Opis
Enduro & all mountain.
Alpine Trail Carbon 2 to rasowy sprzęt do enduro, który dzięki swojej nowoczesnej geometrii pozwoli Ci pojechać tam, gdzie kiedyś trzeba było zabrać rower zjazdowy.
Epickie dni w górach, gdzie skok zawieszenia i geometria są najważniejsze.
Zbudowany do agresywnej jazdy przekraczającej Twoje dotychczasowe granice.
Jazda i wyścigi w stylu enduro.
Wielki rower, wielkie koła, wielki fun.
Alpine Trail Carbon 2 to 29er z pełnym zawieszeniem dla fanów jazdy enduro, kochających spędzać na rowerze całe dnie i czerpiących fun z jazdy na odcinkach DH.
Wielkie góry, epickie przełęcze i całodniowa jazda po górskich szlakach. Jeśli Twoje życie napędzają górskie przygody, które podsyca jazda grawitacyjna, to nie szukaj już dalej. Już od 2021 roku linia Alpine Trail została gruntownie przeprojektowana w oparciu o progresywne standardy. Bardzo doceniane zawieszenie MultiTrac otrzymało zupełnie nowy przedni trójkąt, który jest znacznie dłuższy, kąt główki został wypłaszczony, zaś rura podsiodłowa jest teraz bardziej stroma. Alpine Trail nadal toczy się na kołach 29 cali, dzięki którym podbijesz każdy górski szlak.
Kluczowe zmiany, zastosowane względem modelu Alpine Trail Carbon 1:
- zawieszenie Fox 38 Performance Elite/DPX2 Performance EVOL
- osprzęt Shimano SLX/XT & korba FSA Gradient
- tylny hamulec Shimano SLX 4-tłoczkowy.
Rama: | Unidirectional Carbon Fiber Front Triangle, Series 4 Alloy Rear End, 29” Wheels, 150 mm Travel MultiTrac Suspension Platform, Internal Dropper Post and Rear Derailleur Routing, Chainstay Mounted Post Mount Disc Brake, 148 x 12 mm Boost Thru-Axle, 73 mm Threaded BB w/ ISCG05 Tabs |
Widelec: | Fox 38 Performance Elite, 160 mm Travel, 29″ , 110x15mm Boost Kabolt Thru-Axle, 44 mm Offset, Integrated Fox Fender |
Amortyzator tylny: | Fox Float X, Performance, EVOL Air Spring, 3 Position Compression Adjustment, Rebound Adjustment, 205 x 65 mm, Trunnion Upper Mount, 25 mm x M8 Lower Mount |
Obręcze: | Marin, Double Wall Alloy, 29 mm Inner, Welded Joint, Disc Specific, 32H, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Forged Aluminum, 110 x 15 mm, Disc, tył: Forged Aluminum, 148 x 12 mm, Disc, Microspline Freehub Body |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | Maxxis Assegai 29 x 2.5”, Tubeless Compatible |
Pedały: | N/A |
Korba: | FSA Gradient, Modular 1x, 32T Direct Mount Chainring, MegaTooth Technology, Mego EXO Spindle, Boost Spacing |
Wkład suportu: | MEGAEVO BB, 73 mm BSA Threaded |
Łańcuch: | KMC X-12 Silver and Black |
Kaseta: | Shimano, Deore M6100 12-Speed, 10-51T |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano SLX 12-Speed, SGS |
Manetki: | Shimano SLX 12-Speed, SL-7100 |
Kierownica: | Marin Trail, 35 mm Clamp, 7000 Alloy Bar, 800 mm Length, 20 mm Rise, 5 Degree Up, 8 Degree Back |
Chwyty: | Marin Single Clamp Locking |
Mostek: | Marin CNC, 35 mm Length, 35 mm Bar Bore |
Stery: | FSA No 57, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | front: Shimano SLX, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 180 mm Rotor, rear: Shimano SLX, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 203 mm Rotor |
Dźwignie hamulca: | Shimano SLX Hydraulic, I-Spec EV |
Siodło: | Marin Trail Speed Concept Pro |
Wspornik siodła: | X-Fusion Manic, 1x Shimano I-Spec EV Remote, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 170 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | Black / grey (czarny / szary) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
RAMA WYKONANA Z JEDNOKIERUNKOWYCH CARBONOWYCH WŁÓKIEN
Modele Alpine Trail Carbon 1 i 2 są wyposażone w wysokomodułowe włókno węglowe i konstrukcję monocoque, która zapewnia najmocniejszy i najsztywniejszy jak dotąd Alpine Trail.
ROCKER WYKONANY Z JEDNEGO KAWAŁKA KUTEGO METALU
Sercem zawieszenia Alpine Trail Carbon 1 jest kuty jednoczęściowy rocker łączący wahacz z damperem. Dzięki temu rower posiada bardzo wysoką sztywność boczną zapewniającą Ci płynną jazdę w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach.
KRÓTKI TYŁ – SZYBSZY W ZAKRĘTACH
Dzięki zastosowaniu sztywnego rockera, zawieszenie w Alpine Trail nie wymaga dodatkowego wspornika usztywniającego na górnych widełkach. W ten sposób osiągnięto bardzo duży prześwit dla opony oraz skrócono chainstay, czyli tylne widełki. A co za tym idzie Twoja jazda na technicznych zjazdach będzie jeszcze płynniejsza i szybsza.
NOWOCZESNA PROGRESYWNA GEOMETRIA
Alpine Trail Carbon 1 ma bardzo płaski kąt główki ramy (63.5º), a zarazem stromy kąt rury podsiodłowej (78º). Jednocześnie długoćć roweru (reach) przesuwa Cię podczas jazdy mocno do przodu. Wszystko po to, aby zapewnić najlepsze wrażenia z jazdy w terenie górskim. Dzięki temu rower podjeżdża lepiej niż kiedykolwiek dotąd, oferując zarazem maksymalną pewność i stabilność na zjazdach.