Opis
Santa Cruz Tallboy 5 C R to rower typu XC dla miłośników downhill’u.
Tallboy zyskał rzeszę wiernych zwolenników wśród tych, którzy szukają roweru, który wytrzyma nieustanne pokonywanie gorących okrążeń w „power hour” lub długie dni w siodle, przemierzając najlepsze szlaki.
Wysoce dopracowane zawieszenie VPP™ w modelu Tallboy łączy w sobie efektywność pedałowania z pełną sprawnością w pokonywaniu wybojów.
Jeśli kiedykolwiek istniał rower XC dla kolarzy grawitacyjnych, to jest nim właśnie Tallboy!
W pełni dopasowany w każdym rozmiarze: proporcjonalna geometria i dostosowana sztywność ramy.
Długość dolnego trójkąta i kąt rury podsiodłowej są dopasowane do rozmiaru ramy (rura staje się bardziej stroma, a długość dolnego trójkąta rośnie wraz ze wzrostem rozmiaru ramy), dzięki czemu każdy rowerzysta, niezależnie od wzrostu, uzyskuje taką samą równowagę geometrii i właściwości jezdnych.
Santa Cruz dopasowuje sztywność do każdego rozmiaru ramy, aby mieć pewność, że każdy otrzyma tak samo wysoką jakość jazdy. Więksi riderzy oznaczają większe obciążenia na większych ramach, ale Santa Cruz temu zaradziło, właśnie dzięki dostosowaniu sztywności ramy do konkretnego jej rozmiaru.
Przekładnia SRAM Eagle – mocniejsza, lepsza zmiana przełożeń, bezprzewodowo.
Przekładnia SRAM Eagle nowej generacji, stosowana w modelach CC z włókna węglowego, to zdecydowanie solidna, w pełni zintegrowana i współzależna transmisja bezprzewodowa. Zbudowana wokół uniwersalnej osi koła, posiada mocowanie Full Mount i zapewnia znacznie mocniejsze połączenie z ramą, a supermocna przerzutka zapewnia niespotykaną wytrzymałość. Zmiana przełożeń pod obciążeniem jest możliwa dzięki połączeniu technologii X-SYNC i mapowania kasety, co zapewnia płynną zmianę przełożeń, nawet przy największej mocy wyjściowej. Nowe AXS Pods są niezwykle ergonomiczne i dają duże możliwości dostosowania, dzięki czemu zmiana biegów jest lekka i intuicyjna. SRAM Eagle to po prostu najbardziej zaawansowana przekładnia, niemal tak wytrzymała, jak sama góra, na której szczyt pomaga wjechać.
Kit / rama: | R / Carbon C |
Widelec: | RockShox Pike Base, 130 mm |
Amortyzator tylny: | FOX Float Performance, 190 x 45, 120 mm |
Obręcze: | RaceFace AR Offset 30, 29″ |
Piasty: | przód: SRAM MTH 716, 15 x 110, Torque Cap, 6-Bolt 32h, tył: SRAM MTH 746, 12 x 148, HG, 6-Bolt, 32h |
Rozmiar kół: | 29″ |
Opony: | przód: Maxxis Forekaster 29″x2.4″WT, 3C, MaxxTerra, EXO, tył: Maxxis Forekaster 29″x2.4″WT, 3C, MaxxTerra, EXO |
Pedały: | N/A |
Korba: | SRAM Stylo 148 DUB 32t |
Wkład suportu: | SRAM DUB 68 / 73 mm Threaded BB |
Łańcuch: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Kaseta: | SRAM PG1230, 12 speed, 11-50t |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Kierownica: | RaceFace Ride |
Chwyty: | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Mostek: | Burgtec Enduro MK3, 42 mm |
Stery: | FSA IS-2/47/42 ACB or Cane Creek 10 IS Integrated |
Hamulce: | SRAM G2 R, tarcze hamulcowe Avid Centerline 180 mm |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado, CroMo |
Wspornik siodła: | SDG Tellis Dropper, 31,6 |
Kolor: | Gloss White (lśniący biały) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- VPP™
VPP™ oznacza wirtualny punkt obrotu – zasada w inżynierii będąca synonimem wysokiej wydajności, która występuje zarówno w rowerach o krótkim skoku, takich jak Tallboy, aż po zwycięzcę Pucharu Świata DH – model V10.
- SKOK 120 MM VPP™
Niektórzy nazywają 120 mm “krótkim skokiem”, inni nazywają to całym skokiem, którego potrzebujesz. Tallboy to rower XC z możliwością dostrojenia geometrii i amortyzatora, które sprawiają, że rower jest o wiele bardziej wydajny, niż sugerują to milimetry.
- ŻWAWE ZAWIESZENIE
Tallboy posiada niższy współczynnik początkowy i zwiększony wskaźnik końcowy krzywej dźwigni. To sprawia, że jest on naprawdę czuły w dalszej części skoku i pomaga rowerowi jechać wyżej w swoim suwie, zapewniając rider’owi bardziej responsywne, żwawe odczucie.
- POGROMCA UDERZEŃ
Znaczne zmniejszenie oporu przy wykorzystaniu końcowej wartości skoku (w porównaniu z poprzedniki generacjami Tallboya), poprawiło zarówno czułość na małe uderzenia jak i większe przeszkody. Producent w ten sposób był w stanie zmniejszyć efekt unoszenia się, aby poprawić czułość hamowania.
- SCHOWEK NA RĘKAWICE: ZAWSZE W ZASIĘGU RĘKI
GEOMETRIA