Opis
Jedź szybciej z Meridą Big.Nine 3000!
Dzięki progresywnej geometrii ramy i oponom 2,4″ jest świetnie przygotowana do trudnych tras.
Lekka i wytrzymała karbonowa rama oraz komponenty Shimano Deore dają pewność i frajdę w terenie.
Przekonaj się o tym!
Zwycięzca niezliczonych testów i jeden z najbardziej utytułowanych hardtaili w historii jest lepszy niż kiedykolwiek.
Nowa wersja roweru, na którym sukcesy odnosiły takie legendy jak Gunn-Rita Dahle Flesjaa czy Jose Antonio Hermida, jest teraz lepiej przygotowana do wymagających tras. To zasługa m.in. nowej ramy z progresywną geometrią, większemu wysunięciu sztycy przekładającemu się na większy komfort czy większemu prześwitowi na opony.
Big.Nine 3000 to hardtail, na którym można polegać.
Ma lekką karbonową ramę CF3 z geometrią nastawioną na sportową jazdę, z bardziej płaskim niż wcześniej kątem główki ramy i bardziej stromym kątem podsiodłowym.
Zmiany w geometrii dają większą stabilność w trudnym terenie, jednocześnie jazda Big.Ninem jest pełna frajdy i komfortu.
Nowy system doboru rozmiaru ramy pozwala wybrać go ze względu na preferowany styl jazdy.
Precyzyjne prowadzenie zapewni Ci stożkowa główka ramy, a odpowiednią amortyzację widelec SR Suntour Raidon 34 R-2CR 100 mm.
Wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie Wire Port pozwala wprowadzić je przez stery, dając czysty wygląd bez ingerencji w ramę.
Nie tylko podczas wyścigów możesz polegać na sprawdzonym napędzie Shimano Deore z korbą Deore 32 i 12-rzędową kasetą 10-51.
Dobrej kontroli nad rowerem sprzyjają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200.
W walce z rywalami i przeszkodami na trasie pomogą Ci mocne koła 29″ Merida Comp CC II (Tubeless Ready) z piastami Shimano w standardzie Boost, które zwiększają sztywność boczną i wzmacniają koło.
Komfort zapewnia specjalny kształt rur tylnego trójkąta, zwiększają go także opony Maxxis Rekon Race 2,25″.
Ten rower MTB sprawdzi się na wyścigu i nie tylko.
Odkryj hardtaila na nowo z nowym Big.Ninem 3000!
TECHNOLOGIE:
– FLEX-STAY: Specjalne ukształtowanie rur tylnego widelca lepiej tłumi wibracje i poprawia komfort jazdy. Wygodę zapewniają także karbonowe włókna tworzące rury. To rozwiązanie zapewnia również optymalne przeniesienie siły pedałowania;
– X-TAPER HEADTUBE: Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
– INTERNAL CABLE ROUTING: Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią;
– Di2 READY: Rozwiązanie, które pozwala zamontować elektroniczny system przerzutek Di2 Shimano. Charakteryzuje się on dużą niezawodnością i wydajną, bezproblemową obsługą. „Di2 Ready” oznacza ramy, które są optymalnie przygotowane do wykorzystania tej technologii, łącznie z możliwością montażu baterii w sztycy bądź wewnątrz rury sterowej;
– NANO MATRIX CARBON: Nanocząstki wzmacniają oparte na żywicy epoksydowej karbonowe wiązanie, co daje nawet 40% wyższą odporność na uderzenia oraz lepszą odporność na przypadkowe uszkodzenia, niż w wielu ramach aluminiowych;
– AWS: Technologia pozwalająca na maksymalne wygładzenie wewnętrznych powierzchni rur karbonowych. Poprawiona struktura oznacza mniejszą wagę, większą sztywność i wytrzymałość oraz lepszy rozkład obciążeń;
– WIRE PORT: Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Rama: | Big.Nine CF3 III, karbonowa, standard tylnej osi: 148 x 12 mm, |
Widelec: |
SR Suntour Raidon 34 R-2CR, 100 mm, powietrzny, stożkowy (taperowany), offset: 46 mm, zdalna blokada, maksymalny rozmiar przedniego koła: 29 x 2,4″
|
Rozmiar kół: | 29″ |
Obręcze: | Merida Comp CC II, aluminium, szerokość wewnętrzna: 25 mm, tubeless ready |
Piasty: | przód: Shimano TC500-B, 110 x 15 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock / tył: Shimano TC 500-MS-B, 148 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, Centerlock |
Szprychy: | 32, black stainless |
Opony: | Maxxis Rekon Race, 29 x 2,25″, drut, dętki: CST Ultralite-29 |
Oś tył: |
Merida Expert TR, w zestawie wyjmowana dźwignia osi z kluczem imbusowym 6/4 mm
|
Korba: | Merida Deore MT512, 32 T, 170 mm – S, 175 mm – od rozmiaru M wzwyż |
Wkład suportu: | Shimano BB-MT-501, 24 mm |
Łańcuch: | KMC X12 |
Kaseta: | Shimano Deore M6100, 11-51 T, 12-rzędowa |
Waga: | 12,3 kg |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore M6100, SGS |
Manetki: | Shimano Deore M6100 |
Kierownica: | Merida Expert CC, aluminium, szerokość: 760 mm, prosta |
Chwyty: | Merida Comp EC |
Mostek: | Merida Team CC III, aluminium, średnica: 31,8 mm, kąt: -6°, rozmiar: S, M: 60 mm, L, XL: 70 mm, XXL: 80 mm |
Stery: | Acros ICR Merida Integrated |
Hamulce: | Shimano MT200, 2-tłoczkowe / tarcza hamulcowa przód: Shimano RT10 180 mm, tył: Shimano RT10 180 mm |
Obejma podsiodłowa: | Merida Expert |
Siodło: | Merida Comp SL, V-mount, w zestawie minitool Merida |
Wspornik siodła: | Merida Comp CC, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm, aluminiowy |
Kolor: | Matt Fall Green |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
GEOMETRIA