Opis
Wyścigi cross country.
Fun na treningu & jazda po singlach.
Lekki XC z możliwościami trailowymi.
Team Marin 2 stworzono z myślą o amatorskich zawodnikach XC, gotowych na ostre wieczorne treningi oraz weekendowe starty w zawodach.
Kluczowe zmiany w stosunku do modelu Team Marin 1:
- amortyzator Fox 34 StepCast;
- napęd Shimano XT/SLX drivetrain & FSA Grid;
- hamulce TRP G-Spec FMR disc;
- opony Maxxis Rekon Race;
- dropper.
Jeśli masz w sobie żyłkę współzawodnictwa i ciągnie Cię do amatorskich wyścigów XC to Team Marin 2 powstał z myślą o Tobie.
Nowoczesny rower do XC to tak naprawdę geometria down country, która pozwala doskonale podjechać pod górę, ale również błyskawicznie sunąć w dół po technicznych odcinkach. Team Marin ma w sobie również gen XC, czyli jest: lekki, szybki, sztywny i zwrotny. Dzięki temu połączeniu Twoja jazda na nim nie skończy się na odpięciu numerka startowego, ale również Team Marin pozwoli Ci cieszyć się z eksploracji terenowych podczas bikepackingowych wypraw.
Rama: | Series 4 6061 Aluminum, 29″ Wheels, Superlight Aluminum Frame, Post-Mount Rear Brake, Internal Shifter and Dropper Post Routing, 148 x 12 mm Boost Thru-Axle |
Widelec: | Fox 34 StepCast, 120 mm Travel, Alloy Tapered Steerer, Air Spring, 110 x 15 mm Boost Spacing, Kabolt Thru-Axle, 44 mm Offset |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, 29 mm Inner, Sleeve Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Shimano, 110 x 15 mm, Disc, 32H, tył: Shimano, 148 x 12 mm, MicroSpline, Disc, 32H |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Maxxis Rekon Race, 29 x 2,35″, Folding Bead, Tubeless Ready |
Pedały: | Nylon Platform |
Korba: | FSA GRID, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Mego EXO Spindle, Boost Spacing |
Wkład suportu: | Mego EXO 73 mm BSA |
Łańcuch: | KMC X12 |
Kaseta: | Shimano SLX 12-Speed, 10-51T |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano SLX 12-Speed |
Manetki: | Shimano SLX 12-Speed |
Kierownica: | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 4º Up, 9º Back |
Chwyty: | Marin Single Clamp Locking |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy, 35 mm |
Stery: | FSA No 42ACB, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | przód: TRP G-Spec FMR Hydraulic Disc, 180 mm Rotor, tył: TRP G-Spec FMR Flat Mount Hydraulic Disc, 160 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | TRP G-Spec FMR Hydraulic |
Siodło: | Marin Speed Concept |
Wspornik siodła: | TranzX Dropper Post, YSP23 w/ 1x Remote, Size S 125 mm Travel, All Other Sizes: 150 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | Black / hologram (czarny / hologram) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ALUMINIOWA RAMA SERII 4
Team Marin 2 ma aluminiową ramę serii 4 z zaawansowanym profilowaniem rur w celu osiągnięcia minimalnej wagi. Tylne koło osadzone jest na kutych hakach 3D o rozstawie 148 mm, przy których przykręcony jest zacisk hamulca w systemie flat mount. Wszystkie kable poprowadzone są wewnątrz ramy.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODU DROPPERA
Rama Team Marin 2 posiada wewnętrzne prowadzenie linki droppera w przednim trójkącie, tworząc w ten sposób gładki i czysty wygląd.
WIĘKSZY PRZEŚWIT KOŁA
Wąskie rurki górne tylnego trójkąta pozbawione są poprzeczki wzmacniającej. W ten sposób rower oferuje znacznie większy prześwit dla opony i wyższy poziom elastyczności bez straty mocy. Przekłada się to na znaczną poprawę komfortu podczas długich godzin spędzonych w siodle.
KOŁA 29” I OPONY 2,35” DLA OSIĄGNIĘCIA MAKSYMALNEJ PRĘDKOŚCI
Koła w rozmiarze 29” i opony o szerokości 2.35” zapewniają maksymalną przyczepność i lepszą percepcję przeszkód. W ten sposób z łatwością utrzymasz dużą prędkość, pobijesz własne rekordy i wyprzedzisz rywali podczas wyścigu.