Opis
Nieustająca prędkość i niska waga pod górę, w połączeniu z dumą hardtaila na zjazdach.
Dodaj 120-milimetrowy widelec, agresywne opony i regulowaną sztycę do lekkiej karbonowej ramy, a otrzymasz przepis na świetną zabawę!
Big.Nine TR 5000 jest gotowy, by przekroczyć granice możliwości hardtaili cross country.
Producent dodał widelec RockShox o dłuższym skoku 120 mm, bardziej agresywne opony o dużej objętości i jego własną lekką regulowaną sztycę do ramy karbonowej CF3 o progresywnej geometrii i ich rozmiarówki Agilometer.
W Big.Nine TR 5000 znajdziesz również niebywałą precyzję i wzorcową niezawodność 12-biegowej przerzutki Shimano XT.
Teraz jesteś gotowy do drogi.
TECHNOLOGIE:
– FLEX-STAY: Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania;
– X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
– INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;
– Di2 READY: Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej;
– NANO MATRIX CARBON: Aby zapewnić wytrzymałość ramy karbonowej, włókna zmieszano z kwasem epoksydowym i zintegrowano z nanocząsteczkami struktury, zwiększając w ten sposób odporność na uderzenia o 40%;
– AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM: Podczas fazy produkcji elementów węglowych, do rur wprowadza się powietrze wypełnione pęcherzykami, aby zapobiec tworzeniu się fałd lub zmarszczek, które mogłyby zwiększyć wagę i osłabić ramę. Dzięki temu rama zyskuje na lekkości, sztywności i stabilności;
– WIRE PORT: Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Rama: | Big.Nine TR CF3 III, karbonowa, standard tylnej osi: 148 x 12 mm |
Widelec: | Rock Shox Judy Gold, 120 mm, powietrzny, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, zdalna blokada |
Rozmiar kół: | 29″ |
Obręcze: | Merida Expert CC II, aluminium, szerokość wewnętrzna: 25 mm, tubeless ready (taśmy i zawory tubeless nie są dołączone) |
Piasty: | przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC 500-MS-B, 148 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock |
Szprychy: | Double Butted Black stainless steel |
Opony: | przód: Maxxis Rekon, 29 x 2,4″ WT, tubeless ready, 3C EXO, tył: Maxxis Rekon Race, 29 x 2,4″ WT, tubeless ready, 3C MaxxTerra EXO, dętki: CST Ultralite-29 |
Pedały: | N/A |
Korba: | Shimano Deore MT512, 32 T, długość: 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż |
Wkład suportu: | Shimano BB-MT-501, 24 mm |
Łańcuch: | KMC X12 |
Kaseta: | Shimano Deore M6100, 11-51 T, 12-rzędowa |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano XT, SGS |
Kontrola prędkości: | przód: Trans-X JD-FL remote, tył: Shimano Deore M6100 |
Kierownica: | Merida Expert CC, aluminiowa, szerokość 760 mm, płaska |
Chwyty: | Merida Expert EC |
Mostek: | Merida Team CC III, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: S, M, L: 60 mm; XL, XXL: 70 mm |
Stery: | Acros ICR Merida Integrated, uszczelnienie górne i dolne IPS |
Hamulce: | Shimano SLX M7100, 2-tłoczkowe |
Obejma podsiodłowa: | N/A |
Siodło: | Merida Expert SL, V-mount, w zestawie minitool Merida |
Wspornik siodła: | Merida Expert TR Light, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, S/M/L/XL/XXL: sztyca podsiodłowa o skoku 100 mm |
Waga: | 11,8 kg (rozmiar M. Waga może różnić się w zależności od rozmiaru roweru, wykończenia lub możliwych zmian specyfikacji wynikających z problemów z łańcuchem dostaw) |
Kolor: | Silk Champagne (Blue/Black) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.