Opis
TRAIL | DIRT JUMP | BIKE PARK – to właśnie Marin San Quentin
Opracowany we współpracy z legendą freeride’u Mattem Jonesem, rower Marin San Quentin to maszyna, która łączy siłę i styl, inspirowana jednym z najsłynniejszych miejsc w Kalifornii – legendarnym więzieniem San Quentin. Nazwa tego roweru nie jest przypadkowa – podobnie jak maksymalne bezpieczeństwo więzienia, Marin San Quentin łączy niezrównaną wydajność z twardym, agresywnym charakterem.
Rama roweru jest inspirowana ikonami takich modeli jak Alcatraz i Nail Trail, oferując niepowtarzalne połączenie wytrzymałości i precyzyjności. To sztywniak, który z łatwością pokona każdy trudny teren, zapewniając rowerzyście niezrównaną kontrolę na rampach, skokach i w najcięższych warunkach. Stworzony z myślą o współczesnym rowerzyście, który szuka solidności i wydajności w jednym – idealny do dirt jump, bike parków oraz technicznych tras.
San Quentin to maszyna, która powstała z myślą o ekstremalnych wymaganiach, będąca w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym trasom. Bez względu na to, czy wzbija się w powietrze na dirt jumpie, czy stawia czoła najbardziej wymagającym ścieżkom, ten rower to synonim niezawodności i legendarnej mocy.
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
ALUMINIUM SERII 2 I 3
San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12 x 148, hamulcem w standardzie post mount i pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli.
RAMA INSPIROWANA DIRT JUMP
Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz, linia ram San Quentin zapewnia wszystkie aspekty tego wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.
NOWOCZESNA TRAILOWA GEOMETRIA
Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kąt główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin 2 będzie intuicyjna.
MOCOWANIE ISCG
Wszystkie modele San Quentin wyposażone są w otwory w standardzie ISCG 05, tak by zainstalować prowadnicę lub napinacz łańcucha.
SPECYFIKACJA
Rama | Aluminium serii 3 6061, podwójnie cieniowana, wewnętrzne prowadzenie linek, 12x148mm oś przechodnia, gwintowane BB 73mm |
Amortyzator przedni | X-Fusion Sweep Boost RC, 27.5″, skok 140mm, regulacja tłumienia kompresji i odbicia, oś przechodnia 110x15mm, 44mm offset |
Obręcze | Aluminium Marin, podwójna ścianka, dedykowane do hamulców tarczowych, 29mm wewnętrzna szerokość, złączka wpinka, 32 szprychy, kompatybilne z systemem bezdętkowym |
Piasta tylna | Shimano FH-TC500, 148x12mm, 32 szprychy, standardowy wolnobieg |
Piasta przednia | Shimano HB-TC500, 110x15mm, 32 szprychy |
Szprychy i nyple | 14g czarna stal nierdzewna |
Opony | Vee Tire Co., Flow Snap, 27.5×2.6″, MPC Compound, drutowy krawędź |
Przerzutka tylna | Shimano Deore, 11-biegowa, SGS |
Przerzutka przednia | Brak |
Manetka | Shimano Deore, 11-biegowa, SL-5100R |
Korba | Marin Forged Alloy z pustą osią, zintegrowana stalowa 32t Narrow Wide, Boost spacing |
Wkład suportu | Zewnętrzne łożyska uszczelnione |
Łańcuch | KMC X-11, srebrno-czarny |
Kaseta | Shimano CS-5100-11, 11-51T |
Hamulce przednie | Tektro M535, 4-tłoczkowe hydrauliczne, rotor 180mm |
Hamulce tylne | Tektro M535, 4-tłoczkowe hydrauliczne, rotor 180mm |
Dźwignie hamulca | Tektro M535, hydrauliczne |
Kierownica | Marin Mini-Riser, aluminium 6061, podwójnie cieniowana, szerokość 780mm, 28mm wzrost, 5º w górę, 9º w tył |
Wspornik kierownicy | Marin 3D Forged Alloy, 35mm |
Chwyty | Marin Grizzly Lock On |
Łożyska sterów | FSA No 57E, pół-uszczelnione łożyska, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Wspornik siodła | TranzX, YSP18, zdalne sterowanie, 170mm skoku, 30.9mm |
Siodło | Marin Speed Concept |
Pedały | Marin Oso OE Flat |
GEOMETRIA