Opis
ENDURO | BIKEPARK | ZABAWA!
Nowy rower Marin Alpine Trail to nasz najlepszy rower enduro, zaprojektowany z myślą o maksymalnej zabawie i wydajności na każdym terenie. W tej wersji zastosowaliśmy nowoczesne technologie, które sprawiają, że rower jest gotowy na najtrudniejsze szlaki, bikeparki i wszelkie wyzwania, które postawi przed nim natura.
Rama z aluminium serii 4 oferuje imponujący 160 mm skoku tylnego zawieszenia, teraz w nowoczesnym systemie 4-zawiasowym. W połączeniu z widelcem o skoku 170 mm i kołami mullet, rower zapewnia doskonałą kontrolę na zjazdach i stabilność na trudnym terenie. Co więcej, Alpine Trail posiada 3 niezależne punkty regulacji geometrii, co pozwala na pełną personalizację ustawień do własnych preferencji. Dzięki temu rower dostosowuje się do każdego szlaku, bez względu na to, czy wybierasz się na szybki zjazd, czy techniczne ścieżki.
Dodatkowo, w dolnej rurze ramy znajduje się praktyczny „Bear Box” – schowek na zapasowe narzędzia i przekąski, który zwiększa funkcjonalność roweru w trakcie długich przygód na szlaku. Jeśli wolisz, możesz również zamienić koła na dwa 29-calowe, by jeszcze bardziej dostosować rower do swoich potrzeb.
Alpine Trail 1 to wersja podstawowa, ale nadal warta uwagi. Oferuje dokładnie tę samą ramę, co wyższe modele, oraz wysokiej jakości zawieszenie Foxa. Napęd 12-biegowy Deore zapewnia płynność i precyzję zmian biegów, a za skuteczne hamowanie odpowiadają 4-tłoczkowe hamulce TRP Slate EVO z tarczami 203 mm, które gwarantują pewność na każdym zjeździe.
Alpine Trail to rower, który sprawi, że każda jazda będzie prawdziwą przygodą – wybierz go, a każdy kilometr będzie pełen emocji!
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE
MULTITRAC 2 LT
MultiTrac 2 LT to na nowo zaprojektowany system zawieszenia, który znajdziesz w najnowszej wersji aluminiowego Alpine Traila. Tym zawieszenie oparte jest tu na bardziej zaawansowanym systemie 4-ro zawiasowym, z tzw. ogniwem Horsta, co pozwoliło na poprawienie charakterystyki jego pracy. Skok zawieszenia tylnego koła został zwiększony do 160 mm, które teraz współpracuje z widelcem o skoku 170 mm.
REGULOWANA GEOMETRIA
Nowy Alpine Trail posiada wbudowane tzw „flip chipy”, które pozwalają na zmianę ustawień ramy, które wpływają na geometrię całego roweru. Pierwsza z regulacji dotyczy rozmiaru tylnego koła. Rowery standardowo sprzedawane są w konfiguracji nazywanej Mullet (27,5″ koło tylne i 29″ koło przednie), dzięki wspomnianemu flip chipowi, można jednak założyć koła 2x 29″ bez zmian w geometrii. Kolejna regulacja, która znajduje się na tylnych widełkach pozwoli na 2 ustawienia roweru: albo dłuższe tylne widełki i niżej położony suport, albo krótkie tylne widełki i suport w nieco wyższej pozycji. Dzięki tym regulacjom użytkownik może w dość prosty sposób dostosować rower do swoich preferencji lub do terenu, w którym będzie się poruszał.
BEAR BOX – SCHOWEK W RAMIE
Nowy Alpine Trail posiada teraz również schowek w dolnej rurze ramy. Każda z wersji w komplecie posiada specjalny pokrowiec, który pozwoli bezpiecznie przechowywać w schowku zapasowe narzędzia, przegryzki, albo cokolwiek co będzie Ci potrzebne.
