Opis
Cały ten skok i koła MX…
Załaduj samochód, ruszaj w drogę, wdrap się na górę, zjedź z powrotem, przebij szczelinę, wrzuć rower z powrotem do furgonetki, jedź do bike park’u i pokonuj okrążenia.
Do diabła, możesz nawet wspiąć się na linię startu najdzikszych wyścigów na świecie!
Santa Cruz Nomad 6 to turbo mocny full typu mullet o skoku 170 mm.
Mocną stroną Nomada jest gotowość i żywa chęć pójścia gdziekolwiek i kiedykolwiek.
Jedyne, czego Nomad potrzebuje, to rider chętny do naciśnięcia PLAY.
Challange accepted?!
Przekładnia SRAM Eagle – mocniejsza, lepsza zmiana przełożeń, bezprzewodowo.
Przekładnia SRAM Eagle nowej generacji, stosowana w modelach CC z włókna węglowego, to zdecydowanie solidna, w pełni zintegrowana i współzależna transmisja bezprzewodowa. Zbudowana wokół uniwersalnej osi koła, posiada mocowanie Full Mount i zapewnia znacznie mocniejsze połączenie z ramą, a supermocna przerzutka zapewnia niespotykaną wytrzymałość. Zmiana przełożeń pod obciążeniem jest możliwa dzięki połączeniu technologii X-SYNC i mapowania kasety, co zapewnia płynną zmianę przełożeń, nawet przy największej mocy wyjściowej. Nowe AXS Pods są niezwykle ergonomiczne i dają duże możliwości dostosowania, dzięki czemu zmiana biegów jest lekka i intuicyjna. SRAM Eagle to po prostu najbardziej zaawansowana przekładnia, niemal tak wytrzymała, jak sama góra, na której szczyt pomaga wjechać.
Kit / rama: | S / Carbon C |
Widelec: | FOX 38 Float Performance, 170 mm |
Amortyzator tylny: | RockShox Super Deluxe Select+, 230 x 65, 170 mm |
Obręcze: | przód: RaceFace AR Offset 30 29″, tył: RaceFace AR Offset 30 27,5″ |
Piasty: | przód: DT Swiss 370, 15 x 110, 6-Bolt, 28h, tył: DT Swis 370, 12 x 148, XD, 6-Bolt, 36t, 28h |
Rodzaj kół: | MX |
Opony: | przód: Maxxis Assegai 29″ x 2,5″, 3C, MaxxGrip, EXO+, tył: Maxxis Minion DHR II 27,5″ x 2,4″, 3C MaxxTerra, EXO+ |
Pedały: | N/A |
Korba: | SRAM GX Eagle 148 DUB 32t |
Wkład suportu: | SRAM DUB 68 mm / 73 mm Threaded BB |
Łańcuch: | SRAM GX Eagle, 12 speed, prowadnik łańcucha: OneUp Bash Guide |
Kaseta: | SRAM XG1275 Eagle, 12 speed, 10-50t |
Dętki: | N/A |
Przerzutka tylna: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kierownica: | Burgtec RideWide Alloy |
Chwyty: | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Mostek: | Burgtec Enduro MK3, 42 mm |
Stery: | Cane Creek 40 IS Integrated Headset |
Hamulce: | SRAM Code R, tarcze hamulcowe Avid Centerline 200 mm |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado, CroMo |
Wspornik siodła: | OneUp V2 Dropper Post, 31,6 or RockShox Reverb, 31,6 |
Kolor: | Matte Liqiud Blue (matowy granat) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- ZAWIESZENIE VPP™
Zawieszenie VPP™ można zoptymalizować tak, aby uzyskać równowagę między wydajnością pedałowania a pełną sprawnością w pokonywaniu wybojów. Nomad 6 jest wyjątkowy w pochłanianiu największych uderzeń, dzięki czemu rider może szarżować mocniej i z większą pewnością, nawet w najgorszym terenie. Ale ponieważ rower wykazuje wysoką efektywność podczas pedałowania, to pokonywanie najlepszych, najwyższych szlaków nie jest obowiązkiem, jak w przypadku innych rowerów – on nie musi nic udowadniać.
- 170 MM TRAVEL
Jeśli masz dużo pieczątek w paszporcie, to wygląda na to, że słowo „travel” nie jest Ci obce. 170 mm widelca o średnicy 38 mm i 170 mm tylnego zawieszenia VPP™ jest kompatybilne zarówno z amortyzatorami sprężynowymi, jak i pneumatycznymi. 170 mm skoku to wszystko, czego każdy potrzebuje na rowerze z single-crown, przeznaczonym na najbardziej strome i najgłębsze szlaki.
- PROPORCJONALNA GEOMETRIA
Długość tylnego trójkąta i kąt siodełka są dopasowane do rozmiaru ramy (kąt rury podsiodłowej staje się bardziej stromy, a tylny środek rośnie wraz ze wzrostem rozmiaru ramy), dzięki czemu każdy rowerzysta, bez względu na wzrost, uzyskuje taką samą równowagę geometrii i właściwości jezdnych.
- MIX DWÓCH ŚWIATÓW – KOŁA MX
Mieszana konfiguracja kół z 29-calowym przednim kołem zapewniającym przyczepność i stabilność, podczas gdy 27,5-calowe tylne koło umożliwia szybkie sterowanie i podnoszenie roweru.
- CZUŁOŚĆ I STAŁA PRZYCZEPNOŚĆ
W modelu Nomad zastosowano mechanizm, który zmniejszył odrzut pedału przy dużych uderzeniach o kwadratową krawędź przy dużej prędkości, jednocześnie poprawiając ogólną czułość zawieszenia, aby zachować przyczepność przy wszystkich prędkościach. W górę i w dół!
- ZBUDOWANY DO KOŃCA
Krótkie, mocne, obracające się w przeciwnych kierunkach ogniwa łączą przedni i tylny trójkąt, tworząc wyjątkowo solidne podwozie, które zmniejsza boczny flex. Proste rozsuwane osie tulei zaciskowych utrzymują wszystko razem, pivoty poruszają się na osiach i łożyskach o dużej średnicy, a dolny łącznik zawiera port smarowania dla szybkiej i łatwej konserwacji.
- HIGH / LOW
W pozycji Low częstotliwość uderzeń staje się bardziej progresywna, szczególnie pod koniec uderzenia i można uzyskać pewien opór na dole. W ustawieniu High – rower jedzie nieco wyżej w swoim skoku i zapewnia kierowcy większe wsparcie w połowie skoku.
- SZTYWNOŚĆ RAMY DOSTOSOWANA DO ROZMIARU
Więksi riderzy oznaczają większe obciążenia na większych ramach. Dlatego Santa Cruz dopasowuje sztywność do każdego rozmiaru, aby zapewnić każdemu taką samą – rewelacyjną – jakość jazdy.
- SCHOWEK NA RĘKAWICZKI
Umieść bezpiecznie swoje niezbędne akcesoria pod nowym, wysokiej jakości zatrzaskiem i panelem w dolnej rurze Nomada. Schowek na rękawiczki jest wyposażony w dopasowane etui narzędziowe i torebkę tubową, dzięki którym narzędzia są zawsze pod ręką.
- SZCZEGÓŁY MAJĄ ZNACZENIE
Dopełnieniem detali jest zgrabna osłona przeciwbłotna chroniąca tylny amortyzator, uporządkowane prowadzenie linek w ramie i wahaczu oraz gumowane ochraniacze DT chroniące przed uderzeniami.
GEOMETRIA