Opis
Rower Marin Four Corners został stworzony do przygód!
Dojazdy do pracy w środku tygodnia i weekendowe przygody bikepackingowe? To żaden problem dla Marin Four Corners’a, roweru stworzonego z myślą o odkrywaniu nowych miejsc. Jego stalowa rama 4130 CrMo zapewnia wygodę zarówno na asfaltowych drogach, jak i na wymagających szlakach. Jest to rower, który poradzi sobie w każdych warunkach, zapewniając komfort i niezawodność.
Wykonanie ramy i widelca
Rama i widelec roweru zostały zaprojektowane z myślą o komforcie jazdy na nierównych drogach oraz w pełnym obciążeniu podczas długich wypraw i bikepackingu. Stal 4130 CrMo gwarantuje wytrzymałość i odpowiednią elastyczność. Oprócz tego, rama i widelec oferują aż sześć uchwytów na bidon, gwintowane otwory na bagażnik i błotniki oraz mocowania lowrider, co sprawia, że rower jest gotowy na wszelkie przygody. Dodatkowo, duży prześwit na opony pozwala na użycie szerokich kół, a hamulce tarczowe zapewniają pewność zatrzymania w każdych warunkach.
Dopasowanie do rowerzysty
Nie daj się zwieść klasycznej stali – Four Corners to połączenie tradycji z nowoczesną technologią. Dzięki wykorzystaniu danych biometrycznych, rower dostępny jest w pięciu różnych rozmiarach ram, dopasowanych do wzrostu rowerzystów od 150 cm do 195 cm. W zależności od rozmiaru ramy, rower wyposażony jest w koła 650B lub 700C, co zapewnia idealne dopasowanie do każdego rowerzysty. Wysoka główka ramy poprawia komfort jazdy, a geometria roweru, przystosowana do jazdy w terenie, gwarantuje doskonałą perspektywę patrzenia przed siebie – zapomnij o patrzeniu wyłącznie na przednie koło!
Komponenty wysokiej jakości
Opony Vee Quickstyx o szerokości 40 mm doskonale sprawdzają się na każdej nawierzchni, zapewniając komfort i pewność prowadzenia. Napęd MicroShift Sword 2×9 to gwarancja niezawodności i płynnej zmiany biegów, a dwutłoczkowe mechaniczne hamulce tarczowe Tektro Spyre-C zapewnią Ci kontrolowane hamowanie nawet przy pełnym obciążeniu. Marin Four Corners to rower, który nie tylko poradzi sobie w każdych warunkach, ale także zapewni Ci komfort podróży przez cały dzień.
Podsumowanie:
Marin Four Corners to rower, który łączy w sobie wygodę i niezawodność. Stworzony do jazdy po asfalcie, jak i w terenie, oferuje komfortową geometrię, niezawodne komponenty i możliwość pełnego obciążenia, co sprawia, że jest idealnym towarzyszem zarówno w codziennych dojazdach, jak i weekendowych wyprawach bikepackingowych.
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
PIĘĆ ROZMIARÓW RAMY
Geometria została uaktualniona w oparciu o dane biometryczne i posiadamy aktualnie 5-ciu rozmiarów ram: z kołem w rozmiarze 700C M, L i XL oraz 650B XS i S. W ten sposób można dobrać idealny rozmiar dla użytkownika o wzroście od 150 cm do 195 cm.
INSTALACJA BIDONÓW
Do ramy bez problemu zainstalujesz sześć koszyków na bidon: dwa do widelca, trzy w ramie i jeden pod nią. Wszystko po to, by móc nim zaliczyć naprawdę długą wyprawę z dala od cywilizacji i bieżącej wody.
HAMULCE TARCZOWE
Producent zastosował dwutłoczkowe hamulce tarczowe TRP Spyre-C, które zapewnią Ci płynną i pewną pracę w każdych warunkach pogodowych. Ich fenomen polega na tym, że w przeciwieństwie do większości mechanicznych zacisków, te ściskają tarczę z dwóch stron równomiernie, a nie wyginając ją w jedną ze stron.
STEEL IS REAL
Four Corners zbudowany został z podwójnie cieniowanej i formowanej stali chromowo-molibdenowej ze stopu 4130. Odpowiada ona za doskonałe tłumienie drgań, które docenisz podczas całodniowych wypraw.
WYSOKA GŁÓWKA RAMY
Four Corners został zaprojektowany z bardzo wysoką główką ramy, by łatwo było Ci umieścić w głównym trójkącie dużą torbę szytą na miarę. Jednocześnie oferuje Ci to wyjątkowy komfort podczas długich godzin spędzonych na siodle w pogoni za horyzontem.
DUŻY PRZEŚWIT OPON
Four Corners może pomieścić opony o szerokości do 45 mm.
KOMPATYBILNY Z REGULOWANĄ SZTYCĄ
Four Corners posiada port w dolnej części rury podsiodłowej, umożliwiający montaż sztycy regulowanej, dostępnej na rynku wtórnym. Droppery świetnie nadają się do zwiększania prześwitu podczas jazdy po technicznych szlakach lub po prostu do stawiania stopy podczas postoju na światłach.
SPECYFIKACJA
Rama | Series 1 CrMo, koła specyficzne dla rozmiaru (XS, S = 650B, M, L, XL = 700C), geometria biometryczna, mocowanie błotników i bagażnika, mocowanie na tarczę, liczne uchwyty na osprzęt (szablony torebek na zamówienie) |
Widelec | Series 1 CrMo, otwory na błotnik, bagażnik i koszyk na butelkę, mocowanie tarczy IS |
Obręcze | Marin Aluminium, podwójna ścianka, dedykowane do tarczy |
Tylny Wolnobieg | Odlewane aluminium, tarcza, 32 otwory |
Przedni Wolnobieg | Odlewane aluminium, tarcza, 32 otwory |
Szprychy | 14g czarna stal nierdzewna |
Opona | Vee Tire Co. Quickstyx, 700/650×45 |
Przerzutka Tylna | microSHIFT Sword Black, 9-biegowa |
Przerzutka Przednia | microSHIFT Sword Black |
Manetki | microSHIFT Sword Black, 2×9-biegowe |
Korby | Odlewane aluminium, 46-29T |
Wkład suportu | Square Taper, uszczelnione łożysko |
Łańcuch | KMC X9 |
Kaseta | microSHIFT, 9-biegowa, 11-38T |
Hamulce Przednie | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, tarcza 160mm |
Hamulce Tylne | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, tarcza 160mm |
Klamki hamulca | microSHIFT Sword z zintegrowanymi manetkami |
Kierownica | Marin Butted Alloy, kompaktowa, 16º flare drop |
Wspornik kierownicy | Marin 3D Forged Alloy |
Chwyty | Marin Comfort Bar Tape, żelowe podkładki tłumiące wstrząsy |
Łożyska sterów | FSA No.8D, uszczelnione łożyska cartridge |
Sztyca | Marin Alloy, 27.2mm |
Siodełko | Marin MTB |
Pedały | Platforma nylonowa |
Pedals | Nylon Platform |