Opis
Rower downhillowy, który dojedzie wszędzie.
Poważnie.
Duże koła w Santa Cruz Megatower, długi skok i wytrzymała rama z włókna węglowego zapewniają bezpieczeństwo przy dużych prędkościach.
Z kolei stosunkowo stromy kąt rury podsiodłowej oraz geometria dostosowana do rozmiaru dostarczają mega zdolność pedałowania na Megatower, tym samym potwierdzając jego charakter jako idealnego wyboru do dużych przejażdżek grawitacyjnych i okrążeń w parku DH.
Przekładnia SRAM Eagle – mocniejsza, lepsza zmiana przełożeń, bezprzewodowo.
Przekładnia SRAM Eagle nowej generacji, stosowana w modelach CC z włókna węglowego, to zdecydowanie solidna, w pełni zintegrowana i współzależna transmisja bezprzewodowa. Zbudowana wokół uniwersalnej osi koła, posiada mocowanie Full Mount i zapewnia znacznie mocniejsze połączenie z ramą, a supermocna przerzutka zapewnia niespotykaną wytrzymałość. Zmiana przełożeń pod obciążeniem jest możliwa dzięki połączeniu technologii X-SYNC i mapowania kasety, co zapewnia płynną zmianę przełożeń, nawet przy największej mocy wyjściowej. Nowe AXS Pods są niezwykle ergonomiczne i dają duże możliwości dostosowania, dzięki czemu zmiana biegów jest lekka i intuicyjna. SRAM Eagle to po prostu najbardziej zaawansowana przekładnia, niemal tak wytrzymała, jak sama góra, na której szczyt pomaga wjechać.
Kit / rama: | S / Carbon C |
Widelec: | FOX 38 Float Performance, 170 mm |
Amortyzator tylny: | RockShox Super Deluxe Select+, 230 x 62,5, 145 mm |
Obręcze: | RaceFace AR Offset 30 29″ |
Piasty: | przód: DT Swiss 370, 15 x 110, 6-Bolt, 28h, tył: DT Swis 370, 12 x 148, XD, 6-Bolt, 36t, 28h |
Napinacz łańcucha: | OneUp Bash Guide |
Opony: | przód: Maxxis Assegai 29″ x 2.5″, 3C, MaxxGrip, EXO+, tył: Maxxis Minion DHR II 29″ x 2.4″WT, 3C MaxxTerra, EXO+ |
Rozmiar kół: | 29″ |
Korba: | SRAM GX Eagle 148 DUB 32t |
Wkład suportu: | SRAM DUB 68 / 73 mm Threaded BB |
Łańcuch: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kaseta: | SRAM XG1275 Eagle, 12 speed, 10-50t |
Dętki: | N/A |
Przerzutka tylna: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kierownica: | Burgtec RideWide Alloy |
Chwyty: | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Mostek: | Burgtec Enduro MK3, 42 mm |
Stery: | Cane Creek 40 IS Integrated Headset |
Hamulce: | SRAM Code R, tarcze hamulcowe Avid Centerline 200 mm |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado, CroMo |
Wspornik siodła: | OneUp V2 Dropper Post, 31,6 or RockShox Reverb, 31,6 |
Kolor: | Gloss Carbon (lśniący grafit) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- SKOK 165 MM VPP™
Stosunkowo niski współczynnik dźwigni nie tylko ułatwia konfigurację, ale zapewnia bardziej tłumione, kontrolowane odczucie w całym zakresie skoku.
- WYTRZYMAŁA RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Po co złomować ramę, skoro prosty serwis łożysk może sprawić, że jedna posłuży na całe życie? Przynajmniej takie jest stanowisko Santa Cruz w sprawie zrównoważonego rozwoju i dlatego wykorzystywane przez markę włókno węglowe oznacza nie tylko lekkość, ale także piekielnie wysoką wytrzymałość, dożywotnią gwarancję i wsparcie w przypadku awarii.
- BARDZIEJ STROMY KĄT RURY PODSIODŁOWEJ
Stromy kąt rury podsiodłowej sprawia, że jesteś we właściwym miejscu, aby wspiąć się na najbardziej strome nachylenia i dostać się na najdziksze zjazdy. Co więcej, wraz ze wzrostem rozmiarów, kąt staje się coraz bardziej stromy, dzięki czemu każdy rider siedzi we właściwym miejscu.
- DŁUŻSZY SKOK?
165 mm skoku to w Megatower 2 C S standard, ale jeśli zdecydujesz się na amortyzator z dłuższym, 65 mm skokiem, możesz zwiększyć go do 170 mm.
- SZCZEGÓŁY MAJĄ ZNACZENIE
Detale ramy są uzupełnione schludnym chlapaczem chroniącym tylny amortyzator, gumowanym ochraniaczem dolnej rury, który chroni przed uderzeniami oraz uporządkowanym prowadzeniem kabli w ramie i wahaczu.
- PROPORCJONALNA GEOMETRIA
Długość tylnego trójkąta w Megatower jest dopasowana do rozmiaru ramy, więc każdy rowerzysta, bez względu na wzrost, otrzymuje tę samą zrównoważoną geometrię.
- SCHOWEK NA RĘKAWICZKI
Umieść wszystko, czego potrzebujesz do jazdy pod wysokiej jakości zatrzaskiem w panelem w dolnej rurze, w tym rękawiczki do jazdy. Schowek na rękawiczki jest również wyposażony w Tool Wallet i Tube Purse – dwie wyrafinowane torby do przechowywania niezbędnych rzeczy pod ręką.
- KOMPATYBILNOŚĆ SPRĘŻYNY I WODY
Nawet z układem typu flip-chip ze sprężyną, nadal możesz zmieścić butelkę z wodą w przednim trójkącie.
GEOMETRIA