Opis
Enduro / all mountain.
Trail.
Dirt jump.
Bike park.
San Quentin stworzono dla agresywnego rowerzysty hardtailowego szukającego połączenia możliwości jazdy na singletrackach z doskonałą skocznością.
Opracowany w połączeniu z legendą freeride’u Mattem Jonesem i biorąc swoją nazwę od najbardziej szorstkiego i upadłego kawałka hrabstwa Marin – od więzienia San Quentin o podwyższonym rygorze. Ten drań zawsze wykona swoją robotę.
Łącząc siłę i styl ramy do skakania w dircie Alcatraz z naturalnym doświadczeniem najlepszych hardtaili na szlaki, rodzina agresywnych sztywniaków na szlaki San Quentin to idealne połączenie dla współczesnego rowerzysty trailowego.
Rama: | Series 2 6061 Aluminum, Double Butted Frame, Internal Cable Routing, 141 mm Open Dropout, 73 mm Threaded BB |
Widelec: | SR Suntour XCM34 Boost 15 x 110 mm Spacing, 130mm Travel, Coil Spring, 27.5″, Bolt-On Thru-Axle |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, Disc Specific, 29 mm Inner, Pinned Joint, 32H, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Forged Alloy, 110 x 15 mm, Sealed Cartridge Bearing, Disc, 32H, tył: Forged Alloy, Quad Sealed Cartridge Bearings, Alloy Axle, QR type, 141 mm Width, Disc, 32H, Shimano Standard Freehub Body |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Vee Tire Co, Flow Snap, 27.5 x 2.6″, MPC Compound, Wire Bead |
Pedały: | Nylon Platform |
Korba: | Marin Forged Alloy, Integrated Steel 32T Narrow Wide Chainring, Boost Spacing |
Wkład suportu: | Sealed Cartridge Bearing, Square Taper |
Łańcuch: | KMC X-9 |
Kaseta: | Sunrace, 9 Speed, 11-46T |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | MicroShift RD-M9195M, 9 Speed, With Clutch |
Manetki: | MicroShift SL-M9195-R, 1×9 with Bearings |
Kierownica: | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm Rise, 5º Up, 9º Back |
Chwyty: | Marin MTN, Closed End |
Mostek: | Marin Alloy, 45 mm |
Stery: | FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | Tektro M275 Hydraulic Disc Brake, 180 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Tektro M275 Hydraulic Disc |
Siodło: | Marin Speed Concept |
Wspornik siodła: | Marin Alloy, 30,9 mm |
Kolor: | Grey / black (szary / czarny) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ALUMINIUM SERII 2 I 3
San Quentin 1 ma aluminiową ramę z serii 2 z taperowaną główką ramy, trójwymiarowym kutym mocowaniem tylnego koła, mocowaniem hamulców IS oraz częściowo wewnętrznym prowadzeniem kabli. San Quentin 2 i 3 są wyposażone w aluminiowe ramy z serii 3, z bardziej zaawansowanym kształtowaniem rur, sztywną osią tylnego koła 12 x 148, hamulcem w standardzie post mount i pełnym wewnętrznym prowadzeniem kabli
RAMA INSPIROWANA DIRT JUMP
Wzorując się na sukcesie ramy Alcatraz, linia ram San Quentin zapewnia wszystkie aspekty tego wyjątkowego stylu: masywną konstrukcję, gładką linię i seksowne malowanie.
NOWOCZESNA TRAILOWA GEOMETRIA
Płaski kąt główki i stroma podsiodłówka sprawiają, że rower będzie świetnie latał, zaś na zjazdach będzie prowadził się jak po szynach. Wyważona pozycja rowerzysty pomiędzy kołami zapewnia imponujące możliwości wspinaczki oraz jazdy po płaskim terenie. Kąt główki 65 stopni oraz krótki tylny trójkąt ułatwiają poruszanie się po trudnych zjazdach i zakrętach sprawiając, że jazda na San Quentin 1 będzie intuicyjna.
MOCOWANIE ISCG
Wszystkie modele San Quentin wyposażone są w otwory w standardzie ISCG 05, tak by zainstalować prowadnicę lub napinacz łańcucha.
GEOMETRIA