Opis
XC Trail.
Dosyć już tanich rowerów górskich, które górskie są tylko z nazwy. Bobcat Trail 3 jest wszechstronnym rowerem MTB o współczesnej geometrii, stworzonym do eksplorowania tras typu singletrack. Najlepsza w swojej kategorii rama oraz solidna specyfikacja sprawiają, że jest to idealny wybór dla początkujących rowerzystów chcących zanurzyć się w świat MTB i posiadać w końcu rower ze współczesną geometrią. Jest to również idealny sprzęt dla bardziej doświadczonych rowerzystów szukających nowego roweru, który nie pogrąży ich w kredytach.
Leśne ścieżki.
Agresywne singletracki.
Bobcata Traila 3 Marin stworzył z myślą o osobach chcących mieć pierwszy, prawdziwy rower górski.
Bobcat zagwarantuje Ci bezpieczną jazdę i pozwoli nie tylko swobodnie podjechać, ale również zjechać z pełną kontrolą na każdym odcinku.
Nowoczesna geometria użyta w modelach Bobcat Trail to dokładnie to samo co można znaleźć w droższych rowerach. Jedynie rama z Aluminium Series 2 jest wyposażona w bardziej podstawowe standardy, które obniżają jej cenę, m.in.: prosta rura sterowa czy otwarte haki tylnego koła.
Progresywne parametry, które zaimplementowano w Bobcacie to długa i nisko poprowadzona górna rura, płaski kąt główki ramy i szeroki kokpit z krótkim mostkiem.
Wszystko to pozwoli Ci przemierzać górskie pętle z uśmiechem na twarzy bez konieczności wydawania góry pieniędzy
Rama: | Series 2 6061 Aluminum, 29” Wheels, Low Standover, 68 mm BB shell, 135 mm Forged Dropouts, IS Chainstay Disc Mount, Internal Housing & Dropper Post Routing |
Widelec: | SR/Suntour XCM HLO, 120 mm Travel, Hydraulic Lockout, 46 mm Offset |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | Marin Aluminum Double Wall, 25 mm Inner, Pinned Joint, Disc Specific |
Piasty: | Forged Alloy, Disc, 32H |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | MTB, 29/2.25″ |
Pedały: | Nylon Platform |
Korba: | Alloy Crank, Steel Chainrings, 36/22T |
Wkład suportu: | Sealed Cartridge Bearings, Square Taper |
Łańcuch: | KMC Z8 |
Kaseta: | SunRace 8-Speed, 11-34T |
Przerzutka przednia: | Altus Double |
Przerzutka tylna: | Shimano Altus, 8-Speed |
Manetki: | Shimano Altus SL-M315, 8-Speed |
Kierownica: | Marin 31,8 Riser, 12 mm Rise, 780 mm Width |
Chwyty: | Marin MTB, Closed End |
Mostek: | Marin Alloy, 31,8 mm Clamp, 45 mm |
Stery: | FSA No.10-P |
Hamulce: | Tektro HD-M275 Hydraulic Disc, 160 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Tektro M275 Hydraulic |
Siodło: | Marin MTB |
Wspornik siodła: | Marin Alloy, 30,9 mm |
Kolor: | Black / blue (czarny / niebieski) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ALUMINIOWA RAMA SERII 2
Bobcat Trail 3 zbudowany jest z aluminiowej, cieniowanej i hydroformowanej ramy z Serii 2. W Bobcatach Marin zastosował amortyzatory o skoku 120 mm, co jest fonomenem w tej klasie cenowej. Do wyboru masz również rozmiar kół 27,5” lub 29” – w zależności od wielkości ramy i Twoich indywidualnych preferencji.
KOŁO 27,5″ LUB 29″
Bobcat Trail stworzony został w oparciu o dwa rozmiary kół w różnych rozmiarach ramy. Marin miał na celu uzyskanie najlepszego dopasowania i wydajności. Dlatego też w rozmiarze M możesz wybrać pomiędzy 27,5″ i 29″. W wersji XS oraz S dostępne są tylko koła 27,5″. Zaś rozmiar 29″ znajdziesz tylko w rozmiarach L i XL.
PROGRESYWNA GEOMETRIA
Każdy z modeli Bobcat Trail ma w swoim DNA hasło „Made For Fun”. A jak inaczej ono może być zrealizowane w rowerze górskim jeśli nie poprzez doskonałą geometrię? W związku z tym każdy z rozmiarów Bobcata posiada wyjątkowe w tej półce cenowej kąty i długości składające się na całość. Charakteryzuje się ona: długim zasięgiem (reach), nisko prowadzoną górną rurą, płaskim kątem główki ramy i stromymi kątami rur podsiodłowych. Dzięki temu jazda na rowerze w terenie będzie dla Ciebie bardziej przewidywalna, łatwiejsza do opanowania i bezpieczniejsza niż na zwykłym rowerze przypominającym prawdziwy rower górski. Twoja perspektywa postrzegania przeszkód i zjazdów na stromych odcinkach przerodzi się w chęć ich pokonania, a nie skończy się na sprowadzeniu roweru.
KRÓTSZE TYLNE WIDEŁKI
Producent usunął poprzeczkę w łączeniu górnych rurek tylnego trójkąta. Uzyskano w ten sposób więcej przestrzeni na oponę oraz lepszy transfer mocy. Rower „z krótkim tyłem” lepiej przyspiesza i staje się bardziej zwrotny. Pozostawiono również możliwość instalacji bagażnika, by móc swobodnie udać się Bobcatem na dłuższe przygody.
OPCJONALNA INSTALACJA REGULOWANEJ SZTYCY
Dzięki pozostawieniu specjalnych otworów w dolnej rurze oraz podsiodłowej, masz szansę rozbudować swojego Bobcata w przyszłości o sztycę opuszczaną z manetki o średnicy 30,9 mm.
GEOMETRIA