procent Dodatkowe -15% z kodem SUPERFERIE na asortyment nieprzeceniony
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rower Santa Cruz Bronson 5 C MX S Root Beer

Nowość
Nowość
  • Opis produktu

    Rower Santa Cruz Bronson 5 to najnowsza odsłona legendarnego roweru do jazdy w terenie. Kiedy pojawił się ponad dekadę temu, Bronson zapoczątkował nową erę jako pierwszy pełny rower górski Santa Cruz na kołach 27,5″. Minęło trochę czasu, a Bronson wciąż wyznacza trendy na czołowej pozycji rewolucji MX. W modelu Bronson 5, Santa Cruz dopracował swoje podejście do konstrukcji z mieszanymi kołami, tworząc rower, który jest bardziej zrównoważony, intuicyjny i po prostu bardziej zabawny niż jakikolwiek wcześniejszy Bronson.

    Specyfikacja roweru

      • Rama: Carbon C
      • Rozmiary: S, M, L, XL, XXL
      • Rok modelowy: 2025
      • Liczba biegów: 12
      • Rozmiar koła: Przód: 29″ Tył: 27.5″
      • Napęd: 1×12
      • Amortyzator / Widelec: FOX 36 Float Performance, Grip, 160mm
      • Tylny amortyzator: FOX Float X Performance, 230×57.5
      • Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12spd
      • Manetki: SRAM GX Eagle, 12spd
      • Hamulce: SRAM DB8 Stealth
      • Mechanizm korbowy: SRAM GX Eagle 148 DUB 32t
      • Suport: SRAM DUB 68/73mm Threaded BB
      • Kaseta: SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t
      • Łańcuch: SRAM GX Eagle, 12spd
      • Piasta przód: DT Swiss 370, 12×110, 6-Bolt, 28h
      • Piasta tył: DT Swiss 370, 12×148, XD, 6-Bolt, 36t, 28h
      • Obręcze: Reserve 30|TR AL -or- Raceface AR30
      • Opony: Przód: Maxxis Assegai 29″x2.5″, 3C, MaxxGRIP, EXO+, TR  

      Tył: Maxxis Minion DHR II 27.5″x2.4″, 3C MaxxTerra, EXO+, TR

      • Stery: Cane Creek 40 IS Integrated Headset
      • Wspornik kierownicy: OneUp Stem, 42mm -or- Burgtec Enduro Stem, 42mm
      • Kierownica: OneUp Aluminum Bar, 35mm Rise, 800mm
      • Pedały: Rower sprzedawany bez pedałów
      • Sztyca: OneUp Dropper Post, 31.6
      • Siodło: SDG Bel-Air V3, Lux-Alloy
      • Rodzaj hamulca: Tarczowy hydrauliczny
      • Typ amortyzatora: Powietrzno-olejowy
      • Skok amortyzatora: Przód: 160 mm Tył: 150 mm

    Zawieszenie
    Wygląd Bronsona zmienił się radykalnie. Nie było to po to, aby zaspokoić ego projektanta lub wyróżnić się, lecz kluczowe było obniżenie położenia dolnego łącznika oraz amortyzatora, przesuwając je w dół i do przodu, co miało na celu zmniejszenie efektu przeciwdziałania squatowi w dzikim rowerze, jakim jest Bronson.

     

    Co to jest Anti-Squat?
    Anti-squat odnosi się do tego, jak bardzo wprowadzenie energii podczas pedałowania usztywnia zawieszenie. Można to porównać do szarpania łańcuchem, a tym samym pedałami, do tyłu za każdym razem, gdy trafiasz na nierówność. Zbyt mało anti-squat oznacza, że rower będzie „skakał” podczas pedałowania pod obciążeniem. Zbyt dużo – rower stanie się sztywny i mniej zdolny do tłumienia wstrząsów podczas pedałowania pod obciążeniem. Ciężko pracowaliśmy nad poprawą (redukcją) anti-squat w naszych rowerach, a efektem jest lepsza przyczepność i większa swoboda.

     

    Milimetry mają znaczenie
    Przesunięcie pivotów VPP™ o kilka milimetrów w dowolnym kierunku powoduje ogromne zmiany w jakości jazdy. Dolny łącznik VPP™ jest umieszczony nisko i do przodu, aby zoptymalizować anti-squat. Efektem jest miękki, otwarty charakter jazdy z dużą przyczepnością.

     

    Na szlaku
    To najlepsze VPP™, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Oferuje więcej przyczepności i sprawia, że rower jest bardzo stabilny podczas zjazdów.

     

    Osprzęt
    Pivoty i łączniki świetnie utrzymują stałą jakość jazdy przez wiele lat. Wszystko jest bardzo wytrzymałe, niezawodne i łatwe w serwisowaniu. Dodatkowo, właściciele otrzymują dożywotnią gwarancję na wymianę łożysk pivotów.

     

    Koła MX
    Koło 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu. Zapewnia stabilność i lżejsze prowadzenie z przodu dzięki przesunięciu masy (większy spadek suportu od osi przedniego koła). Rowery MX są bardziej neutralne podczas zjazdów, a mniejszy spadek suportu w kierunku tylnej osi pozwala na większy wpływ na tylne koło. Dzięki temu rower daje pewność przy wyborze toru jazdy, ale także umożliwia szybsze zmiany linii i szybsze manewrowanie.

     

    Cechy Bronsona
    • Minimalny odrzut przy uderzeniach w ostre krawędzie
    • Pozostaje aktywny podczas pedałowania w górę i po nierównym, technicznym terenie
    • Większa czułość. Zawieszenie jest dość miękkie na początku skoku, z dobrym tłumieniem małych uderzeń
    • Współczynnik dźwigni zapewnia przewidywalne, konsekwentne i progresywne wsparcie

     

    Specyfikacja ramy Bronson
    System Zawieszenia: VPP
    Przerzutka Przednia: Brak kompatybilności
    Stery/Headtube: Zintegrowane (IS41/52)
    Wspornik Siodełka: 31,6 mm
    Zacisk Siodełka: 36,4 mm
    Długość Eye to Eye: 230 mm
    Skok: 57,5 mm
    Gwint Zewnętrzny BB: 73 mm (gwintowany)
    Maksymalny Rozmiar Opony: 2,5″
    Maksymalny Rozmiar Zębatki: 36t
    Mocowania na Bidon: 1
    Mocowanie Amortyzatora Przód: 40×10 (standardowy bushings)
    Mocowanie Amortyzatora Tył: 30×8 (łożysko rolkowe)
    Maksymalna Średnica Tarczy Hamulcowej: 223 mm
    Mocowanie Hamulca: 180 PM
    Offset Widły: 44 mm

     

    GEOMETRIA

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Rower Santa Cruz Bronson 5 to najnowsza odsłona legendarnego roweru do jazdy w terenie. Kiedy pojawił się ponad dekadę temu, Bronson zapoczątkował nową erę jako pierwszy pełny rower górski Santa Cruz na kołach 27,5″. Minęło trochę czasu, a Bronson wciąż wyznacza trendy na czołowej pozycji rewolucji MX. W modelu Bronson 5, Santa Cruz dopracował swoje podejście do konstrukcji z mieszanymi kołami, tworząc rower, który jest bardziej zrównoważony, intuicyjny i po prostu bardziej zabawny niż jakikolwiek wcześniejszy Bronson.

    Specyfikacja roweru

      • Rama: Carbon C
      • Rozmiary: S, M, L, XL, XXL
      • Rok modelowy: 2025
      • Liczba biegów: 12
      • Rozmiar koła: Przód: 29″ Tył: 27.5″
      • Napęd: 1×12
      • Amortyzator / Widelec: FOX 36 Float Performance, Grip, 160mm
      • Tylny amortyzator: FOX Float X Performance, 230×57.5
      • Tylna przerzutka: SRAM GX Eagle, 12spd
      • Manetki: SRAM GX Eagle, 12spd
      • Hamulce: SRAM DB8 Stealth
      • Mechanizm korbowy: SRAM GX Eagle 148 DUB 32t
      • Suport: SRAM DUB 68/73mm Threaded BB
      • Kaseta: SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t
      • Łańcuch: SRAM GX Eagle, 12spd
      • Piasta przód: DT Swiss 370, 12×110, 6-Bolt, 28h
      • Piasta tył: DT Swiss 370, 12×148, XD, 6-Bolt, 36t, 28h
      • Obręcze: Reserve 30|TR AL -or- Raceface AR30
      • Opony: Przód: Maxxis Assegai 29″x2.5″, 3C, MaxxGRIP, EXO+, TR  

      Tył: Maxxis Minion DHR II 27.5″x2.4″, 3C MaxxTerra, EXO+, TR

      • Stery: Cane Creek 40 IS Integrated Headset
      • Wspornik kierownicy: OneUp Stem, 42mm -or- Burgtec Enduro Stem, 42mm
      • Kierownica: OneUp Aluminum Bar, 35mm Rise, 800mm
      • Pedały: Rower sprzedawany bez pedałów
      • Sztyca: OneUp Dropper Post, 31.6
      • Siodło: SDG Bel-Air V3, Lux-Alloy
      • Rodzaj hamulca: Tarczowy hydrauliczny
      • Typ amortyzatora: Powietrzno-olejowy
      • Skok amortyzatora: Przód: 160 mm Tył: 150 mm

    Zawieszenie
    Wygląd Bronsona zmienił się radykalnie. Nie było to po to, aby zaspokoić ego projektanta lub wyróżnić się, lecz kluczowe było obniżenie położenia dolnego łącznika oraz amortyzatora, przesuwając je w dół i do przodu, co miało na celu zmniejszenie efektu przeciwdziałania squatowi w dzikim rowerze, jakim jest Bronson.

     

    Co to jest Anti-Squat?
    Anti-squat odnosi się do tego, jak bardzo wprowadzenie energii podczas pedałowania usztywnia zawieszenie. Można to porównać do szarpania łańcuchem, a tym samym pedałami, do tyłu za każdym razem, gdy trafiasz na nierówność. Zbyt mało anti-squat oznacza, że rower będzie „skakał” podczas pedałowania pod obciążeniem. Zbyt dużo – rower stanie się sztywny i mniej zdolny do tłumienia wstrząsów podczas pedałowania pod obciążeniem. Ciężko pracowaliśmy nad poprawą (redukcją) anti-squat w naszych rowerach, a efektem jest lepsza przyczepność i większa swoboda.

     

    Milimetry mają znaczenie
    Przesunięcie pivotów VPP™ o kilka milimetrów w dowolnym kierunku powoduje ogromne zmiany w jakości jazdy. Dolny łącznik VPP™ jest umieszczony nisko i do przodu, aby zoptymalizować anti-squat. Efektem jest miękki, otwarty charakter jazdy z dużą przyczepnością.

     

    Na szlaku
    To najlepsze VPP™, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy. Oferuje więcej przyczepności i sprawia, że rower jest bardzo stabilny podczas zjazdów.

     

    Osprzęt
    Pivoty i łączniki świetnie utrzymują stałą jakość jazdy przez wiele lat. Wszystko jest bardzo wytrzymałe, niezawodne i łatwe w serwisowaniu. Dodatkowo, właściciele otrzymują dożywotnią gwarancję na wymianę łożysk pivotów.

     

    Koła MX
    Koło 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu. Zapewnia stabilność i lżejsze prowadzenie z przodu dzięki przesunięciu masy (większy spadek suportu od osi przedniego koła). Rowery MX są bardziej neutralne podczas zjazdów, a mniejszy spadek suportu w kierunku tylnej osi pozwala na większy wpływ na tylne koło. Dzięki temu rower daje pewność przy wyborze toru jazdy, ale także umożliwia szybsze zmiany linii i szybsze manewrowanie.

     

    Cechy Bronsona
    • Minimalny odrzut przy uderzeniach w ostre krawędzie
    • Pozostaje aktywny podczas pedałowania w górę i po nierównym, technicznym terenie
    • Większa czułość. Zawieszenie jest dość miękkie na początku skoku, z dobrym tłumieniem małych uderzeń
    • Współczynnik dźwigni zapewnia przewidywalne, konsekwentne i progresywne wsparcie

     

    Specyfikacja ramy Bronson
    System Zawieszenia: VPP
    Przerzutka Przednia: Brak kompatybilności
    Stery/Headtube: Zintegrowane (IS41/52)
    Wspornik Siodełka: 31,6 mm
    Zacisk Siodełka: 36,4 mm
    Długość Eye to Eye: 230 mm
    Skok: 57,5 mm
    Gwint Zewnętrzny BB: 73 mm (gwintowany)
    Maksymalny Rozmiar Opony: 2,5″
    Maksymalny Rozmiar Zębatki: 36t
    Mocowania na Bidon: 1
    Mocowanie Amortyzatora Przód: 40×10 (standardowy bushings)
    Mocowanie Amortyzatora Tył: 30×8 (łożysko rolkowe)
    Maksymalna Średnica Tarczy Hamulcowej: 223 mm
    Mocowanie Hamulca: 180 PM
    Offset Widły: 44 mm

     

    GEOMETRIA

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Mężczyzna

    Rozmiar kół

    Mullet 29"/27,5"

    Materiał ramy

    Karbon

    Amortyzacja

    Przód i tył

    Rozmiar ramy

    M

Nowość

Rower Santa Cruz Bronson 5 C MX S Root Beer

Rower Santa Cruz Bronson 5 to najnowsza odsłona legendarnego roweru do jazdy w terenie.

30 499,00 

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 30 499,00 
Dodatkowe -15% z kodem SUPERFERIE
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot produktu
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności