procent Dodatkowe -5% z kodem SUPER5 na asortyment zimowy
Wkrótce otwarcie drugiego sklepu stacjonarnego 900 m2 w Komornikach pod Poznaniem! Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco!
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rower Merida Silex 4000 Matt Bronze Metal (Gold/black)

  • Opis produktu

    Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu.

    Ma udoskonaloną lekką i sztywną karbonową ramę, wiele punktów mocowań, przerzutki Shimano GRX400, karbonową sztycę i 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler.

    Poczuj nową jakość z Meridą Silex 4000! 

     

    Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy!

    Z nową Meridą Silex 4000 każda przejażdżka może być przygodą.

    Rower jest na nią lepiej przygotowany niż wcześniej, m.in. dzięki 45-milimetrowym oponom i 180-milimetrowym tarczom hamulcowym.

    Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.

    Merida Silex Carbon – lekka i sztywna karbonowa rama dla maksymalnego komfortu jazdy

    Karbonowa rama łączy niską wagę, wysoką sztywność i wygodę, ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Silex 4000 ma solidny napęd Shimano z przerzutką GRX400, korbą GRX600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy.

    Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 wyposażone w 180-milimetrowe tarcze hamulcowe. Z przodu i z tyłu towarzyszy im Disc Cooler – system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca.

    Silex 4000 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-milimetrowe sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-milimetrowe opony (700 x 47C).

    Wygodę zwiększa także karbonowa sztyca Merida Expert CC.

    Rama i widelec mają wiele punktów mocowania, które mogą się przydać na wyprawie.

    Na dolnej rurze znajduje się zintegrowane mocowanie Fidlock do wykorzystania z kompatybilnymi akcesoriami.

    To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej.

    Jest Silex 4000 – jest przygoda.

    Przeżyj ją na swój sposób!

     

    TECHNOLOGIE:
    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • REMOVABLE F-MOUNT

    Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • NANO MATRIX CARBON

    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    • AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM

    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    • F-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • Di2 READY

    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    • DISC COOLER

    Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

    • INTERNAL CLAMP

    Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.

     

    Rama: Silex CF2 II, karbonowa, standard osi: 100 x 12 mm /142 x 12 mm
    Widelec: Merida Silex II CF2, karbonowy, stożkowa (taperowana) rura sterowa, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
    Rozmiar kół: 28″
    Obręcze: Merida Comp SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready
    Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: black stainless
    Opony: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijane, TR, EXO, dętki: Lite 48
    Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL
    Łańcuch: KMC X10
    Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX400
    Przerzutka tylna: Shimano GRX400
    Manetki: Shimano GRX400
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
    Chwyty: Merida Road Expert
    Mostek: Merida Team CC III, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
    Stery: Merida 8158
    Hamulce: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód – Shimano RT10, 180 mm, tył: Shimano RT10, 180 mm
    Dźwignie hamulca: Shimano GRX400
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, karbonowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
    Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & Merida Bottle
    Waga: 9,85 kg
    Kolor: Matt Bronze Metal (Gold / Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

     

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu.

    Ma udoskonaloną lekką i sztywną karbonową ramę, wiele punktów mocowań, przerzutki Shimano GRX400, karbonową sztycę i 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler.

    Poczuj nową jakość z Meridą Silex 4000! 

     

    Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy!

    Z nową Meridą Silex 4000 każda przejażdżka może być przygodą.

    Rower jest na nią lepiej przygotowany niż wcześniej, m.in. dzięki 45-milimetrowym oponom i 180-milimetrowym tarczom hamulcowym.

    Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.

    Merida Silex Carbon – lekka i sztywna karbonowa rama dla maksymalnego komfortu jazdy

    Karbonowa rama łączy niską wagę, wysoką sztywność i wygodę, ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Silex 4000 ma solidny napęd Shimano z przerzutką GRX400, korbą GRX600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy.

    Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX400 wyposażone w 180-milimetrowe tarcze hamulcowe. Z przodu i z tyłu towarzyszy im Disc Cooler – system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca.

    Silex 4000 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-milimetrowe sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Odpowiedni komfort jazdy zapewniają 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-milimetrowe opony (700 x 47C).

    Wygodę zwiększa także karbonowa sztyca Merida Expert CC.

    Rama i widelec mają wiele punktów mocowania, które mogą się przydać na wyprawie.

    Na dolnej rurze znajduje się zintegrowane mocowanie Fidlock do wykorzystania z kompatybilnymi akcesoriami.

    To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, do dojazdów do pracy i wytchnienia od niej.

    Jest Silex 4000 – jest przygoda.

    Przeżyj ją na swój sposób!

     

    TECHNOLOGIE:
    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • REMOVABLE F-MOUNT

    Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • NANO MATRIX CARBON

    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    • AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM

    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    • F-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • Di2 READY

    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    • DISC COOLER

    Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

    • INTERNAL CLAMP

    Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.

     

    Rama: Silex CF2 II, karbonowa, standard osi: 100 x 12 mm /142 x 12 mm
    Widelec: Merida Silex II CF2, karbonowy, stożkowa (taperowana) rura sterowa, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
    Rozmiar kół: 28″
    Obręcze: Merida Comp SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready
    Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: black stainless
    Opony: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijane, TR, EXO, dętki: Lite 48
    Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL
    Łańcuch: KMC X10
    Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX400
    Przerzutka tylna: Shimano GRX400
    Manetki: Shimano GRX400
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
    Chwyty: Merida Road Expert
    Mostek: Merida Team CC III, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
    Stery: Merida 8158
    Hamulce: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód – Shimano RT10, 180 mm, tył: Shimano RT10, 180 mm
    Dźwignie hamulca: Shimano GRX400
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, karbonowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
    Koszyk na bidon: Fidlock Integrated Base & Merida Bottle
    Waga: 9,85 kg
    Kolor: Matt Bronze Metal (Gold / Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

     

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    28"

    Materiał ramy

    Karbon

    Amortyzacja

    Brak

    Rozmiar ramy

    XS, S, M, L, XL

Rower Merida Silex 4000 Matt Bronze Metal (Gold/black)

Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu. Ma udoskonaloną lekką i sztywną karbonową ramę, wiele punktów mocowań, przerzutki Shimano GRX400, karbonową sztycę i 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler. Poczuj nową jakość z Meridą Silex 4000!  

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • Widelec: Merida Silex II CF2, karbonowy
  • Przerzutka tył: Shimano GRX400
  • Rama: Silex CF2 II, karbonowa
  • Korba: Shimano GRX600

9 999,00 

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 9 999,00 
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności