Opis
Rower downhillowy, który dojedzie wszędzie.
Poważnie.
Duże koła w Santa Cruz Megatower, długi skok i wytrzymała rama z włókna węglowego zapewniają bezpieczeństwo przy dużych prędkościach.
Z kolei stosunkowo stromy kąt rury podsiodłowej oraz geometria dostosowana do rozmiaru dostarczają mega zdolność pedałowania na Megatower, tym samym potwierdzając jego charakter jako idealnego wyboru do dużych przejażdżek grawitacyjnych i okrążeń w parku DH.
Kit / rama: | R / Carbon C |
Widelec: | RockShox Zeb R, 170 mm |
Amortyzator tylny: | RockShox Super Deluxe Select+ 230 x 62.5, 165 mm |
Obręcze: | RaceFace AR Offset 30 29″ |
Piasty: | przód: SRAM MTH 716, 15 x 110, Torque Cap, 32h, tył: SRAM MTH 746, 12 x 148, 32h |
Napinacz łańcucha: | E13 Vario Topguide ISCG05 |
Opony: | przód: Maxxis Assegai 29″ x 2.5″ 3C MaxxGrip, EXO+, TR, tył: Maxxis Minion DHR II 29″ x 2.4″WT, 3C MaxxTerra, EXO+, TR |
Rozmiar kół: | 29″ |
Korba: | SRAM Descendant Eagle 148 DUB, 30t |
Wkład suportu: | SRAM DUB 68 / 73 mm Threaded BB |
Łańcuch: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Kaseta: | SRAM PG1230, 12 speed, 11-50t |
Dętki: | Reserve Tubeless Sealant |
Przerzutka tylna: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Kierownica: | e13 TRS Base, 800 mm |
Chwyty: | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Mostek: | e.13 Base, 40 mm |
Stery: | Cane Creek 10 IS Integrated Headset |
Hamulce: | SRAM G2 RE, tarcze hamulcowe Avid Centerline 200 mm |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado Medium CroMo |
Wspornik siodła: | SDG Tellis Dropper, 31,6 |
Kolor: | Matte Nickel (matowy beżowy) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- SKOK 165 MM VPP™
Stosunkowo niski współczynnik dźwigni nie tylko ułatwia konfigurację, ale zapewnia bardziej tłumione, kontrolowane odczucie w całym zakresie skoku.
- WYTRZYMAŁA RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Po co złomować ramę, skoro prosty serwis łożysk może sprawić, że jedna posłuży na całe życie? Przynajmniej takie jest stanowisko Santa Cruz w sprawie zrównoważonego rozwoju i dlatego wykorzystywane przez markę włókno węglowe oznacza nie tylko lekkość, ale także piekielnie wysoką wytrzymałość, dożywotnią gwarancję i wsparcie w przypadku awarii.
- BARDZIEJ STROMY KĄT RURY PODSIODŁOWEJ
Stromy kąt rury podsiodłowej sprawia, że jesteś we właściwym miejscu, aby wspiąć się na najbardziej strome nachylenia i dostać się na najdziksze zjazdy. Co więcej, wraz ze wzrostem rozmiarów, kąt staje się coraz bardziej stromy, dzięki czemu każdy rider siedzi we właściwym miejscu.
- DŁUŻSZY SKOK?
165 mm skoku to w Megatower 2 C R standard, ale jeśli zdecydujesz się na amortyzator z dłuższym, 65 mm skokiem, możesz zwiększyć go do 170 mm.
- SZCZEGÓŁY MAJĄ ZNACZENIE
Detale ramy są uzupełnione schludnym chlapaczem chroniącym tylny amortyzator, gumowanym ochraniaczem dolnej rury, który chroni przed uderzeniami oraz uporządkowanym prowadzeniem kabli w ramie i wahaczu.
- PROPORCJONALNA GEOMETRIA
Długość tylnego trójkąta w Megatower jest dopasowana do rozmiaru ramy, więc każdy rowerzysta, bez względu na wzrost, otrzymuje tę samą zrównoważoną geometrię.
- SCHOWEK NA RĘKAWICZKI
Umieść wszystko, czego potrzebujesz do jazdy pod wysokiej jakości zatrzaskiem w panelem w dolnej rurze, w tym rękawiczki do jazdy. Schowek na rękawiczki jest również wyposażony w Tool Wallet i Tube Purse – dwie wyrafinowane torby do przechowywania niezbędnych rzeczy pod ręką.
- KOMPATYBILNOŚĆ SPRĘŻYNY I WODY
Nawet z układem typu flip-chip ze sprężyną, nadal możesz zmieścić butelkę z wodą w przednim trójkącie.
GEOMETRIA