebie idealnym wyborem. Ten dostępny online nowoczesny sprzęt z całą pewnością spełni Twoje największe wymogi – jest lekki, doskonale się go prowadzi, a przede wszystkim – można na nim rozwinąć ogromne prędkości. Dodatkowo rower ten można dostać w dobrej cenie, jaką oferuje nasz sklep internetowy. Wybierz profesjonalny sprzęt o atrakcyjnym designie, zbudowany z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii.

Specyfikacja techniczna

Rama: ?Scultura CF2 disc 12 carbon
Widelec: ?Scultura carbon pro 12 fm
Amortyzator tylny: ?N/A
Obręcze: ?Merida comp 22 disc pair
Piasty: ?Bearing Centerlock-12
Szprychy: ?N/A
Opony: ?Continental Ultra Sport II 25 zwijana
Pedały: ?N/A
Korba: ?Shimano 105 50-34 (pf86)
Wkład supportu: ?N/A
Łańcuch: ?N/A
Kaseta: ?Shimano 105 50-34 (pf86)
Przerzutka przednia: ?Shimano 105 D
Przerzutka tylna: ?Shimano 105 SS
Manetki: ?Shimano 105 disc
Kierownica: ?Merida expert compact road OS
Chwyty: ?N/A
Mostek: ?Merida expert carbon OS-5
Stery: ?N/A
Hamulce: ?Shimano RS505 160
Dźwignie hamulca: ?N/A
Siodło: ?Merida Sport
Wspornik siodła: ?Merida carbon expert SB15 27.2
Kolor: ?Anthracite/green (black)

Więcej informacji

  • AERO PROFILE RUR

Wiedzę zebraną w tunelu aerodynamicznym podczas tworzenia REACTO wykorzystaliśmy także w projekcie SCULTURY. W jej ramie zastosowaliśmy profile rur NACA Fastback. Mają one kształt kropli ze ściętym tyłem i są zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki. Zapewniają tym samym idealny przepływ powietrza przy najlżejszej możliwie wadze.

  • JESZCZE LŻEJ

W pogoni za jak najlepszymi osiągami jeszcze bardziej obniżyliśmy wagę, zachowując przy tym świetnie wartości pozostałych parametrów. Zmieniając układ karbonowych warst, uzyskaliśmy wagę poniżej 800g klasycznej ramy CF4 i 900g ramy CF4 Disc.

  • PRECYZYJNE PROWADZENIE

Wszystkie modele SCULTURA mają w pełni karbonoy widelec ze stożkową rurą sterową. Taki zestaw zapewnia precyzyjne i pewne prowadzenie. Modele aluminiowe i karbonowe CF2 mają główkę o wymiarach 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' na dole. High-endowe wersje CF4 są smuklejsze, a ich główka ramy ma 1 1/8'' u góry i 1 1/2'' n dole.

  • SZTYWNE OSIE

Wszystkie modele SCULTURA DISC mają 12-mm sztywne osie dla większej sztywności i precyzyjnego dopasowania tarczy hamulcowej podczas zmiany koła. Modele CF4 wykorzystują system R.A.T, który pozwala błyskawicznie otworzyć i zamknąć oś.

  • GOTOWA NA OPONY 28 MM

W SCULTURZE DISC można założyć opony 28 mm, które gwarantują świetną trakcję i lepsze przeniesienie sił hamowania na drogę. Szersze opony poprawiają również komfort, dodatkowo zwiększając zakres zastosowań SCULTURY DISC.

  • DISC COOLER

Efektywny system chłodzący wykorzystuje aluminiowe żebra w okolicach mocowania zacisku hamulca tarczowego. W tym miejscu efektywnie odprowadzają one nadmiar ciepła, zapewniają stałą jakość hamowania. Dzięki temu systemowi hamulec nagrzewa się o 35% mniej i szybciej się schładza.

GEOMETRIA

TECHNOLOGIA

INTERNAL CABLE ROUTING
INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
NANO MATRIX CARBON
NANO MATRIX CARBON
Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.
CARBON FORK
CARBON FORK
Przedni widelec wykonany w pełni z kompozytu węglowego. Karbonowe są nie tylko jego ramiona, ale także rura sterowa. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, precyzyjnym prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.
NACA FASTBACK PROFILE
NACA FASTBACK PROFILE
Specjalne profile rur w kształcie kropli ze ściętym tyłem. Wykorzystują one patent profilu skrzydeł NACA0028 amerykańskiego komitetu doradczego do spraw aeronautyki (NACA), który wchodzi w skład NASA. Profile NACA Fastback zapewniają swobodny przepływ powietrza i łączą w sobie istotne parametry sztywności oraz aerodynamiki, przy najniższej możliwej wadze.
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.
X-TAPER HEADTUBE
X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
DISC COOLER
DISC COOLER
Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat: o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.
Di2 READY
DI2 READY
Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. Rowery i ramy z symbolem „Di2 Ready” są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.
THROUGH AXLE 12-100
THROUGH AXLE 12-100
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.
THROUGH AXLE 12-142
THROUGH AXLE 12-142
Osie thru-axle 12mm dają wiele możliwości. Poza wysoką sztywnością skrętną, zapewniają też niezmienne położenie tarczy hamulcowej względem zacisku i łatwe wypięcie koła bez użycia narzędzi. W przeciwieństwie do rozwiązań typu quick release, pozycja koła jest tu zawsze w 100% niezmienna.