Opis
Merida Crossway 100 to wygodny i wszechstronny rower crossowy z amortyzowaną sztycą i regulowanym mostkiem.
Ma lekką i sztywną aluminiową ramę, amortyzator SR Suntour, napęd Shimano 2 x 9, można w nim założyć błotniki, bagażnik i stopkę.
Rozkręć się z Meridą Crossway 100!
Crossway to Meridowy synonim wszechstronności – rower crossowy na drogi i bezdroża, codzienne trasy i dłuższe wyprawy.
Jego lekka i sztywna aluminiowa rama ma komfortową geometrię, która sprawdzi się zarówno podczas wycieczek, jak i na codziennych trasach.
Wsiadanie na rower i zsiadanie z niego ułatwia mocno opadająca górna rura, wewnętrzne prowadzenie przewodów zapewnia czysty wygląd ramy, a także chroni przed wilgocią i brudem.
Rama jest przygotowana do założenia błotników i bagażnika, by Crossway służył Ci jako rower wyprawowy czy podczas dojazdów do pracy.
Odpowiedni zakres przełożeń zapewni Ci napęd Shimano CUES 2 x 9, a bezpieczeństwo w różnych warunkach pogodowych zwiększą hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.
Komfort na trasie poprawią amortyzator SR Suntour NEX HLO 63 mm, amortyzowana sztyca Merida TK i regulowany mostek Merida Comp TK, zwiększą go także wytrzymałe opony Maxxis Overdrive Excel z niskimi oporami toczenia oraz paskiem odblaskowym dla lepszej widoczności na drodze.
Możesz polegać również na mocnych kołach Merida Comp TK oraz pozostałych komponentach Merida.
Crossway 100 komfortowo i szybko odkryje z Tobą nowe trasy i będzie wiernym kompanem na dobrze znanych odcinkach.
Cała naprzód!
Rama: | Crossway TFS III, aluminiowa, standard tylnej osi: 135 x 9 mm |
Widelec: | SR Suntour NEX HLO, 63 mm, sprężynowy, lockout |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Merida Comp TK, szerokość wewnętrzna: 20 mm, wysokość: 17 mm, aluminiowe |
Piasty: | przód: Shimano QC300, 100 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano QC300-HM, 135 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock |
Szprychy: | 32, black stainless |
Opony: | Maxxiss Overdrive Excel, drut, 700x40C, drut, pasek odblaskowy, Silkshild |
Pedały: | VP VPE-891 |
Korba: | Shimano CUES U4000, 40-26 zębów, 170 mm – XXS/XS/S, 175 mm – M/XL |
Wkład suportu: | Shimano BB-UN101, 73 mm |
Łańcuch: | Shimano LG500 |
Kaseta: | Shimano LG300, 11-36 zębów, 9 biegów |
Przerzutka przednia: | Shimano CUES U4000 |
Przerzutka tylna: | Shimano CUES U3020, SGS |
Manetki: | Shimano CUES U4000 |
Kierownica: | Merida Comp CC, aluminiowa, szerokość: 660 mm, wznios: 25 mm |
Chwyty: | Merida Expert EC |
Mostek: | Merida Comp TK, aluminiowy, 31,8, regulowany, rozmiar: XXS/XS/S/M: 95 mm, L/XL: 110 mm |
Stery: | Merida M2346 Neck |
Hamulce: | Shimano MT200, 2-tłoczkowe, tarcze hamulcowe: Shimano RT10 160 mm |
Dętki: | CST Lite |
Siodło: | Merida Cross Sport, obejma podsiodłowa: Merida Expert |
Wspornik siodła: | Merida TK, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 10 mm, skok regulowanej sztycy: 45 mm |
Kolor: | Matt Bronze (Silver/Brown) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
-
RAMA
W rowerze występuje rama Crossway L TFS III. Ma mocno opadającą górną rurę, która ułatwia wsiadanie i przewody ukryte pod dolną rurą. Stożkowa główka ramy zapewnia precyzyjne prowadzenie, a 30,9-milimetrowa rura podsiodłowa pozwala na rowerze założyć regulowaną sztycę.
-
LEKKI I WYTRZYMAŁY
Do produkcji ramy wykorzystano stop aluminium, który poddano dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane, lekkie i sztywne rury. Technologia TFS (mechanicznie tłoczenie rur na gorąco) nie tylko poprawiła wygląd ramy, ale też zwiększyła jej funkcjonalność.
-
KOMFORT
Modele Crossway są wyposażone w amortyzowane widelce i w większości wersji, amortyzowaną sztycę. Dzięki temu żadna nierówność na trasie nie sprawi problemów. Idealną pozycję w wielu wersjach roweru zapewnia regulowany mostek. W podstawowych modelach wysokość w dużym zakresie pozwala regulować wpuszczany mostek. Wyjątkiem są bardziej sportowe modele do szybszej jazdy, które mają tradycyjne mostki i sztyce.
-
NIŻSZY PRZEKROK
Wszystkie modele Crossway są dostępne także w dostosowanej dla kobiet wersji z niższym przekrokiem. Ułatwia on wsiadanie i zsiadanie z siodełka.
-
BEZPIECZEŃSTWO
Bycie widocznym na drodze to podstawa. Właśnie dlatego wszystkie modele Crossway mają opony z bocznym paskiem odblaskowym.
-
GOTOWY NA WIELE
Możliwość montażu bagażnika, błotników i stopki zwiększa zakres wykorzystania roweru. Crossway sprawdzi się zarówno w codziennym zastosowaniu, jak i podczas długich wypraw.