Prawo do zwrotu
Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie Supersportowy.pl w ciągu 14-stu dni od daty otrzymania przesyłki.
Warunki zwrotu
Towar przeznaczony do zwrotu musi spełniać następujące warunki:
nie może nosić śladów użytkowania,
musi być w oryginalnym opakowaniu.
Sposoby zwrotu
Zwrot towaru można zrealizować na dwa sposoby:
w sklepie stacjonarnym: Klient może osobiście zwrócić towar w naszym punkcie sprzedaży,
za pośrednictwem przesyłki: Klient może odesłać towar na własny koszt. W takim przypadku należy uzupełnić formularz zwrotu i dołączyć go do zwracanej przesyłki z dowodem zakupu.
Procedura zwrotu
aby dokonać zwrotu towaru formą odsyłki, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który można pobrać z naszej strony internetowej,
formularz należy dołączyć do paczki z zwracanym towarem.
WAŻNE: Dołącz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
WAŻNE: Jeżeli na paragonie lub fakturze znajduje się więcej niż jeden produkt, również prosimy o dołączenie dowodu zakupu do zwracanych produktów. Prześlemy wtedy paragon lub fakturę korygującą w formie mailowej.
Zwrot pieniędzy
Po uznaniu zwrotu towaru, pieniądze zostaną przesłane na konto bankowe Klienta w ciągu 14-stu dni roboczych.
Kontakt
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących procesu zwrotu, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Adres mailowy: bok@supersportowy.pl
Adres wysyłki zwrotów Supersportowy.pl, ul. Poznańska 140, 62-052 Komorniki
Postanowienia ogólne Regulamin reklamacji dotyczy składania przez Klientów reklamacji, dotyczących zakupionych produktów w naszym sklepie. Klient ma prawo do zgłaszania reklamacji, jeśli zakupiony produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową.
Sposób składania reklamacji Reklamację można zgłosić na dwa sposoby:
w sklepie stacjonarnym,
w formie mailowej na adres: bok@supersportowy.pl, dla sprzętu tj. rowery, narty, snowboard
w formie odsyłki na adres sklepu dołączając formularz reklamacji
Wymogi dotyczące reklamacji Aby reklamacja została rozpatrzona, Klient zobowiązany jest do dostarczenia następujących informacji:
dowodu zakupu (faktura, paragon),
zdjęć uszkodzeń reklamowanego produktu.
zdjęć całościowych produktu,
informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Sposoby rozpatrzenia reklamacji Klient ma prawo domagać się:
naprawy produktu,
wymiany produktu na ten sam, jeżeli jest dostępny,
obniżenia ceny,
odstąpienia od umowy.
Termin rozpatrzenia reklamacji Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14-stu dni od daty złożenia reklamacji oraz dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów.
Informacje dodatkowe W przypadku konieczności wysłania produktu do oceny, koszty przesyłki ponosi Klient, chyba że reklamacja zostanie uznana.
Kontakt W przypadku pytań dotyczących reklamacji, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem bok@supersportowy.pl.