Opis
TRAIL | DIRT JUMP | BIKE PARK – to właśnie Marin San Quentin
Opracowany we współpracy z legendą freeride’u Mattem Jonesem, rower Marin San Quentin to maszyna, która łączy siłę i styl, inspirowana jednym z najsłynniejszych miejsc w Kalifornii – legendarnym więzieniem San Quentin. Nazwa tego roweru nie jest przypadkowa – podobnie jak maksymalne bezpieczeństwo więzienia, Marin San Quentin łączy niezrównaną wydajność z twardym, agresywnym charakterem.
Rama roweru jest inspirowana ikonami takich modeli jak Alcatraz i Nail Trail, oferując niepowtarzalne połączenie wytrzymałości i precyzyjności. To sztywniak, który z łatwością pokona każdy trudny teren, zapewniając rowerzyście niezrównaną kontrolę na rampach, skokach i w najcięższych warunkach. Stworzony z myślą o współczesnym rowerzyście, który szuka solidności i wydajności w jednym – idealny do dirt jump, bike parków oraz technicznych tras.
San Quentin to maszyna, która powstała z myślą o ekstremalnych wymaganiach, będąca w stanie sprostać nawet najbardziej wymagającym trasom. Bez względu na to, czy wzbija się w powietrze na dirt jumpie, czy stawia czoła najbardziej wymagającym ścieżkom, ten rower to synonim niezawodności i legendarnej mocy.
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
ALUMINIUM SERII 2 i 3
San Quentin 1 ma aluminiową ramę z serii 2, z taperowaną główką ramy, trójwymiarowym kutym mocowaniem tylnego koła, mocowaniem hamulców IS oraz częściowo wewnętrznym prowadzeniem kabli. San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12×148, hamulcem w standardzie post mount i pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli.
RAMA INSPIROWANA DIRT JUMP
Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz linia ram San Quentin zapewnia wszystkie aspekty tego wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.
NOWOCZESNA TRAILOWA GEOMETRIA
Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kat główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin będzie intuicyjna.
Mocowanie ISCG
Wszystkie modele San Quentin wyposażone są w otwory w standardzie ISCG 05, tak by zainstalować prowadnicę lub napinacz łańcucha.
SPECYFIKACJA
Rama | Aluminium serii 2 6061, koła 27.5″ lub 29″, podwójnie cieniowana, wewnętrzne prowadzenie linek, 141mm otwarte tylne dropouty, gwintowane BB 73mm |
Amortyzator przedni | SR Suntour XCM34 Boost, 15x110mm, skok 130mm, sprężyna spiralna, oś przechodnia z możliwością dokręcenia |
Obręcze | Aluminium Marin, podwójna ścianka, dedykowane do hamulców tarczowych, 29mm wewnętrzna szerokość, złączka wpinka, 32 szprychy, kompatybilne z systemem bezdętkowym |
Piasta tylna | Stop aluminium, łożyska uszczelnione, oś aluminiowa, typ QR, szerokość 141mm, system hamulca tarczowego, 32 szprychy, wolnobieg Shimano Standard |
Piasta przednia | Stop aluminium, 110x15mm, łożyska uszczelnione, hamulec tarczowy, 32 szprychy |
Szprychy i nyple | 14g czarna stal nierdzewna |
Opony | Vee Tire Co., Flow Snap, 27.5/29×2.6″, MPC Compound, drutowy krawędź |
Przerzutka tylna | microSHIFT RD-M9195M, 9-biegowa, z systemem sprzęgła |
Przerzutka przednia | Brak |
Manetka | microSHIFT SL-M9195-R, 1×9, z łożyskami |
Korba | Marin Forged Alloy, zintegrowane stalowe 32T Narrow Wide, Boost spacing |
Wkład suportu | Łożyska uszczelnione, kwadratowy taper |
Łańcuch | KMC X-9 |
Kaseta | SunRace, 9-biegowa, 11-46T |
Hamulce przednie | Tektro M275, hydrauliczne tarczowe, rotor 180mm |
Hamulce tylne | Tektro M275, hydrauliczne tarczowe, rotor 180mm |
Dźwignie hamulca | Tektro M275, hydrauliczne |
Kierownica | Marin Mini-Riser, aluminium 6061, podwójnie cieniowana, szerokość 780mm, 28mm wzrost, 5º w górę, 9º w tył |
Wspornik kierownicy | Marin Alloy, 45mm |
Chwyty | Marin MTN, zamknięte końce |
Łożyska sterów | FSA No 57E, pół-uszczelnione łożyska, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Wspornik siodła | Marin Alloy, 30.9mm |
Siodło | Marin Speed Concept |
Pedały | Nylonowa platforma |
GEOMETRIA