Zapraszamy do naszego drugiego sklepu stacjonarnego 900 m2 w Komornikach pod Poznaniem! Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco!
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Produkty/Wyprzedaż/Wyprzedaż rowerów/Wyprzedaż rowerów damskich/Rower Merida Big.Trail 400 (Matt metal bronze/copper)

  • Opis produktu

    Merida Big.Trail 400 to mocny trailowy hardtail dla frajdy na trasie.

    Ma lekką i sztywną aluminiowa ramę, amortyzator SR Suntour XCR34 140 mm, napęd Shimano CUES 1×10, regulowaną sztycę Merida, koła 29” i opony 2,4”.

    Ten rower ścieżkowy to przepustka do świetnej zabawy!

    Szukasz ścieżkowej alternatywy dla roweru z pełnym zawieszeniem?

    Meridą Big.Trail zgłasza swoją gotowość!

    To ścieżkowy hardtail, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy i zbiera świetne recenzje najważniejszych rowerowych mediów.

    Jego znaki rozpoznawcze to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o dużym skoku, koła 29” z masywnymi oponami oraz regulowana sztyca o dużym skoku.

    Wszystko to daje świetne doznania na wielu trasach.

    Ścieżkowy hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować.

    Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią.

    Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy.

    Świetną amortyzację w Big.Trailu 400 zapewnia widelec SR Suntour XCR34 2CR o 140-milimetrowym skoku.

    Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano CUES U6000, korbą Shimano CUES U6000 32 i 10-rzędową kasetą Shimano LG300 11-48.

    Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.

    Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Świetną przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Kenda Regolith 2,4”, a prześwit pozwala założyć w tym rowerze ścieżkowym opony o szerokości nawet 2,5”.

    Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i lepszą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Merida Comp TR.

    Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki.

    Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach.

    Baw się dobrze z Big.Trailem 400!

     

    TECHNOLOGIE:

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    – SMOOTH WELDING: Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;

    – DOWN TUBE EXIT: Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę;

    – RACELITE 61 ALUMINIUM: Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. Merida poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury;

    – TFS – TECHNO FORMING SYSTEM: Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    – F-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – C-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – K-MOUNT: Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

    Rama: Big.Trail TFS, aluminium, standard tylnej osi: 148 x 12 mm
    Widelec:
    SR Suntour XCR34 2CR, 140 mm, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, powietrzny
    Amortyzator tylny: N/A
    Obręcze: Merida Comp TR, aluminium, szerokość wewnętrzna: 29 mm, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
    Piasty: przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC500-HM-B, 148 x 12 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Kenda Regolith, 29 x 2,4″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Pedały: VP VPE-891
    Korba: Shimano CUES U4000, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: Shimano BB-UN101
    Łańcuch: Shimano LG500
    Kaseta: Shimano LG300, 11-48 T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: N/A
    Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000, GS
    Manetki: przód: Shimano SL-MT500-L / tył: Shimano CUES U6000
    Kierownica: Merida Expert CC, aluminium, szerokość: 740 mm, wznios: 10 mm
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Comp CC, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, 50 mm
    Stery: Merida M4455
    Hamulce: Shimano MT200, 2 tłoczki / tarcze hamulcowe: Shimano RT10, 180 mm
    Oś tył: Merida Comp TR
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Comp QR
    Wspornik siodła: Merida Comp TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy – S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
    Kolor: Matt Metal Bronze (Copper)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Merida Big.Trail 400 to mocny trailowy hardtail dla frajdy na trasie.

    Ma lekką i sztywną aluminiowa ramę, amortyzator SR Suntour XCR34 140 mm, napęd Shimano CUES 1×10, regulowaną sztycę Merida, koła 29” i opony 2,4”.

    Ten rower ścieżkowy to przepustka do świetnej zabawy!

    Szukasz ścieżkowej alternatywy dla roweru z pełnym zawieszeniem?

    Meridą Big.Trail zgłasza swoją gotowość!

    To ścieżkowy hardtail, który wywołuje szeroki uśmiech na twarzy i zbiera świetne recenzje najważniejszych rowerowych mediów.

    Jego znaki rozpoznawcze to mocna podwójnie cieniowana aluminiowa rama z nowoczesną trailową geometrią, przedni amortyzator o dużym skoku, koła 29” z masywnymi oponami oraz regulowana sztyca o dużym skoku.

    Wszystko to daje świetne doznania na wielu trasach.

    Ścieżkowy hardtail jest tańszy od roweru z pełnym zawieszeniem, łatwiej go ustawić i serwisować.

    Swoje robi ścieżkowa geometria Big.Traila. Długi zasięg i płaski kąt główki ramy pomagają nawet na wymagających zjazdach z korzeniami czy kamieniami, a stromy kąt rury podsiodłowej i centralna pozycja na rowerze świetnie wspierają na podjazdach. Krótka rura podsiodłowa i niski przekrok pomagają uzyskać wiele miejsca do manewrowania rowerem, gdy ścieżka staje się wymagająca. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy Big.Traila, rama ma wewnętrzne prowadzenie przewodów dla ich ochrony przed brudem i wilgocią.

    Ma również miejsce na dwa koszyki bidonu oraz mocowanie Trail Mount pod górną rurą, które pozwala zamontować dodatkowe narzędzia czy pompkę i odciążyć plecy.

    Świetną amortyzację w Big.Trailu 400 zapewnia widelec SR Suntour XCR34 2CR o 140-milimetrowym skoku.

    Na wielu trasach możesz polegać na napędzie 1x z przerzutką Shimano CUES U6000, korbą Shimano CUES U6000 32 i 10-rzędową kasetą Shimano LG300 11-48.

    Twoje bezpieczeństwo na ścieżkach zwiększą 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.

    Na różnych trasach sprawdzą się koła 29” Merida Comp TR (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Świetną przyczepność, komfort i stabilność zapewniają opony Kenda Regolith 2,4”, a prześwit pozwala założyć w tym rowerze ścieżkowym opony o szerokości nawet 2,5”.

    Przyjęcie odpowiedniej pozycji, dostosowanej do sytuacji na trasie, i lepszą kontrolę nad rowerem daje regulowana sztyca Merida Comp TR.

    Wszechstronność Big.Traila zwiększają ukryte punkty mocowania dla bagażnika, błotników i stopki.

    Przede wszystkim jest to jednak hardtail z dużym skokiem przedniego amortyzatora, który uwielbia jazdę na ścieżkach.

    Baw się dobrze z Big.Trailem 400!

     

    TECHNOLOGIE:

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    – SMOOTH WELDING: Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;

    – DOWN TUBE EXIT: Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę;

    – RACELITE 61 ALUMINIUM: Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. Merida poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury;

    – TFS – TECHNO FORMING SYSTEM: Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    – F-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – C-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – K-MOUNT: Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

    Rama: Big.Trail TFS, aluminium, standard tylnej osi: 148 x 12 mm
    Widelec:
    SR Suntour XCR34 2CR, 140 mm, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, powietrzny
    Amortyzator tylny: N/A
    Obręcze: Merida Comp TR, aluminium, szerokość wewnętrzna: 29 mm, Tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone)
    Piasty: przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC500-HM-B, 148 x 12 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Kenda Regolith, 29 x 2,4″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Pedały: VP VPE-891
    Korba: Shimano CUES U4000, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: Shimano BB-UN101
    Łańcuch: Shimano LG500
    Kaseta: Shimano LG300, 11-48 T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: N/A
    Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000, GS
    Manetki: przód: Shimano SL-MT500-L / tył: Shimano CUES U6000
    Kierownica: Merida Expert CC, aluminium, szerokość: 740 mm, wznios: 10 mm
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Comp CC, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, 50 mm
    Stery: Merida M4455
    Hamulce: Shimano MT200, 2 tłoczki / tarcze hamulcowe: Shimano RT10, 180 mm
    Oś tył: Merida Comp TR
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Comp QR
    Wspornik siodła: Merida Comp TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy – S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
    Kolor: Matt Metal Bronze (Copper)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    29"

    Rocznik

    2024

    Materiał ramy

    Aluminium

    Amortyzacja

    Przód

    Rozmiar ramy

    M, XL

Rower Merida Big.Trail 400 (Matt metal bronze/copper)

Merida Big.Trail 400 to mocny trailowy hardtail dla frajdy na trasie. Ten rower ścieżkowy to przepustka do świetnej zabawy!
    NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
    • Amortyzator: SR Suntour XCR34 2CR
    • Przerzutka tył: Shimano CUES U6000
    • Rama: Big.Trail TFS
    • Korba: Shimano CUES U4000

Pierwotna cena wynosiła: 4 999,00 zł.Aktualna cena wynosi: 3 999,00 zł. -20%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 4 999,00 
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności