Masz pytania?
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Wyprzedaż/Wyprzedaż rowerów/Wyprzedaż rowerów damskich/Rower Merida Silex 400 Fall green (Grey/black)

  • Opis produktu

    Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu.

    Ma udoskonaloną lekką i sztywną aluminiową ramę, wiele punktów mocowań, osprzęt Shimano GRX, karbonowy widelec i 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler.

    Poczuj nową jakość z Merida Silex 400!

    Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy!

    Z nową Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą.

    Rower jest na nią lepiej przygotowany niż wcześniej, między innymi dzięki 45-milimetrowym oponom i 180-milimetrowej tarczy hamulcowej z przodu.

    Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy, dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.

    Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii “Smooth welding”.

    Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy i karbonowy widelec.

    Rama ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Silex 400 ma dobry napęd Shimano GRX z korbą GRX 600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy.

    Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400 wyposażone w 180-milimetrową tarczę hamulcową z przodu i 160-milimetrową z tyłu. Z przodu towarzyszy jej Disc Cooler – system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca.

    Silex 400 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-milimetrowe sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Odpowiedni komfort jazdy zapewniają ponadto 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-milimetrową przednią oponę (700 x 47C).

    Silex 400 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może się sprawdzić na różne sposoby.

    To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, zarówno do dojazdów do pracy, jak i wytchnienia od niej.

    Jest Silex – jest przygoda.

    Przeżyj ją na swój sposób!

     

    TECHNOLOGIE:
    • PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    • HFS – HYDRO FORMING SYSTEM

    Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • SMOOTH WELDING

    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • DOWN TUBE EXIT

    Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

    • F-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • C-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • Di2 READY

    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    • DISC COOLER

    Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: Silex Lite II, aluminium, standard osi: 100 x 12/142 x 12 mm, technologia Smooth welding
    Widelec: Merida Silex II CF2, karbonowy, stożkowa (taperowana) rura sterowa, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
    Rozmiar kół: 28″
    Obręcze: Merida Comp SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready
    Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, 6 śrub / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, 6 śrub
    Szprychy: black stainless
    Opony: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijane, TR, EXO, dętki: Lite 48
    Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL
    Wkład suportu: standard suportu: BSA
    Łańcuch: KMC X10
    Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX400
    Przerzutka tylna: Shimano GRX400
    Manetki: Shimano GRX400
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
    Chwyty: Merida Road Expert
    Mostek: Merida Team CC III, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
    Stery: Merida 8158
    Hamulce: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód – Shimano RT10, 180 mm, tył: Shimano RT10, 160 mm
    Dźwignie hamulca: Shimano GRX400
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, aluminiowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 5 mm
    Kolor: Fall Green (Grey / Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

     

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego, świetnego do bikepackingu.

    Ma udoskonaloną lekką i sztywną aluminiową ramę, wiele punktów mocowań, osprzęt Shimano GRX, karbonowy widelec i 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler.

    Poczuj nową jakość z Merida Silex 400!

    Jeden z czołowych rowerów gravelowych świata stał się jeszcze lepszy!

    Z nową Meridą Silex każda przejażdżka może być przygodą.

    Rower jest na nią lepiej przygotowany niż wcześniej, między innymi dzięki 45-milimetrowym oponom i 180-milimetrowej tarczy hamulcowej z przodu.

    Silex wciąż ma geometrię inspirowaną MTB, która przekłada się na wielki komfort jazdy. Ma jednak niższą główkę ramy, dającą bardziej sportowy wygląd i bardziej płaski kąt główki ramy, który poprawia stabilność przy wysokich prędkościach, a także wtedy, gdy rower jest mocno obładowany.

    Sercem roweru jest lekka i sztywna rama Lite z najwyższej jakości stopu aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach i spawach wygładzonych w technologii “Smooth welding”.

    Wysoki komfort jazdy zapewni Ci geometria ramy i karbonowy widelec.

    Rama ma nowe wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port. Pozwala ono wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę. Silex 400 ma dobry napęd Shimano GRX z korbą GRX 600 46-30 i 10-rzędową kasetą 11-36.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy.

    Świetną kontrolę nawet nad obładowanym rowerem dadzą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400 wyposażone w 180-milimetrową tarczę hamulcową z przodu i 160-milimetrową z tyłu. Z przodu towarzyszy jej Disc Cooler – system chłodzenia, który zapobiega przegrzewaniu się hamulca.

    Silex 400 toczy się na solidnych kołach Merida Expert SL II (Tubeless Ready) i jest wyposażony w 12-milimetrowe sztywne osie, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Odpowiedni komfort jazdy zapewniają ponadto 45-milimetrowe opony Maxxis Rambler, w rowerze można zmieścić nawet 47-milimetrową przednią oponę (700 x 47C).

    Silex 400 ma wiele mocowań, m.in. na błotniki i bagażnik, dzięki czemu może się sprawdzić na różne sposoby.

    To rower do szybkich przejażdżek i długich wypraw, zarówno do dojazdów do pracy, jak i wytchnienia od niej.

    Jest Silex – jest przygoda.

    Przeżyj ją na swój sposób!

     

    TECHNOLOGIE:
    • PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    • HFS – HYDRO FORMING SYSTEM

    Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • SMOOTH WELDING

    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • DOWN TUBE EXIT

    Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

    • F-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • C-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • Di2 READY

    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    • DISC COOLER

    Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra, przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego, odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: Silex Lite II, aluminium, standard osi: 100 x 12/142 x 12 mm, technologia Smooth welding
    Widelec: Merida Silex II CF2, karbonowy, stożkowa (taperowana) rura sterowa, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700 x 47C
    Rozmiar kół: 28″
    Obręcze: Merida Comp SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready
    Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, 6 śrub / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, 6 śrub
    Szprychy: black stainless
    Opony: Maxxis Rambler, 700 x 45C, zwijane, TR, EXO, dętki: Lite 48
    Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Korba: Shimano GRX600, 46-30 T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL
    Wkład suportu: standard suportu: BSA
    Łańcuch: KMC X10
    Kaseta: Shimano CS-HG50, 11-36 T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX400
    Przerzutka tylna: Shimano GRX400
    Manetki: Shimano GRX400
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS-S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL)
    Chwyty: Merida Road Expert
    Mostek: Merida Team CC III, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
    Stery: Merida 8158
    Hamulce: Shimano GRX400, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód – Shimano RT10, 180 mm, tył: Shimano RT10, 160 mm
    Dźwignie hamulca: Shimano GRX400
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, aluminiowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 5 mm
    Kolor: Fall Green (Grey / Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

     

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    28"

    Rocznik

    2024

    Materiał ramy

    Aluminium

    Amortyzacja

    Brak

    Rozmiar ramy

    S, L

Rower Merida Silex 400 Fall green (Grey/black)

Nowa wersja utytułowanego roweru gravelowego. Ma udoskonaloną lekką i sztywną aluminiową ramę, wiele punktów mocowań, osprzęt Shimano GRX, karbonowy widelec i 45 mm opony Maxxis Rambler. Poczuj nową jakość z Merida Silex 400!

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • Widelec: Merida Silex II CF2
  • Przerzutka tył: Shimano GRX400
  • Rama: Silex Lite II
  • Korba: Shimano GRX600

Original price was: 7 499,00 zł.Current price is: 6 374,00 zł. -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7 499,00 
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot produktu
Sklep
SuperSportowy.pl
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności