Masz pytania?
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rowery/Rowery gravel przełajowe/Rowery gravel damskie/Rower Merida Scultura Endurance GR 5000

  • Opis produktu

    Jest to rower idealny do szybkich przejażdżek po szutrze lub wyboistych tras. Merida wzięła swoją sprawdzoną ramę szosową o dużej wytrzymałości – z włókna węglowego – i dodała zestaw gotowy do wyścigów po szutrze, aby uzyskać idealne połączenie ostrego, ale stabilnego prowadzenia i komfortu.

    Szybki, zdolny i opanowany.

    Rower Merida Scultura Endurance GR 5000 został zaprojektowany z myślą o świecie wyścigów gravelowych i o dużej prędkości i stawce, wykorzystując jako podstawę testowaną i wielokrotnie nagradzaną wytrzymałą ramę z włókna węglowego CF3.

    Dodaj do tego szybko toczące się, ale wytrzymałe w terenie opony Terra Speed ​​35 mm firmy Continental, sprawdzoną grupę osprzętu GRX firmy Shimano, Meridowy własny zestaw kół i rozszerzoną kierownicę, aby zmaksymalizować kontrolę na nierównych ścieżkach, a otrzymasz idealne połączenie niskiej masy, ostrego, ale stabilnego prowadzenia i komfort idealny do szybkich przejażdżek szutrowych lub wyboistych tras.

    Scultura Endurance to idealny wybór dla rowerzystów bardziej nastawionych na wypoczynek, którzy chcą cieszyć się długimi godzinami w siodle, jednocześnie czując się komfortowo i zrelaksowanym na rowerze.

    Szerokie opony zapewniają duży komfort nawet na najbardziej dziurawych wiejskich drogach, a dłuższa główka ramy zapewnia bardziej zrelaksowaną pozycję podczas jazdy.

    Rower ten natychmiast stał się hitem międzynarodowej prasy rowerowej i oprócz nagrody „komfortu” od RennRad, zdobył także długą listę komplementów, takich jak „doskonały komfort”, „wzbudzający pewność siebie”, „żywy charakter” i „przyjemność” od referencyjnych mediów rowerowych, takich jak Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips i Road.cc.

    W porównaniu do swojego imiennika – Scultura – Endurance ma geometrię bardziej zorientowaną na komfort, duży prześwit na opony i płynną integrację najnowszych standardów.

    Linia Ecultura Endurance GR znajduje się pomiędzy szosową Sculturą z jednej strony, a szutrowym/przygodowym Silexem z drugiej, oferując opcje skupione na wyścigach szutrowych z oponami przystosowanymi do jazdy w terenie i poszerzoną kierownicą.

    Merida o serii rowerów Scultura Endurance:

    “Szybka i komfortowa jazda bez martwienia się o nawierzchnię? Nowa SCULTURA ENDURANCE jest do niej stworzona. Korzysta z genów cenionej SCULTURY i wiele aspektów jazdy wprowadza na wyższy poziom. SCULTURA ENDURANCE ma nowoczesny projekt ramy z nastawioną na komfort geometrią, mnóstwo prześwitu na opony, wykorzystuje też wiele najnowszych standardów, plasując się między klasyczną SCULTURĄ a rowerami takimi jak MISSION CX I SILEX. Szerokie opony zapewniają wysoki komfort nawet na wyboistych wiejskich drogach, a wysoka główka ramy przekłada się na bardziej zrelaksowaną pozycję na rowerze. SCULTURA ENDURANCE to znakomity wybór, jeśli lubisz spędzać długie godziny w siodle i zależy Ci na komfortowej jeździe, idealny na drogi dalekie od ideału.”

    Jest Scultura Endurance GR 5000 – jest szybka przygoda.

    Przeżyj ją na swój sposób!

     

    TECHNOLOGIE:
    • FLEX-STAY

    Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

    • NANO MATRIX CARBON

    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM

    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • DISC COOLER

    Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

    • INTERNAL CLAMP

    Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.

    • Di2 READY

    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

    • REMOVABLE F-MOUNT

    Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.

     

    Rama: Scultura Endurance CF3 II, karbon, standard osi: 100 mm x 12 mm / 142 mm x 12 mm, maksymalny rozmiar opony: 700 x 35C/700 x 32C (z błotnikiem)
    Widelec: Scultura Endurance CF3 Disc, karbonowy
    Rozmiar kół: 28″
    Obręcze: Merida Expert SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
    Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 28 otworów na szprychy, Centerlock / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 28 otworów na szprychy, Centerlock
    Szprychy: Double Butted Black stainless
    Opony: Continental Terra Speed ProTection, 700 x 35C, zwijane, dętki: Lite 48
    Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert SL, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Koła: SRAM Paceline 160 mm
    Korba: Shimano GRX820, 48-31 T, 170 mm – XXS/XS/S, 172,5 mm – M/L, 175 mm – XL
    Wkład suportu: Shimano SM-BB72-41B, Pressfit 86,5 mm
    Łańcuch: Shimano CN-M6100-12
    Kaseta: Shimano CS-HG710, 11-36 T, 12-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX820
    Przerzutka tylna: Shimano GRX820
    Manetki: Shimano GRX820
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 380 mm (XXS) , 400 mm (XS-S), 420 mm (M-L), 440 mm (XL)
    Chwyty: Merida Road Expert
    Mostek: Merida Expert CW, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -7°, rozmiar: 80 mm – XXS, 90 mm – XS, 100 mm – S/M, 110 mm – L, 120 mm – XL
    Stery: Merida-VP-8158 w/o crown race
    Hamulce: Shimano GRX820, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód – Shimano RT64, 160 mm, tył: Shimano RT64, 160 mm
    Dźwignie hamulca: Shimano GRX820
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Expert CC, karbonowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
    Waga: 8,92 kg (rozmiar M)
    Kolor: Silk Champagne (Black/Blue)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

     

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Jest to rower idealny do szybkich przejażdżek po szutrze lub wyboistych tras. Merida wzięła swoją sprawdzoną ramę szosową o dużej wytrzymałości – z włókna węglowego – i dodała zestaw gotowy do wyścigów po szutrze, aby uzyskać idealne połączenie ostrego, ale stabilnego prowadzenia i komfortu.

    Szybki, zdolny i opanowany.

    Rower Merida Scultura Endurance GR 5000 został zaprojektowany z myślą o świecie wyścigów gravelowych i o dużej prędkości i stawce, wykorzystując jako podstawę testowaną i wielokrotnie nagradzaną wytrzymałą ramę z włókna węglowego CF3.

    Dodaj do tego szybko toczące się, ale wytrzymałe w terenie opony Terra Speed ​​35 mm firmy Continental, sprawdzoną grupę osprzętu GRX firmy Shimano, Meridowy własny zestaw kół i rozszerzoną kierownicę, aby zmaksymalizować kontrolę na nierównych ścieżkach, a otrzymasz idealne połączenie niskiej masy, ostrego, ale stabilnego prowadzenia i komfort idealny do szybkich przejażdżek szutrowych lub wyboistych tras.

    Scultura Endurance to idealny wybór dla rowerzystów bardziej nastawionych na wypoczynek, którzy chcą cieszyć się długimi godzinami w siodle, jednocześnie czując się komfortowo i zrelaksowanym na rowerze.

    Szerokie opony zapewniają duży komfort nawet na najbardziej dziurawych wiejskich drogach, a dłuższa główka ramy zapewnia bardziej zrelaksowaną pozycję podczas jazdy.

    Rower ten natychmiast stał się hitem międzynarodowej prasy rowerowej i oprócz nagrody „komfortu” od RennRad, zdobył także długą listę komplementów, takich jak „doskonały komfort”, „wzbudzający pewność siebie”, „żywy charakter” i „przyjemność” od referencyjnych mediów rowerowych, takich jak Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips i Road.cc.

    W porównaniu do swojego imiennika – Scultura – Endurance ma geometrię bardziej zorientowaną na komfort, duży prześwit na opony i płynną integrację najnowszych standardów.

    Linia Ecultura Endurance GR znajduje się pomiędzy szosową Sculturą z jednej strony, a szutrowym/przygodowym Silexem z drugiej, oferując opcje skupione na wyścigach szutrowych z oponami przystosowanymi do jazdy w terenie i poszerzoną kierownicą.

    Merida o serii rowerów Scultura Endurance:

    “Szybka i komfortowa jazda bez martwienia się o nawierzchnię? Nowa SCULTURA ENDURANCE jest do niej stworzona. Korzysta z genów cenionej SCULTURY i wiele aspektów jazdy wprowadza na wyższy poziom. SCULTURA ENDURANCE ma nowoczesny projekt ramy z nastawioną na komfort geometrią, mnóstwo prześwitu na opony, wykorzystuje też wiele najnowszych standardów, plasując się między klasyczną SCULTURĄ a rowerami takimi jak MISSION CX I SILEX. Szerokie opony zapewniają wysoki komfort nawet na wyboistych wiejskich drogach, a wysoka główka ramy przekłada się na bardziej zrelaksowaną pozycję na rowerze. SCULTURA ENDURANCE to znakomity wybór, jeśli lubisz spędzać długie godziny w siodle i zależy Ci na komfortowej jeździe, idealny na drogi dalekie od ideału.”

    Jest Scultura Endurance GR 5000 – jest szybka przygoda.

    Przeżyj ją na swój sposób!

     

    TECHNOLOGIE:
    • FLEX-STAY

    Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania.

    • NANO MATRIX CARBON

    Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia niż w wielu ramach aluminiowych.

    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM

    Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • DISC COOLER

    Efektywny system chłodzący, który usuwa ryzyko przegrzania się hamulca np. podczas długich zjazdów. Aluminiowe żebra przymocowane w okolicach zacisku hamulca tarczowego odprowadzają nadmiar ciepła. Rezultat to o 35% mniejsze nagrzewanie się hamulca, szybsze chłodzenie i stała jakość hamowania.

    • INTERNAL CLAMP

    Specjalny zintegrowany zacisk sztycy, który pozwala uniknąć zawirowań powietrza wokół górnej części rury podsiodłowej i górnej rury, a tym samym poprawia aerodynamikę i oszczędza siły kolarza. Niewielki element pomaga uzyskać wielkie końcowe efekty.

    • Di2 READY

    Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

    • REMOVABLE F-MOUNT

    Zdejmowany mostek górnych rur. Przykręcony pozwala schludnie i pewnie przyczepić błotniki, zdjęty zapewnia większy prześwit ramy przy oponie i czysty wygląd.

     

    Rama: Scultura Endurance CF3 II, karbon, standard osi: 100 mm x 12 mm / 142 mm x 12 mm, maksymalny rozmiar opony: 700 x 35C/700 x 32C (z błotnikiem)
    Widelec: Scultura Endurance CF3 Disc, karbonowy
    Rozmiar kół: 28″
    Obręcze: Merida Expert SL II, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 23 mm, wysokość: 25 mm, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
    Piasty: przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 28 otworów na szprychy, Centerlock / tył: VP CLK270R 142 x 12 mm, 28 otworów na szprychy, Centerlock
    Szprychy: Double Butted Black stainless
    Opony: Continental Terra Speed ProTection, 700 x 35C, zwijane, dętki: Lite 48
    Osie: przód: Merida Expert TR / tył: Merida Expert SL, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Koła: SRAM Paceline 160 mm
    Korba: Shimano GRX820, 48-31 T, 170 mm – XXS/XS/S, 172,5 mm – M/L, 175 mm – XL
    Wkład suportu: Shimano SM-BB72-41B, Pressfit 86,5 mm
    Łańcuch: Shimano CN-M6100-12
    Kaseta: Shimano CS-HG710, 11-36 T, 12-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX820
    Przerzutka tylna: Shimano GRX820
    Manetki: Shimano GRX820
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 380 mm (XXS) , 400 mm (XS-S), 420 mm (M-L), 440 mm (XL)
    Chwyty: Merida Road Expert
    Mostek: Merida Expert CW, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: -7°, rozmiar: 80 mm – XXS, 90 mm – XS, 100 mm – S/M, 110 mm – L, 120 mm – XL
    Stery: Merida-VP-8158 w/o crown race
    Hamulce: Shimano GRX820, hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcze hamulcowe: przód – Shimano RT64, 160 mm, tył: Shimano RT64, 160 mm
    Dźwignie hamulca: Shimano GRX820
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Expert CC, karbonowy, średnica: 27,2 mm, cofnięcie (setback): 15 mm
    Waga: 8,92 kg (rozmiar M)
    Kolor: Silk Champagne (Black/Blue)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

     

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    28"

    Rocznik

    2024

    Materiał ramy

    Karbon

    Amortyzacja

    Brak

    Rozmiar ramy

    XS, M, L, XL

Rower Merida Scultura Endurance GR 5000

Idealny do szybkich przejażdżek po szutrze lub wyboistych tras. Merida wzięła swoją sprawdzoną ramę szosową z włókna węglowego i dodała zestaw gotowy do wyścigów po szutrze, aby uzyskać idealne połączenie ostrego, ale stabilnego prowadzenia i komfortu.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • Widelec: Scultura Endurance CF3 Disc
  • Przerzutka tył: Shimano GRX820
  • Rama: Scultura Endurance CF3 II, karbonowa
  • Korba: Shimano GRX820

Original price was: 12 999,00 zł.Current price is: 11 049,00 zł. -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 12 999,00 
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot produktu
Sklep
SuperSportowy.pl
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności