Opis
Jeśli masz wątpliwości, weź Bronsona.
Czy wiesz, co jest najtrudniejsze w wyborze odpowiedniego modelu roweru Santa Cruz? Trzeba sprecyzować rodzaj jazdy, którą chcesz uprawiać. Ale co wtedy, gdy nie chcesz być ograniczony etykietami? A co, jeśli chcesz po prostu być kolarzem górskim w najszerszym tego słowa znaczeniu? Co zrobić, jeśli chcesz wybrać sposób jazdy, a nie to, czym chcesz jeździć? Jeśli to brzmi znajomo, wypróbuj Bronsona.
Nie bez powodu ekipa Santa Cruz ma swoje wewnętrzne powiedzenie: „If in doubt, take a Bronson out”, czyli „Jeśli masz wątpliwości, weź Bronsona”. Ten rower typu mullet ze skokiem 150 mm może zejść nisko na każdym lądowaniu, a konstrukcja zawieszenia VPP™ sprawia, że nie marnujesz energii, gdy wracasz do góry.
Jeśli cenisz sobie szybki styl lub chcesz się dobrze bawić, kombinacja kół różnych rozmiarów (29” z przodu oraz 27,5” z tyłu) będą dobrą propozycją dla Ciebie. Większe przednie koło zapewnia lepszą przyczepność i stabilność, dzięki czemu poczujesz się pewniej, pokonując zakręty i nurkując głęboko. Z kolei 27,5-calowa opona z tyłu oznacza, że ten rower uwielbia wstawać na tylne koło i wzbijać się w powietrze.
Każde pokolenie rider’ów Bronsona na nowo definiuje oczekiwania co do tego, kim jest kolarz górski.
Kit / rama: | S / Carbon C |
Widelec: | FOX 36 Float Performance, 160 mm |
Amortyzator tylny: | RockShox Super Deluxe Select+, 150 mm |
Obręcze: | RaceFace AR Offset 30 Rims |
Piasty: | przód: DT Swiss 370, 15×110, 6 bolt, 28h, tył: DT Swiss 370, 12×148, XD, 28h |
Szprychy: | Sapim Race |
Opony: | przód: Maxxis Minion DHF 29″x2.5, 3C, Maxx- Grip, EXO, TR (27,5” opona w rozmiarze XS), tył: Maxxis Minion DHR II 27,5″x2.4″, 3C, EXO, TR, dętka Stan’s Sealant |
Pedały: | N/A |
Korba: | SRAM GX Eagle 148 DUB 32t |
Wkład suportu: | SRAM DUB 68/73 mm Threaded BB |
Łańcuch: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kaseta: | SRAM XG1275 Eagle, 12 speed, 10-50t |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM GX Eagle, 12 speed |
Kierownica: | Burgtec Alloy Bar |
Chwyty: | Santa Cruz House Grips or Burgtec Bartender Pro Grip Minnaar |
Mostek: | Burgtec Enduro MK3 |
Stery: | Cane Creek 40 IS Integrated Headset |
Hamulce: | SRAM Code R, tarcze hamulcowe Avid Centerline 200 mm / 180 mm |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado Race Saddle or WTB Volt |
Wspornik siodła: | RockShox Reverb Stealth, 31,6 or Race Face Aeffect |
Kolor: | Gloss Moss / Blue (zielony / niebieski) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- SKOK 150 MM VPP™
Rower ze skokiem 150 mm ma wystarczający skok, aby zejść głęboko na każdym lądowaniu, a konstrukcja zawieszenia VPP™ sprawia, że nie marnujesz energii, gdy wracasz do góry.
- WYTRZYMAŁA RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Po co złomować ramę, skoro prosty serwis łożysk może sprawić, że jedna posłuży na całe życie? Przynajmniej takie jest stanowisko Santa Cruz w sprawie zrównoważonego rozwoju i dlatego wykorzystywane przez markę włókno węglowe oznacza nie tylko lekkość, ale także piekielnie wysoką wytrzymałość, dożywotnią gwarancję i wsparcie w przypadku awarii.
- MIX DWÓCH ŚWIATÓW
Mieszana konfiguracja kół z 29-calowym przednim kołem zapewniającym przyczepność i stabilność, podczas gdy 27,5-calowe tylne koło umożliwia szybkie sterowanie i podnoszenie roweru.
- GEOMETRIA DO DOPASOWANIA
Długość tylnego trójkąta Bronsona jest dopasowana do rozmiaru ramy, dzięki czemu każdy rowerzysta, niezależnie od wzrostu, ma tę samą zrównoważoną geometrię i dobre dopasowanie roweru.
- SPRĘŻYNA LUB POWIETRZE
Rama Bronson pasuje do wszystkich rozmiarów i typów amortyzatorów tylnych.
- STWORZONY, BY PRZETRWAĆ WIELE WCIELEŃ
Legendarny krój, wykończenie i wysokiej jakości konstrukcja Santa Cruz sprawiają, że jest to klasa sama w sobie. Rama, łożyska i opcjonalne koła Reserve są objęte dożywotnią gwarancją, a każdy serwis jest łatwy do wykonania dzięki naszemu zobowiązaniu Rider Support.
GEOMETRIA