procent Dodatkowe -15% z kodem SUPERFERIE na asortyment nieprzeceniony
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rower Merida Big.Nine TR 600 Matt Red (Black)

  • Opis produktu

    Ścieżkowy hardtail z prawdziwego zdarzenia!

    To właśnie nowa Merida Big.Nine TR.

    Lekka i sztywna aluminiowa rama z progresywną geometrią, 120-milimetrowy amortyzator SR Suntour, regulowana sztyca, koła 29″ Merida i opony Maxxis Rekon 2,4″ pozwolą Ci rządzić w terenie!

     

    Szybkość cross country i ścieżkowa gotowość.

    Najnowszy Big.Nine TR 600 wykorzystuje aluminiową ramę z progresywną geometrią i uzupełnia ją ścieżkowymi komponentami.

    Ma 120-milimetrowy widelec, regulowaną sztycę, kierownicę z niskim wzniosem, mocne hamulce oraz agresywną przednią oponę i szybko toczącą się tylną.

    Tak wyposażony może być tańszą i łatwiejszą w serwisowaniu alternatywą dla rowerów z pełnym zawieszeniem.

    Big.Nine TR to rower MTB dla tych, którzy chcą szybko pokonywać podjazdy, ale poczuć również frajdę na zjazdach.

    Jest również dla tych, którzy chcą mieć na rowerze trochę więcej luzu niż na wyścigowej maszynie.

    Kąt główki ramy jest w ścieżkowym Big.Ninie o jeden stopień bardziej płaski niż w klasycznej wersji roweru, co daje większą stabilność przy wysokich prędkościach, idealnie jak na rower bardziej zorientowany na ścieżki.

    Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec SR Suntour Raidon 34 2CR o skoku 120 mm.

    Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Możesz polegać na solidnym napędzie 1 x 11 z przerzutką Shimano CUES i kasetą 11-50.

    Dobrej kontroli na wymagających trasach sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano z tarczami 180 mm.

    Pewną jazdę w terenie wspierają mocne koła Merida Comp CC II (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Komfort zapewnia specjalny kształt rur tylnego trójkąta, zwiększają go także regulowana sztyca Merida Comp TR oraz opony Maxxis Rekon 2,4″.

    Szukasz szybkości roweru cross country i prowadzenia roweru ścieżkowego?

    Big.Nine TR 600 to rower dla Ciebie!

     

    TECHNOLOGIE:

    – HFS – HYDRO FORMING SYSTEM: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach;

    – FLEX-STAY: Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania;

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    – SMOOTH WELDING: Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;

    – DOWN TUBE EXIT: Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę;

    – RACELITE 61 ALUMINIUM: Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. Merida poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury;

    – Di2 READY: Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej;

    – F-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – C-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – WIRE PORT: Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: Big.Nine TR Lite III, aluminium, standard tylnej osi: 148 x 12 mm,
    Widelec:
    SR Suntour Raidon 34 2CR, 120 mm, powietrzny, stożkowy (taperowany), offset: 46 mm, platforma
    Rozmiar kół: 29″
    Obręcze: Merida Comp CC II, aluminium, szerokość wewnętrzna: 25 mm, tubeless ready
    Piasty: przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC 500-HM-B, 148 x 12 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Maxxis Rekon, 29 x 2,4″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Pedały: N/A
    Korba: Merida Expert TR, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: BSA
    Łańcuch: Shimano LG500
    Kaseta: Shimano CUES LG400, 11-50 T, 11-rzędowa
    Przerzutka przednia: N/A
    Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000, GS
    Manetki: przód: Shimano SL-MT500-L / tył: Shimano CUES U6000
    Kierownica: Merida Ecpert CC, aluminium, szerokość: 760 mm, prosta
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Team CC III, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: S, M, L: 60 mm; XL, XXL: 70 mm
    Stery: Acros ICR Merida External
    Hamulce: Shimano MT200, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 180 mm
    Obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, w zestawie minitool Merida
    Wspornik siodła: Merida Comp TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy – S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
    Kolor: Silk Gunmetal Grey (Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

    GEOMETRIA

     

                                                 

                                                     

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Ścieżkowy hardtail z prawdziwego zdarzenia!

    To właśnie nowa Merida Big.Nine TR.

    Lekka i sztywna aluminiowa rama z progresywną geometrią, 120-milimetrowy amortyzator SR Suntour, regulowana sztyca, koła 29″ Merida i opony Maxxis Rekon 2,4″ pozwolą Ci rządzić w terenie!

