Opis
Trail.
Rift Zone 29 powstał z myślą o szybkiej jeździe. Wyposażony w zawieszenie MultiTrac gotowy jest na całodniowe górskie wyprawy, pobijanie życiowych rekordów prędkości i popołudniowe ustawki z kumplami. A Ty jesteś?
Szybka epicka jazda w górę i w dół.
Pokonywanie swoich rekordów.
Rift Zone 29 jest zdefiniowany na osiąganie wysokich prędkości, które możesz krzesać razem z nim. Na pokładzie znajduje się legendarne zawieszenie marki Marin – MultiTrac, które pozwala na bardziej agresywną jazdę niż taką, jaką znamy z wyścigów XC. Długa i nisko poprowadzona górna rura oraz wypłaszczony kąt główki ramy sprawiają, że zjazdy staną się rozkoszą, a Ty skupisz się na urywaniu sekund na segmentach Stravy.
Rift Zone to najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac z rodziny rowerów Marin, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż rower wyścigowy XC, zapewniając większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Rama: | Unidirectional Carbon Fiber Front Triangle, Series 4 Alloy Rear End, 29” Wheels, 125 mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 148 x 12 mm Boost Thru-Axle, 73 mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs |
Widelec: | Fox 36 Performance Elite Float, 140 mm Travel, GRIP 2 Damper, 110 x 15 mm Kabolt Axle, 44 mm Offset |
Amortyzator tylny: | Fox Factory Series Coil, Coil Spring, Climb Switch, Rebound & Compression Adjustment, Custom Tune, 210 x 50 mm, M8 x 30 mm Top, M8 x 25 mm Bottom, Spring rates: S = 350 lb, M = 400 lb, L = 450 lb, XL = 500 lb |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, 29 mm Inner, Welded Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Forged Alloy, 148 x 12 mm,Disc, 32H, MS Freehub Body, tył: Forged Alloy, 148 x 12 mm,Disc, 32H, MS Freehub Body |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Maxxis Assegai 29 x 2.5”, 3C MaxxGrip, EXO+, Tubeless Compatible |
Pedały: | N/A |
Korba: | FSA Gradient, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, MegaExo Spindle, Boost Spacing |
Wkład suportu: | MEGAEVO BB, 73 mm BSA Threaded |
Łańcuch: | KMC X-12 Silver and Black |
Kaseta: | Shimano Deore M6100, 12-Speed, 10-51T |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano XT, 12-Speed, SGS |
Manetki: | Shimano SLX, 12-Speed, SL-7100R |
Kierownica: | Marin Trail, 35 mm Clamp, 7000 Alloy Bar, 800 mm Length, 20 mm Rise, 5 Degree Up, 8 Degree Back |
Chwyty: | Marin Grizzly Lock On |
Mostek: | Marin CNC, 35 mm Length, 35 mm Bar Bore |
Stery: | FSA No 42/47, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | przód: Shimano XT, 4-Piston Hydraulic Disc, 203 mm Rotor, tył: Shimano XT, 4-Piston Hydraulic Disc, 180 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Shimano XT Hydraulic, I-Spec EV |
Siodło: | Marin Trail Speed Concept Pro |
Wspornik siodła: | X-Fusion Manic, 1x Composite Remote, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 170 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | Grey (szary) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
RAMA WYKONANA Z JEDNOKIERUNKOWYCH WŁÓKIEN WĘGLOWYCH
Dzięki zastosowaniu wysokomodułowych włókien węglowych, modele Rift Zone Carbon 1,2 i XR mają konstrukcję typu monocoque. Czyni to najmocniejszą i najsztywniejszą konstrukcję enduro spod szyldu Rift Zone, jaką Marin kiedykolwiek miał.
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MULTITRAC
Zawieszenie MultiTrac zostało tak dostrojone, by zapewnić Ci zrównoważoną jazdę, gotową do połykania dużych uderzeń przenoszonych na tylne koło. Rocker łączący wahacz z damperem zaprojektowano tak, aby zawieszenie działało progresywnie. Jadąc tym rowerem masz uczucie większej pojemności zawieszenia, niż jest w rzeczywistości. Wszystko za sprawą „długiego skoku” na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności.
NOWOCZESNA GEOMETRIA DLA NOWOCZESNEGO POGROMCY SZLAKU
Rift Zone 29 nafaszerowany jest najbardziej aktualnymi rozwiązaniami za sprawą nowoczesnej geometrii. Składa się na nią między innymi nisko poprowadzona długa, górna rura ułatwiająca balans ciała nad ramą. Nowoczesne kąty ramy z kolei sprawiają, że amortyzator poprowadzony jest pod bardziej płaskim kątem do podłoża, a koło na nim jest umieszczone z małym wysunięciem do przodu. Dzięki temu jazda na Rift Zone to czysta przyjemność – zarówno w górę jak i w dół.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Niezależnie od tego czy wybierzesz ramę z aluminiowym czy karbonowym przednim trójkątem, to otrzymasz całkowicie schowane przewody. Teraz mają one udoskonalony system wprowadzania ich do ramy, który zapobiega jakiemukolwiek grzechotaniu oraz zapewnia „czysty wygląd” roweru.
NOWE OSŁONY TYLNYCH WIDEŁEK ORAZ UNIWERSALNY HAK PRZERZUTKI UDH
Wszystkie modele Rift Zone oparte na nowej wersji aluminiowej ramy posiadają nowe specjalne dwuczęściowe osłony tylnych widełek oraz uniwersalny hak przerzutki Sram UDH.
GEOMETRIA