Opis
Trail.
Rift Zone 29 powstał z myślą o szybkiej jeździe.
Wyposażony w zawieszenie MultiTrac gotowy jest na całodniowe górskie wyprawy, pobijanie życiowych rekordów prędkości i popołudniowe ustawki z kumplami.
A Ty jesteś?
Rift Zone 29 jest zdefiniowany na osiąganie wysokich prędkości, które możesz krzesać razem z nim. Na pokładzie znajduje się legendarne zawieszenie marki Marki – MultiTrac, które pozwala na bardziej agresywną jazdę niż taką, jaką znamy z wyścigów XC. Długa i nisko poprowadzona górna rura oraz wypłaszczony kąt główki ramy sprawiają, że zjazdy staną się rozkoszą, a Ty skupisz się na urywaniu sekund na segmentach Stravy.
Szybka epicka jazda w górę i w dół. Pokonywanie swoich rekordów.
Rift Zone to najbardziej zorientowany na prędkość rower z zawieszeniem MultiTrac ze stajni Marin, stworzony dla rowerzystów poszukujących prędkości i wysokich możliwości przetaczania się 29-calowych kół umożliwiających szybką jazdę po szlaku. Długa, niska i progresywna geometria jest bardziej agresywna niż rower wyścigowy XC, zapewniając większą kontrolę przy maksymalnej prędkości i więcej zabawy podczas urywania sekund.
Rift Zone 1 idealnie wprowadzi Cię w świat rowerów z pełną amortyzacją, które “więcej wybaczają”. Jest on też jednocześnie doskonałą bazą do dalszej rozbudowy.
Rama: | Series 3 6061 Aluminum, 29” Wheels, 130 mm Travel, MultiTrac Suspension Platform, 141 Boost Spacing (upgradable to 148×12), 73mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs |
Widelec: | X-Fusion Slide Boost RC, 29″, 140mm Travel, Compression and Rebound Adjustment, 44 mm Offset |
Amortyzator tylny: | X-Fusion O2 Pro R, Custom Tune, 210 x 55 mm, M8 x 25 mm Hardware Top and Bottom |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, 29 mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Forged Alloy, 110 x 15 mm, Sealed Cartridge Bearing, , 32H / tył: Forged Alloy, Quad Sealed Cartridge Bearings, Alloy Axle, QR type, 141 mm Width, 32H, Shimano Standard Freehub Body |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Vee Tire Co. Snap WCE 29 x 2.35″, Top 40 Compound, GXE Core, 90 TPI, Tubeless Compatible |
Pedały: | N/A |
Korba: | Marin Forged Alloy, Integrated Steel 32T Narrow Wide Chainring, Boost Spacing |
Wkład suportu: | External Sealed Cartridge Bearings |
Łańcuch: | KMC X11 Silver and Black |
Kaseta: | SunRace 11-Speed, 11-51T, ED Black |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore, 11-Speed, SGS |
Manetki: | Shimano Deore 11-Speed, SL-5100R |
Kierownica: | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm Rise, 5º Up, 9º Back |
Chwyty: | Marin MTB, Closed End |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy, 35 mm |
Stery: | FSA No 57E, Semi-Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | Tektro HDM-280 Hydraulic Disc, 180 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Tektro HDM-280 |
Siodło: | Marin Speed Concept |
Wspornik siodła: | Marin Alloy, 30,9 mm |
Kolor: | Orange / blue / silver (pomarańczowy / niebieski / srebrny) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ALUMINIOWA RAMA SERII 3
Modele Rift Zone 1,2 i XR powstają w oparciu o zaawansowaną technologię produkcji ram. Marin używa w nich najbardziej aktualnych światowych standardów, które zapewniają, że możesz się cieszyć bardzo zaawansowanym rowerem, który posłuży Ci przez lata. Są to rury poddane dużemu i precyzyjnemu obrabianiu i kształtowaniu każdej linii. Elementy zawieszenia są wykuwane, by były odporne na wszelkie przeciążenia, a wszystkie kable są poukrywane wewnątrz ramy.
ZAWIESZENIE MULTITRAC
Zawieszenie MultiTrac zostało tak dostrojone, by zapewnić Ci zrównoważoną jazdę, gotową do połykania dużych uderzeń przenoszonych na tylne koło. Rocker łączący wahacz z damperem zaprojektowano tak, aby zawieszenie działało progresywnie. Jadąc tym rowerem masz uczucie większej pojemności zawieszenia niż jest w rzeczywistości. Wszystko za sprawą “długiego skoku” na dużych zjazdach i podczas pokonywania dużych nierówności.
WSPÓŁCZESNA GEOMETRIA DLA POGROMCY SZLAKÓW
Rift Zone 29 nafaszerowany jest najbardziej aktualnymi rozwiązaniami za sprawą nowoczesnej geometrii. Składa się na nią m.in. nisko poprowadzona długa, górna rura ułatwiająca balans ciała nad ramą. Nowoczesne kąty ramy sprawiają, że amortyzator poprowadzony jest pod bardziej płaskim kątem do podłoża, a koło na nim jest umieszczone z małym wysunięciem do przodu. Dzięki temu jazda na Rift Zone to czysta przyjemność – zarówno w górę jak i w dół.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Niezależnie od tego czy wybierzesz ramę z aluminiowym czy karbonowym przednim trójkątem, to otrzymasz całkowicie schowane przewody. Teraz mają one udoskonalony system wprowadzania ich do ramy, który zapobiega jakiemukolwiek grzechotaniu oraz zapewnia “czysty wygląd” roweru.
NOWE OSŁONY TYLNYCH WIDEŁEK ORAZ UNIWERSALNY HAK PRZERZUTKI UDH
Wszystkie modele Rift Zone oparte na nowej wersji aluminiowej ramy posiadają nowe specjalne dwu-częściowe osłony tylnych widełek oraz uniwersalny hak przerzutki Sram UDH.