Masz pytania? Śmiało dzwoń 727 619 461
MERIDA SCULTURA 100 JULIET BLACK/WHITE -PETROL BLUE Zobacz większe

MERIDA SCULTURA 100 JULIET BLACK/WHITE -PETROL BLUE

Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru.SCULTURA - jedna z najlepszych szosówek na świecie.

Więcej szczegółów

ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

2 999 zł




Opis

MARKA MERIDA
MODEL SCULTURA 100 JULIET BLACK/WHITE -PETROL BLUE
PŁEĆ DAMSKA
ROZMIAR KOŁA 28"
KOLEKCJA 2017

Więcej informacji

Lekka jak piórko, wygodna i aerodynamiczna – właśnie taka jest nowa gwiazda na firmamencie MERIDY. Już same liczby dotyczące tego narzędzia pracy grupy LAMPRE-MERIDA robią wrażenie: waga ramy to 740 g (rozmiar S/M), a w zestawie z nowym projektem widelca: 985 g! Jedna z wersji nowej SCULTURY waży 4,56 kg i jest najlżejszym seryjnie produkowanym rowerem świata. Podstawą dla takich wyników jest nasz nowy sposób produkcji karbonowych ram z użyciem specjalnych form, który daje niższą wagę i lepsze osiągi roweru. Znacznej poprawie uległa także aerodynamika SCULTURY. Odpowiadają za nią przede wszystkim zoptymalizowane pod tym kątem profile rur NACA Fastback, połączone szeroko z potężnym suportem BB386 dla lepszego transferu mocy. Lepszy przepływ powietrza zapewnia również główka ramy o szerokości 1 1/8” u góry i 1 1/4” na dole, zwiększająca także sztywność roweru oraz poprawiająca jego świetne prowadzenie. Na aerodynamikę SCULTURY wpływa też wiele szczegółowych rozwiązań, jak np. tylny hamulec w systemie direct mount umieszczony w cieniu aerodynamicznym pod suportem. Takie rozwiązanie pozwoliło zrezygnować z mostka łączącego górne rury tylnego trójkąta, co zwiększyło ich elastyczność, a tym samym komfort odczuwany na siodełku. Poprawia go także możliwość zastosowania 25-mm ogumienia. Agresywne prowadzenie nowego modelu i jego zwinność zapewniają jedynie 400-mm dolne rury tylnego trójkąta. Imponujące połączenie w nowej SCULTURZE tak wielu pożądanych cech pozwoliło nam stworzyć jedną z najlepszych szosówek na świecie.

RAMA

RAMA

ALU / Scultura lite disc BSA

ROZMIAR RAMY

XXS-44, XS-47, S-50, S-M-52, M-L-54 [cm]

KOLOR

BLACK/WHITE -PETROL BLUE

WIDELEC

Road carbon Race

NAPĘD

PRZEŁOŻENIA

16

PRZERZUTKA P

Shimano Claris

PRZERZUTKA T

Shimano Claris

MANETKA P/T

Shimano Claris

KORBA

FSA Tempo 50-34

KASETA

Sunrace CS8 11-28

KOŁA

ROZMIAR KÓŁ

700C

PIASTA P/T

Road seal Bearing/

Road seal Bearing

OBRĘCZE

Merida comp 20 pair

OPONA P/T

Maxxis Dolemites 23 fold

KOMPONENTY

HAMULEC P/T

ROAD Dual Pivot

KIEROWNICA

Merida Compact road OS

MOSTEK

Merida Comp OS -6

SIODŁO

Juliet Sport

SZTYCA

MERIDA road comp SB12 27.2

PEDAŁY

-

SMOOTH WELDING

Wygładzanie niektórych spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

INTERNAL CABLE

Prowadzenie linki tylnego hamulca, a w niektórych modelach także linki przerzutek, wewnątrz rur ramy. To rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem.

CARBON FORK

Przedni widelec wykonany z kompozytu węglowego, w niektórych modelach w 100%. Karbonowe widelce MERIDY zachwycają pochłanianiem wibracji, prowadzeniem oraz sztywnością podczas hamowania i w zakrętach.

HFS – HYDRO FORMING SYSTEM

Produkcja trójwymiarowo giętych rur ze stopu Prolite 66 za pomocą „hydroformowania”. Gorący olej wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz). Dzięki ogromnemu doświadczeniu, technologie obróbki aluminium w Meridzie stoją na najwyższym poziomie.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINIUM

Najwyższej jakości stop MERIDY wykonany z odpornego aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi.

X-TAPER HEADTUBE

Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1,5” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania – rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

DOWN TUBE EXIT

Duże wyjście linki (Down Tube Exit) ułatwia obsługę przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury.

CZAS OCZEKIWANIA NA TOWAR MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ DO 3-4 DNI.

Produkty powiązane