     

    Szybkość cross country i ścieżkowa gotowość.

    Najnowszy Big.Nine TR 600 wykorzystuje aluminiową ramę z progresywną geometrią i uzupełnia ją ścieżkowymi komponentami.

    Ma 120-milimetrowy widelec, regulowaną sztycę, kierownicę z niskim wzniosem, mocne hamulce oraz agresywną przednią oponę i szybko toczącą się tylną.

    Tak wyposażony może być tańszą i łatwiejszą w serwisowaniu alternatywą dla rowerów z pełnym zawieszeniem.

    Big.Nine TR to rower MTB dla tych, którzy chcą szybko pokonywać podjazdy, ale poczuć również frajdę na zjazdach.

    Jest również dla tych, którzy chcą mieć na rowerze trochę więcej luzu niż na wyścigowej maszynie.

    Kąt główki ramy jest w ścieżkowym Big.Ninie o jeden stopień bardziej płaski niż w klasycznej wersji roweru, co daje większą stabilność przy wysokich prędkościach, idealnie jak na rower bardziej zorientowany na ścieżki.

    Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a świetną amortyzację widelec SR Suntour Raidon 34 2CR o skoku 120 mm.

    Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Możesz polegać na solidnym napędzie 1 x 11 z przerzutką Shimano CUES i kasetą 11-50.

    Dobrej kontroli na wymagających trasach sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano z tarczami 180 mm.

    Pewną jazdę w terenie wspierają mocne koła Merida Comp CC II (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Komfort zapewnia specjalny kształt rur tylnego trójkąta, zwiększają go także regulowana sztyca Merida Comp TR oraz opony Maxxis Rekon 2,4″.

    Szukasz szybkości roweru cross country i prowadzenia roweru ścieżkowego?

    Big.Nine TR 600 to rower dla Ciebie!

     

    TECHNOLOGIE:

    – HFS – HYDRO FORMING SYSTEM: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach;

    – FLEX-STAY: Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania;

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    – SMOOTH WELDING: Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;

    – DOWN TUBE EXIT: Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę;

    – RACELITE 61 ALUMINIUM: Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. Merida poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury;

    – Di2 READY: Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej;

    – F-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – C-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    – WIRE PORT: Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: Big.Nine TR Lite III, aluminium, standard tylnej osi: 148 x 12 mm,
    Widelec:
    SR Suntour Raidon 34 2CR, 120 mm, powietrzny, stożkowy (taperowany), offset: 46 mm, platforma
    Rozmiar kół: 29″
    Obręcze: Merida Comp CC II, aluminium, szerokość wewnętrzna: 25 mm, tubeless ready
    Piasty: przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC 500-HM-B, 148 x 12 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Maxxis Rekon, 29 x 2,4″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Pedały: N/A
    Korba: Merida Expert TR, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: BSA
    Łańcuch: Shimano LG500
    Kaseta: Shimano CUES LG400, 11-50 T, 11-rzędowa
    Przerzutka przednia: N/A
    Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000, GS
    Manetki: przód: Shimano SL-MT500-L / tył: Shimano CUES U6000
    Kierownica: Merida Ecpert CC, aluminium, szerokość: 760 mm, prosta
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Team CC III, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: S, M, L: 60 mm; XL, XXL: 70 mm
    Stery: Acros ICR Merida External
    Hamulce: Shimano MT200, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 180 mm
    Obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, w zestawie minitool Merida
    Wspornik siodła: Merida Comp TR, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, skok regulowanej sztycy – S: 125 mm, M/L: 150 mm, XL/XXL: 175 mm
    Kolor: Silk Gunmetal Grey (Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

    GEOMETRIA

     

                                                 

                                                     

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    29"

    Materiał ramy

    Aluminium

    Amortyzacja

    Przód

    Rozmiar ramy

    M, L, XL

Rower Merida Big.Nine TR 600 Matt Red (Black)

Ścieżkowy hardtail z prawdziwego zdarzenia! Lekka i sztywna rama alu z progresywną geometrią, 120 mm amortyzator SR Suntour, regulowana sztyca, koła 29" Merida i opony Maxxis Rekon 2,4" pozwolą Ci rządzić w terenie.
    NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
    • Przerzutka tył: Shimano CUES U6000
    • Amortyzator: SR Suntour
    • Korba: Merida Expert TR
    • Rama: Big.Nine TR Lite III

5 999,00 

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 5 999,00 
Dodatkowe -15% z kodem SUPERFERIE
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot produktu
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności