procent Dodatkowe -5% z kodem SUPER5 na asortyment zimowy
Wkrótce otwarcie drugiego sklepu stacjonarnego 900 m2 w Komornikach pod Poznaniem! Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco!
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rower Merida Big.Nine 3000 Matt fall green

  • Opis produktu

    Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 3000!

    Dzięki progresywnej geometrii ramy i oponom 2,4″ jest świetnie przygotowana do trudnych tras.

    Lekka i wytrzymała karbonowa rama oraz komponenty Shimano Deore dają pewność i frajdę w terenie.

    Przekonaj się o tym!

    Zwycięzca niezliczonych testów i jeden z najbardziej utytułowanych hardtaili w historii jest lepszy niż kiedykolwiek.

    Nowa wersja roweru, na którym sukcesy odnosiły takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa czy Jose Antonio Hermida, jest teraz lepiej przygotowana do wymagających tras. To zasługa m.in. nowej ramy z progresywną geometrią, większemu wysunięciu sztycy przekładającemu się na większy komfort czy większemu prześwitowi na opony.

    Big.Nine 3000 to hardtail, na którym można polegać.

    Ma lekką karbonową ramę CF3 z geometrią nastawioną na sportową jazdę, z bardziej płaskim niż wcześniej kątem główki ramy i bardziej stromym kątem podsiodłowym.

    Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu.

    Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec SR Suntour Raidon 34 R-2CR 100 mm.

    Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać na sprawdzonym napędzie Shimano Deore z korbą Deore 32 i 12-rzędową kasetą 10-51.

    Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.

    W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29″ Merida Comp CC II (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Komfort zapewnia specjalny kształt rur tylnego trójkąta, zwiększają go także opony Maxxis Rekon Race 2,25″.

    Ten rower MTB sprawdzi się na wyścigu i nie tylko.

    Odkryj hardtaila na nowo z nowym Big.Ninem 3000!

     

    TECHNOLOGIE:

    – FLEX-STAY: Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania;

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;

    – Di2 READY: Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej;

    – NANO MATRIX CARBON: Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia, niż w wielu ramach aluminiowych;

    – AWS: Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń;

    – WIRE PORT: Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: Big.Nine CF3 III, karbonowa, standard tylnej osi: 148 x 12 mm,
    Widelec:
    SR Suntour Raidon 34 R-2CR, 100 mm, powietrzny, stożkowy (taperowany), offset: 46 mm, zdalna blokada, maksymalny rozmiar przedniego koła: 29 x 2,4″
    Rozmiar kół: 29″
    Obręcze: Merida Comp CC II, aluminium, szerokość wewnętrzna: 25 mm, tubeless ready
    Piasty: przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC 500-MS-B, 148 x 12 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Maxxis Rekon Race, 29 x 2,25″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Oś tył:
    Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Korba: Merida Deore MT512, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: Shimano BB-MT-501, 24 mm
    Łańcuch: KMC X12
    Kaseta: Shimano Deore M6100, 11-51 T, 12-rzędowa
    Waga: 12,3 kg
    Przerzutka tylna: Shimano Deore M6100, SGS
    Manetki: Shimano Deore M6100
    Kierownica: Merida Expert CC, aluminium, szerokość: 760 mm, prosta
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Team CC III, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: S, M: 60 mm, L, XL: 70 mm, XXL: 80 mm
    Stery: Acros ICR Merida Integrated
    Hamulce: Shimano MT200, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 180 mm
    Obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, w zestawie minitool Merida
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, aluminiowy
    Kolor: Matt Fall Green

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

                                                 

                                            

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 3000!

    Dzięki progresywnej geometrii ramy i oponom 2,4″ jest świetnie przygotowana do trudnych tras.

    Lekka i wytrzymała karbonowa rama oraz komponenty Shimano Deore dają pewność i frajdę w terenie.

    Przekonaj się o tym!

    Zwycięzca niezliczonych testów i jeden z najbardziej utytułowanych hardtaili w historii jest lepszy niż kiedykolwiek.

    Nowa wersja roweru, na którym sukcesy odnosiły takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa czy Jose Antonio Hermida, jest teraz lepiej przygotowana do wymagających tras. To zasługa m.in. nowej ramy z progresywną geometrią, większemu wysunięciu sztycy przekładającemu się na większy komfort czy większemu prześwitowi na opony.

    Big.Nine 3000 to hardtail, na którym można polegać.

    Ma lekką karbonową ramę CF3 z geometrią nastawioną na sportową jazdę, z bardziej płaskim niż wcześniej kątem główki ramy i bardziej stromym kątem podsiodłowym.

    Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu.

    Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.

    Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec SR Suntour Raidon 34 R-2CR 100 mm.

    Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.

    Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać na sprawdzonym napędzie Shimano Deore z korbą Deore 32 i 12-rzędową kasetą 10-51.

    Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.

    W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29″ Merida Comp CC II (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.

    Komfort zapewnia specjalny kształt rur tylnego trójkąta, zwiększają go także opony Maxxis Rekon Race 2,25″.

    Ten rower MTB sprawdzi się na wyścigu i nie tylko.

    Odkryj hardtaila na nowo z nowym Big.Ninem 3000!

     

    TECHNOLOGIE:

    – FLEX-STAY: Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania;

    – X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    – INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;

    – Di2 READY: Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej;

    – NANO MATRIX CARBON: Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia, niż w wielu ramach aluminiowych;

    – AWS: Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń;

    – WIRE PORT: Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: Big.Nine CF3 III, karbonowa, standard tylnej osi: 148 x 12 mm,
    Widelec:
    SR Suntour Raidon 34 R-2CR, 100 mm, powietrzny, stożkowy (taperowany), offset: 46 mm, zdalna blokada, maksymalny rozmiar przedniego koła: 29 x 2,4″
    Rozmiar kół: 29″
    Obręcze: Merida Comp CC II, aluminium, szerokość wewnętrzna: 25 mm, tubeless ready
    Piasty: przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC 500-MS-B, 148 x 12 mm,  32 otwory na szprychy, Centerlock
    Szprychy: 32, black stainless
    Opony: Maxxis Rekon Race, 29 x 2,25″, drut, dętki: CST Ultralite-29
    Oś tył:
    Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
    Korba: Merida Deore MT512, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż
    Wkład suportu: Shimano BB-MT-501, 24 mm
    Łańcuch: KMC X12
    Kaseta: Shimano Deore M6100, 11-51 T, 12-rzędowa
    Waga: 12,3 kg
    Przerzutka tylna: Shimano Deore M6100, SGS
    Manetki: Shimano Deore M6100
    Kierownica: Merida Expert CC, aluminium, szerokość: 760 mm, prosta
    Chwyty: Merida Comp EC
    Mostek: Merida Team CC III, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: S, M: 60 mm, L, XL: 70 mm, XXL: 80 mm
    Stery: Acros ICR Merida Integrated
    Hamulce: Shimano MT200, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 180 mm
    Obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, w zestawie minitool Merida
    Wspornik siodła: Merida Comp CC, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, aluminiowy
    Kolor: Matt Fall Green

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

                                                 

                                            

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    29"

    Rocznik

    2024

    Materiał ramy

    Karbon

    Amortyzacja

    Przód

    Rozmiar ramy

    S, M, L, XL

Rower Merida Big.Nine 3000 Matt fall green

Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 3000! Dzięki progresywnej geometrii ramy i oponom 2,4" jest świetnie przygotowana do trudnych tras. Lekka i wytrzymała karbonowa rama oraz komponenty Shimano Deore dają pewność i frajdę w terenie.
    NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
    • Przerzutka tył: Shimano Deore M6100
    • Amortyzator: SR Suntour
    • Korba: Merida Deore
    • Rama: Big.Nine CF3 III

Pierwotna cena wynosiła: 8 999,00 zł.Aktualna cena wynosi: 7 199,00 zł. -20%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 8 999,00 
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności