Opis
Gravel / beyond road.
Kto powiedział, że gravel musi mieć kierownicę z barankiem? No właśnie nikt. Dlatego Marin stworzył DSX’a, będącego mieszanką roweru górskiego i gravela, który każdą minutą jazdy wygeneruje Ci gigantyczny uśmiech na twarzy. Mieszanka długich dystansów i komfortu.
Gravel z płaską kierownicą.
Przygody na asfalcie i poza nim.
DSX 1 to gravel dla kolarzy MTB z klasycznymi manetkami i napędem 1x, dużym prześwitem dla opon i opcją instalacji myk-myk’a dla lepszej kontroli roweru na zjazdach.
Kluczowe zmiany względem modelu DSX 1:
- Shimano Deore 6100 1×12;
- Hydrauliczne hamulce Tektro R285.
Tworząc DSX’a Marin miał na uwadze wszystkie osoby, które chcą mieć rower gravelowy pozbawiony giętej kierownicy. W ten sposób producent mógł bardziej popuścić wodze fantazji oferując Ci rower, w którym praktyczność zastosowań, solidność konstrukcji i jej wszechstronność nie mają końca. Duże prześwity ramy wokół kół mrugają do Ciebie okiem, by kupić drugi komplet agresywniejszych opon i poupalać DSX’a na trasach MTB. Nowoczesna geometria z nisko poprowadzoną górną rurą i dość płaskim kątem główki wręcz do tego zachęcają. Zarazem napędy z jednym blatem z przodu i szerokimi zakresami przełożeń z tyłu idealnie nadadzą się na Twoje szybkie przeloty po mieście.
Rama: | Series 3 DSX, 6061 Aluminium, Tapered Head Tube, Relieved BB, Internal Cable Routing, Mudguard and Rack Mounts, Flat Mount Disc, 142 x 12 mm Thru-Axle |
Widelec: | Marin Full Carbon w/ Tapered Steerer, 12 mm Thru-Axle, Flat-Mount Disc, Fender Eyelets |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, 21 mm Inner, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Forged Aluminum, 100 x 12 mm, Disc, 32H, tył: Forged Aluminum, 142 x 12 mm, Disc Specific, 32H |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | WTB Riddler, 700C x 45 mm |
Pedały: | Marin Oso OE Flat |
Korba: | Forged Aluminum, 42T Steel Narrow Wide Chainring |
Wkład suportu: | Sealed Outboard Bearing |
Łańcuch: | KMC X12 |
Kaseta: | SunRace, 12-Speed, 11-51T |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore, RDM6100, 12-Speed |
Manetki: | Shimano Deore, SLM6100, 12-Speed |
Kierownica: | Marin MiniRiser |
Chwyty: | Marin MTB |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy |
Stery: | FSA No.42 ACB, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8” x 1 1/2” |
Hamulce: | Tektro HDR285 Flat Mount Hydraulic, 160 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Tektro Hydraulic |
Siodło: | Marin DSX |
Wspornik siodła: | Marin Alloy |
Kolor: | Red (czerwony) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ALUMINIOWA RAMA SERII 3
DSX posiada cieniowaną i formowaną aluminiową ramę, którą Marin określa symbolem Series 3. Producent wyposazył ją w: wewnętrzne prowadzenie linek, sztywne osie kół, hydrauliczne hamulce tarczowe instalowane w standardzie flat mount oraz otwory do instalacji bagażników i błotników. Tym samym otrzymujesz najnowsze standardy wcielone do – na pozór – zwykłego roweru.
ZWIĘKSZONY PRZEŚWIT OPON
DSX 2 standardowo wyposażony jest w opony 700 x 45 mm. Posiada jednak przestrzeń do założenia gładkich opon 29 x 2,1”.
HAMULCE TARCZOWE
W DSX’ie otrzymujesz najnowszy standard instalacji hamulca flat mount. Jest to system wyjątkowo estetyczny, wydajny i swoim działaniem przenoszący najmniejsze drgania podczas hamowania na ramę. Dzięki temu zatrzymanie roweru odbywa się w kontrolowany sposób w każdych warunkach pogodowych.
DROPPER
Opuszczana sztyca szybko staje się standardem dla kolarzy gravelowych i MTB, którzy spędzają dużo czasu na nierównych nawierzchniach. DSX 2 posiada przystosowane otwory do łatwego zainstalowania tego rozwiązania.
GEOMETRIA