Opis
Bikepacking.
Dojazdy do pracy.
Wyprawy rowerowe.
Wycieczki z sakwami.
Najbardziej wszechstronny rower w rodzinie Marin.
Dojazdy do pracy w środku tygodnia i weekendowe przygody bikepackingowe. To żaden problem dla Marin Four Corners’a, czyli odkrywcy ze stalową ramą, który jest równie wygodny na asfalcie, jak i w terenie.
Cieniowana rama i widelec ze stali 4130 CrMo zostały zaprojektowane tak, aby były wygodne na nierównych drogach, ale także aby poradzić sobie z pełnym obciążeniem podczas wycieczek i bikepackingu.
Rama z widelcem posiada: aż sześć uchwytów na bidon, gwintowane otwory na bagażnik i błotniki, mocowania widelca lowrider, duży prześwit na opony i hamulce tarczowe – wszystko to po to, aby przygotować Cię na każde warunki i każdy teren.
Nie daj się zwieść, klasyczny materiał ramy nie oznacza niskiego poziomu technologii. Marin wykorzystał dane biometryczne dopasowania, aby zaoferować pięć różnych rozmiarów ram, z dopasowanymi rozmiarami kół 650b lub 700C, aby idealnie pasowały do rowerzystów o wzroście od 150 cm do 195 cm.
Wysoki główka ramy zapewnia komfort podróżowania przez całe dnie. Zapewnia jednocześnie doskonałą perspektywę patrzenia przed siebie mimo, że rower posiada kierownicę typu baranek. Koniec z patrzeniem się wyłącznie na przednie koło w rowerze.
Geometria przystosowana została do jazdy w terenie co oznacza, że nie wytracisz swoistego flow, gdy zjedziesz z asfaltu i zaczniesz odkrywać dzikie zakątki świata.
Opony Vee GP o szerokości 40 mm są gotowe na każdą przygodę, a niezwykle niezawodny napęd Shimano Sora 2×9 zapewnia zawsze odpowiednie przełożenie.
Jednocześnie dwutłoczkowe mechaniczne hamulce tarczowe Tektro Spyre-C zapewnią Ci kontrolowane hamowanie, nawet podczas jazdy z pełnym obciążeniem.
Rama: | Series 1 CrMo, Size-Specific Wheels (XS, S = 650B, M, L, XL = 700C) , Biometric Geometry, Fender and Rack Mounts, Disc Mount |
Widelec: | Series 1 CrMo, Fender, Rack, and Bottle Cage Eyelets, IS Disc Mount |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Marin Aluminum, Double Wall, Disc Specific |
Piasty: | Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Vee Tire Co., GPVee, 700/650×40 |
Pedały: | Trekking Platform |
Korba: | Shimano Sora FC3030, 50/34 T |
Wkład suportu: | Shimano |
Łańcuch: | KMC X9 |
Kaseta: | Shimano HG200 9-Speed, 11-34T |
Przerzutka przednia: | Shimano Sora |
Przerzutka tylna: | Shimano Sora 9-Speed |
Manetki: | Shimano Sora ST300 2×9-Speed |
Kierownica: | Marin Butted Alloy, Compact 16º Flared Drop |
Chwyty: | Marin Comfort Bar Tape, Shock Absorbing Gel Pads |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy |
Stery: | FSA No.8D, Sealed Cartridge Bearings |
Hamulce: | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Shimano w/ Integrated Shifters |
Siodło: | Marin MTB |
Wspornik siodła: | Marin Alloy, 27,2 mm |
Kolor: | Blue (niebieski) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
PIĘĆ ROZMIARÓW RAMY
Geometria została uaktualniona w oparciu o dane biometryczne i posiadamy aktualnie 5-ciu rozmiarów ram: z kołem w rozmiarze 700C M, L i XL oraz 650B XS i S. W ten sposób można dobrać idealny rozmiar dla użytkownika o wzroście od 150 cm do 195 cm.
INSTALACJA BIDONÓW
Do ramy bez problemu zainstalujesz sześć koszyków na bidon: dwa do widelca, trzy w ramie i jeden pod nią. Wszystko po to, by móc nim zaliczyć naprawdę długą wyprawę z dala od cywilizacji i bieżącej wody.
HAMULCE TARCZOWE
Producent zastosował dwutłoczkowe hamulce tarczowe TRP Spyre-C, które zapewnią Ci płynną i pewną pracę w każdych warunkach pogodowych. Ich fenomen polega na tym, że w przeciwieństwie do większości mechanicznych zacisków, te ściskają tarczę z dwóch stron równomiernie, a nie wyginając ją w jedną ze stron.
STEEL IS REAL
Four Corners zbudowany został z podwójnie cieniowanej i formowanej stali chromowo-molibdenowej ze stopu 4130. Odpowiada ona za doskonałe tłumienie drgań, które docenisz podczas całodniowych wypraw.
WYSOKA GŁÓWKA RAMY
Four Corners został zaprojektowany z bardzo wysoką główką ramy, by łatwo było Ci umieścić w głównym trójkącie dużą torbę szytą na miarę. Jednocześnie oferuje Ci to wyjątkowy komfort podczas długich godzin spędzonych na siodle w pogoni za horyzontem.
DUŻY PRZEŚWIT OPON
Four Corners może pomieścić opony o szerokości do 45 mm.
KOMPATYBILNY Z REGULOWANĄ SZTYCĄ
Four Corners posiada port w dolnej części rury podsiodłowej, umożliwiający montaż sztycy regulowanej, dostępnej na rynku wtórnym. Droppery świetnie nadają się do zwiększania prześwitu podczas jazdy po technicznych szlakach lub po prostu do stawiania stopy podczas postoju na światłach.