procent Dodatkowe -15% z kodem SUPERFERIE na asortyment nieprzeceniony
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rowery/Rowery górskie MTB/Rowery górskie MTB rekreacyjne damskie/Rower Merida Big.Nine 400 Silk fall green/black

  • Opis produktu

    Szybki hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o nowej progresywnej geometrii.

    Wyposażenie go w solidny amortyzator Manitou Markhor Comp oraz osprzęt Shimano CUES dało rower dla ambitnych miłośników jazdy w terenie.

    Postaw na Big.Nine’a 400!

    Ścigaj się z innymi, poprawiaj własne osiągi i ciesz się jazdą w terenie!

    Pomoże w tym nowy Big.Nine.

    Rower, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili, teraz ma nową ramę z progresywną geometrią i większy prześwit na opony.

    Big.Nine 400 to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite, o sportowej geometrii, takiej samej jak w czołowych karbonowych maszynach Big.Nine. Nowa rama ma bardziej płaski niż wcześniej kąt główki ramy i bardziej stromy kąt podsiodłowy.

    Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu.

    Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec Manitou Markhor Comp 100 mm.

    Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Możesz polegać na solidnym napędzie Shimano CUES z korbą 36-22 i 11-rzędową kasetą 11-50 oraz na hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano.

    W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29″ Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Komfort na trasie zapewniają specjalnie ukształtowane rury tylnego trójkąta, które dobrze tłumią wibracje w terenie, zwiększają go także opony Maxxis Ikon 2,2″.

    Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

     

    TECHNOLOGIE:

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach;

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    SMOOTH WELDING: Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń;

    – DOWN TUBE EXIT: Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę;

    RACELITE 61 ALUMINIUM: Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury;

    TFS – TECHNO FORMING SYSTEM: Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    F-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    K-MOUNT: Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania;

    C-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

     

    Rama: Big.Nine TFS IV, aluminium, standard tylnej osi: 135 x 9 mm, technologia Smooth welding
    Widelec:
    Manitou Markhor Comp, 100 mm, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, blokada
    Rozmiar kół: 29″
    Obręcze: Merida Comp CC, aluminium, szerokość wewnętrzna: 20 mm
    Piasty: przód: Shimano QC300, 100 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano QC300, 135 x 9 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Maxxis Ikon, 29 x 2,2″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Pedały: VP VPE-891
    Korba: Shimano CUES U6000, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: BSA
    Łańcuch: Shimano LG500
    Kaseta: Shimano LG400, 11-50 T, 11-rzędowa
    Przerzutka przednia: N/A
    Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000, GS
    Manetki: Shimano CUES U6000
    Kierownica: Merida Ecpert CC, aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Comp CC, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, rozmiar: S: 70 mm, M: 80 mm, L: 90 mm, XL: 100 mm, XXL: 110 mm
    Stery: Merida M4455
    Hamulce: Shimano MT4100, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 160 mm
    Obejma podsiodłowa: Merida Comp QR
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, średnica: 30,9 mm, aluminium, cofnięcie (setback): 0 mm
    Kolor: Silk Fall Green (Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

                                              

                                           

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Szybki hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o nowej progresywnej geometrii.

    Wyposażenie go w solidny amortyzator Manitou Markhor Comp oraz osprzęt Shimano CUES dało rower dla ambitnych miłośników jazdy w terenie.

    Postaw na Big.Nine’a 400!

    Ścigaj się z innymi, poprawiaj własne osiągi i ciesz się jazdą w terenie!

    Pomoże w tym nowy Big.Nine.

    Rower, który od lat wyznacza standardy w świecie hardtaili, teraz ma nową ramę z progresywną geometrią i większy prześwit na opony.

    Big.Nine 400 to hardtail z najbardziej zaawansowaną technologicznie lekką aluminiową ramą Lite, o sportowej geometrii, takiej samej jak w czołowych karbonowych maszynach Big.Nine. Nowa rama ma bardziej płaski niż wcześniej kąt główki ramy i bardziej stromy kąt podsiodłowy.

    Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu.

    Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec Manitou Markhor Comp 100 mm.

    Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Możesz polegać na solidnym napędzie Shimano CUES z korbą 36-22 i 11-rzędową kasetą 11-50 oraz na hydraulicznych hamulcach tarczowych Shimano.

    W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29″ Merida Comp CC z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Komfort na trasie zapewniają specjalnie ukształtowane rury tylnego trójkąta, które dobrze tłumią wibracje w terenie, zwiększają go także opony Maxxis Ikon 2,2″.

    Wsiądź na rower inspirowany maszynami mistrzów i walcz o własne mistrzostwo!

     

    TECHNOLOGIE:

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach;

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    SMOOTH WELDING: Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń;

    – DOWN TUBE EXIT: Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę;

    RACELITE 61 ALUMINIUM: Niezwykle lekki i mocny stop aluminium 6061 używany w przemyśle lotniczym. MERIDA poddaje go dodatkowemu hartowaniu, tworząc podwójnie cieniowane lekkie i sztywne rury;

    TFS – TECHNO FORMING SYSTEM: Produkcja giętych rur metodą mechanicznego tłoczenia rur na gorąco. Ich kształt zostaje nadany w negatywowych formach, czasami w połączeniu z wewnętrznym metalowym rdzeniem. Proces ten poprawia wygląd i funkcjonalność ramy. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie;

    F-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania;

    K-MOUNT: Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania;

    C-MOUNT: Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

     

    Rama: Big.Nine TFS IV, aluminium, standard tylnej osi: 135 x 9 mm, technologia Smooth welding
    Widelec:
    Manitou Markhor Comp, 100 mm, stożkowy (taperowany), offset: 51 mm, blokada
    Rozmiar kół: 29″
    Obręcze: Merida Comp CC, aluminium, szerokość wewnętrzna: 20 mm
    Piasty: przód: Shimano QC300, 100 x 9 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano QC300, 135 x 9 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Maxxis Ikon, 29 x 2,2″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Pedały: VP VPE-891
    Korba: Shimano CUES U6000, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: BSA
    Łańcuch: Shimano LG500
    Kaseta: Shimano LG400, 11-50 T, 11-rzędowa
    Przerzutka przednia: N/A
    Przerzutka tylna: Shimano CUES U6000, GS
    Manetki: Shimano CUES U6000
    Kierownica: Merida Ecpert CC, aluminium, szerokość: 720 mm, wznios: 10 mm
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Comp CC, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: 7°, rozmiar: S: 70 mm, M: 80 mm, L: 90 mm, XL: 100 mm, XXL: 110 mm
    Stery: Merida M4455
    Hamulce: Shimano MT4100, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 160 mm
    Obejma podsiodłowa: Merida Comp QR
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, średnica: 30,9 mm, aluminium, cofnięcie (setback): 0 mm
    Kolor: Silk Fall Green (Black)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

                                              

                                           

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    29"

    Rocznik

    2024

    Materiał ramy

    Aluminium

    Amortyzacja

    Przód

    Rozmiar ramy

    M, L, XL

Rower Merida Big.Nine 400 Silk fall green/black

Szybki hardtail z lekką i sztywną aluminiową ramą o nowej progresywnej geometrii. Ma solidny amortyzator Manitou Markhor Comp oraz osprzęt Shimano CUES. Big.Nine 400 to rower dla ambitnych miłośników jazdy w terenie.
    NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
    • Przerzutka tył: Shimano CUES U6000
    • Amortyzator: Manitou Markhor Comp
    • Korba: Shimano CUES U6000
    • Rama: Big.Nine TFS IV

Pierwotna cena wynosiła: 4 699,00 zł.Aktualna cena wynosi: 3 994,00 zł. -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 4 699,00 
Dodatkowe -15% z kodem SUPERFERIE
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot produktu
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności