Opis
Enduro / all mountain.
San Quentin 3 stworzono dla agresywnego rowerzysty hardtailowego, szukającego połączenia możliwości jazdy na singletrackach z doskonałą skocznością.
Trail.
Bike park.
Opracowany w połączeniu z legendą freeride’u Mattem Jonesem i biorąc swoją nazwę od najbardziej szorstkiego i upadłego kawałka hrabstwa Marin. Legendarne więzienie San Quentin zyskało swoją sławę z tytułu maksymalnego bezpieczeństwa. San Quentin to rower łączący w sobie siłę i styl dirtówki Alcatraz z legendarnym hardtailem Nail Trail. Ten drań zawsze wykona swoją robotę. Łącząc siłę i styl ramy do skakania w dircie Alcatraz z naturalnym doświadczeniem najlepszych hardtaili na szlaki, rodzina agresywnych sztywniaków na szlaki San Quentin to idealne połączenie dla współczesnego rowerzysty trailowego.
Teraz modele dostępne również w wersji z kołami 29″!
Kluczowe zmiany w stosunku do San Quentin 2:
- amortyzator Marzocchi Bomber Z2 140 mm skoku;
- napęd Shimano Deore 12-speed z szerokim zakresem przełożeń;
- opony Maxxis Assegai MAXX TERRA EXO gotowe do systemu bezdętkowego.
Rama: | All New Series 3 6061 Aluminum, Double Butted, Internal Cable Routing, 12×148 mm Thru-Axle, 73 mm Threaded BB |
Widelec: | Marzocchi Bomber Z2, 110×15 mm Boost Spacing, 140 mm Travel, Kabolt Axle, 44 mm Offset |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, Disc Specific, 29 mm Inner, Sleeved Joint, 32H, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Shimano HF-MT410B, 110×15 mm, Disc, tył: Shimano FH-TC500, 148×12, MicroSpline Freehub Body, Centerlock Disc, 32H |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Maxxis Assegai, 29 x 2.5″ MAXX TERRA, EXO Casing, Tubeless Compatible |
Pedały: | Marin Oso OE Flat |
Korba: | FSA Comet, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Boost Spacing |
Wkład suportu: | MegaExo 73 mm BSA |
Łańcuch: | KMC X-12 Silver and Black |
Kaseta: | SunRace, 12-Speed, MicroSpline, 10-51T |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore, 12-Speed, SGS |
Manetki: | Shimano Deore, 12-Speed, SL-6100IR |
Kierownica: | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm Rise, 5º Up, 9º Back |
Chwyty: | Marin Grizzly Lock On |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy, 35 mm |
Stery: | FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | przód: TRP Slate EVO, 4-Piston Hydraulic, Resin Pads, 203 mm Rotor, tył: TRP Slate EVO, 4-Piston Hydraulic Disc, Resin Pads, 180 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | TRP Slate EVO, I-Spec EV Compatible |
Siodło: | Marin Speed Concept |
Wspornik siodła: | TranzX, YSP23JL, 1x Remote, Size S 125 mm Travel, Size M 150 mm Travel, Size L-XL 170 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | White (biały) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ALUMINIOWA RAMA SERII 3
San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12 x 148, hamulcem w standardzie post mount i pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli.
RAMA INSPIROWANA DIRT JUMP
Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz, linia ram San Quentin zapewnia wszystkie aspekty tego wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.
NOWOCZESNA TRAILOWA GEOMETRIA
Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kąt główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin 3 będzie intuicyjna.
MOCOWANIE ISCG
Wszystkie modele San Quentin wyposażone są w otwory w standardzie ISCG 05, tak by zainstalować prowadnicę lub napinacz łańcucha.