Opis
Santa Cruz Hightower 3 to rower górski na 100%.
Najnowsza wersja Hightower 3 pozostaje w grupie największych hitów inżynieryjnych marki Santa Cruz – teraz udoskonalona i umieszczona wśród najbardziej terenowych rowerów tej marki.
Duży w kołach i średni w skoku – to wszechstronny model, którym możesz jeździć niemalże wszędzie, dzięki jego równowadze pomiędzy zastosowaną geometrią, świetną specyfikacją i niepodważalną trwałością.
Jeśli nie szukasz skrajności, tylko czegoś skrajnie dobrego, Hightower 3 jest dla Ciebie!
Przekładnia SRAM Eagle – mocniejsza, lepsza zmiana przełożeń, bezprzewodowo.
Przekładnia SRAM Eagle nowej generacji, stosowana w modelach CC z włókna węglowego, to zdecydowanie solidna, w pełni zintegrowana i współzależna transmisja bezprzewodowa. Zbudowana wokół uniwersalnej osi koła, posiada mocowanie Full Mount i zapewnia znacznie mocniejsze połączenie z ramą, a supermocna przerzutka zapewnia niespotykaną wytrzymałość. Zmiana przełożeń pod obciążeniem jest możliwa dzięki połączeniu technologii X-SYNC i mapowania kasety, co zapewnia płynną zmianę przełożeń, nawet przy największej mocy wyjściowej. Nowe AXS Pods są niezwykle ergonomiczne i dają duże możliwości dostosowania, dzięki czemu zmiana biegów jest lekka i intuicyjna. SRAM Eagle to po prostu najbardziej zaawansowana przekładnia, niemal tak wytrzymała, jak sama góra, na której szczyt pomaga wjechać.
Kit / rama: | S / Carbon C |
Widelec: | FOX 36 Float Performance, 150 mm |
Amortyzator tylny: | RockShox Super Deluxe Select+, 210 x 55, 145 mm |
Obręcze: | RaceFace AR Offset 30 29″ |
Piasty: | przód: DT Swiss 370, 15 x 110, 6-Bolt, 28h, tył: DT Swis 370, 12 x 148, XD, 6-Bolt, 36t, 28h |
Tarcze hamulcowe: | Avid Centerline 180 mm |
Opony: | przód: Maxxis Minion DHR II 29″ x 2.4″, 3C MaxxGrip, EXO, tył: Maxxis Minion DHR II 29″ x 2.4″, 3C MaxxTerra, EXO |
Rozmiar kół: | 29″ |
Korba: | SRAM GX Eagle 148 DUB 32t |
Wkład suportu: | SRAM DUB 68 / 73 mm Threaded BB |
Łańcuch: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kaseta: | SRAM XG1275 Eagle, 12 speed, 10-50t |
Dętki: | N/A |
Przerzutka tylna: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kierownica: | Burgtec RideWide Alloy |
Chwyty: | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Mostek: | Burgtec Enduro MK3, 42 mm |
Stery: | Cane Creek 40 IS Integrated Headset |
Hamulce: | SRAM Code R |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado, CroMo |
Wspornik siodła: ? | OneUp V2 Dropper Post, 31,6 or RockShox Reverb, 31,6 |
Kolor: | Matte Cardinal Red (matowy czerwony) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- “THE GREATEST HITS” INŻYNIERÓW SANTA CRUZ
Nie wszystkie ramy są sobie równe. Hightower 3 reprezentuje największe hity Santa Cruz, prezentując ich umiejętności w zakresie projektowania, inżynierii, wydajności i osiągów.
- DOLNY ŁĄCZNIK
Wyrzeźbiony z najwyższą starannością i zoptymalizowany dolny łącznik (A) zawiera geometrię regulującą Flip Chip (B) i mocne osie obrotowe (C), aby możliwie wyeliminować ugięcia poprzeczne.
- GÓRNY ŁĄCZNIK
Do zespołów łączących Santa Cruz używa wyłącznie najwyższej jakości uszczelnionych łożysk Enduro MAX lub TPX (A) i elementów złącznych klasy premium (B). Można je łatwo odpowiednio dokręcić i konserwować.
- JEDNOCZĘŚCIOWY WAHACZ
Zawieszenie VPP wykorzystuje jednoczęściowy wahacz, który eliminuje potrzebę stosowania sworzni na widełkach, tworząc mocny, “kuloodporny” tył, zapewniający dokładny tracking oraz doskonałą wydajność.
- MISTRZOWSKI KARBON
Okienko (A), schowek (B) i wewnętrzne tunele kablowe (nie pokazane na zdjęciu) pokazują doświadczenie Santa Cruz w łączeniu praktyczności z karbonowym designem oraz kunsztem wykonania.
- SUMA CZĘŚCI
Osobno wszystkie te rzeczy są świetne. Ale one zebrane wspólnie razem z gorącym tuningiem zawieszenia, specyfikacją klasy premium i skrupulatną dbałością o szczegóły, są transcendentne.
- VPP™
Zawieszenie VPP™ można zoptymalizować, aby uzyskać właściwą równowagę między wydajnością pedałowania a pełną sprawnością w pokonywaniu wybojów. Oznacza to, że gdziekolwiek widzisz napis „VPP™”, wiesz, że jest dostrojony dokładnie tak, jak powinien, do celu, do którego został zaprojektowany.
- SKOK 145 MM VPP™
Szukasz czegoś dobrego do “wspinaczki” ale i do zjazdów oraz kręcenia się po lokalnych szlakach? Zatem przywitaj się z Hightowerem. 145 mm z tyłu w połączeniu ze 150 mm z przodu to połączenie idealne.
- CZUŁOŚĆ ZAWIESZENIA
W porównaniu z ostatnim Hightowerem, producent zmniejszył “anti-squat” w pierwszych 40% skoku. To zauważalnie poprawia czułość zawieszenia zarówno podczas podjeżdżania, jak i zjeżdżania, ze względu na mniejszy wpływ łańcucha na zawieszenie.
- SCHOWEK NA RĘKAWICZKI
Umieść bezpiecznie swoje niezbędne akcesoria pod nowym, wysokiej jakości zatrzaskiem i panelem w dolnej rurze Hightowera. Schowek na rękawiczki jest wyposażony w dopasowane etui portfel narzędziowe i saszetkę, dopasowane do ramy, aby Twoje narzędzia były zawsze pod ręką.
- OKIENKO
Okienko w ramie umożliwia łatwiejsze ustawianie zawieszenia. Dopełnieniem detali jest zgrabny chlapacz chroniący tylny amortyzator, uporządkowane prowadzenie linek w ramie i wahaczu oraz gumowane ochraniacze DT, które chronią przed uderzeniami.
- FLIP-CHIP
W pozycji Low wskaźnik wstrząsów staje się bardziej progresywny, szczególnie pod koniec uderzenia i można uzyskać pewien opór od dołu. W ustawieniu High rower jedzie nieco wyżej w swoim skoku i zapewnia kierowcy większe wsparcie w połowie skoku. Ulepszacze i wybredni riderzy mogą dostosować zawieszenie do swoich potrzeb i pragnień.
- PROPORCJONALNA GEOMETRIA
Długość tylnego trójkąta w Megatower jest dopasowana do rozmiaru ramy, więc każdy rowerzysta, bez względu na wzrost, otrzymuje tę samą zrównoważoną geometrię. Jednak we wszystkich rozmiarach kąt główki ramy został poluzowany, aby poprawić stabilność przy dużej prędkości, obniżono suport, aby uzupełnić lepiej wsparte zawieszenie oraz zwiększono stack na rzecz nowoczesnych konfiguracji kierownicy.
- KOŁA 29″
Hightower 3 ma szybkotoczące się, amortyzujące nierówności 29-calowe koła z przodu i z tyłu.