REGULOWANY KĄT GŁÓWKI
Nowy Alpine Trail standardowo wyposażony jest w specjalne stery, które pozwalają na łatwą zmianę kąta przedniego widelca. Standardowo wynosi on 63 stopnie, natomiast wykorzystując, dodaną w komplecie drugą, górną, miskę sterów, możemy uzyskać kąt +0,75 stopnia lub -0,75 stopnia.
OSŁONY
Wiemy jak bardzo boli każda pierwsza rysa oraz jak ważna jest cisza podczas jazdy w terenie. Dlatego nowy Alpine Trail posiada grubą osłonę na całej długości widełek w okolicy łańcucha. Gwarantuje to brak obić oraz niepokojących dźwięków. Dodatkowo dolne łożyska osłania nowy, mini błotnik, który zagwarantuje ich dłuższą żywotność nawet jeśli nie będziesz odpuszczać jazdy w błocie. Również prowadzenie przewodów zostało poprawione i uszczelnione. Na dodatek dolną rurę w najniższym punkcie chroni gruba plastikowa osłona, która ocali naszą ramę przed kamieniami lecącymi spod przedniego koła.
ONE PIECE ROCKER LINK
Alpine Trail Carbon wykorzystuje solidny, jednolity rocker link, który zapewnia maksymalną sztywność ramy oraz doskonałą wydajność zawieszenia. Ta konstrukcja umożliwia również zastosowanie mostka w tylnej części ramy, co zwiększa prześwit i poprawia clearance, zapewniając jeszcze lepszą zdolność do pokonywania trudnych przeszkód na szlaku.
DOWNTUBE PROTECTION
Modele Alpine Trail Carbon wyposażone są w zintegrowany, wymienny ochraniacz dolnej rury, który chroni przed uderzeniami od gałęzi, kamieni czy innych przeszkód napotkanych podczas szalonych zjazdów. Dzięki temu rower jest lepiej chroniony przed uszkodzeniami, co zwiększa jego trwałość i gotowość na trudne warunki terenowe.
CHAINSTAY PROTECTION
Modele Alpine Trail Carbon wyposażone są w agresywny ochraniacz łańcuchostopu, który nie tylko chroni ramę przed uderzeniami łańcucha, ale także redukuje hałas podczas jazdy, zapewniając cichszą i bardziej komfortową podróż. To rozwiązanie zwiększa trwałość roweru i poprawia ogólną jakość jazdy, szczególnie na wymagających trasach.
SPECYFIKACJA
Rama | Całkowicie nowa seria 4, aluminium 6061, koła 29”, 160 mm skoku, platforma MultiTrac LT, zintegrowane przechowywanie w rurze dolnej, regulowana główka sterowa i długość tylnego trójkąta/pozycja suportu, pełne wewnętrzne prowadzenie kabli, hamulec tarczowy montowany na łańcuchostopie, oś Boost 148x12mm, gwintowany suport 73mm z uchwytami ISCG05 |
Widelec przedni | Fox 36 Rhythm, 170 mm skoku, 29”, tłumik Grip, oś 110×10 Kabolt, offset 44 mm |
Amortyzacja tylna | Fox Float Performance, 205×65, dolne mocowanie 30xM8, indywidualnie dostrojona |
Obręcz | Marin, podwójna ścianka, aluminium, wewnętrzna szerokość 29 mm, 32 otwory, przeznaczona do hamulców tarczowych, kompatybilna z systemem bezdętkowym |
Piasta tylna | Shimano HB-TC500, oś 148x12mm, wolnobieg Micro Spline |
Piasta przednia | Shimano FH-TC500, oś 110x15mm |
Szprychy | Stal nierdzewna 14g, czarne |
Opony | Vee Tire Co. Snap WCE, 29×2.6” z przodu, 27.5×2.6” z tyłu, top 40 compound, Enduro Core, 90 TPI, kompatybilne z systemem bezdętkowym |
Przerzutka tylna | Shimano Deore, 12-biegowa, SGS |
Przerzutka przednia | Brak |
Manetka | Shimano Deore, 12-biegowa, SL-6100-IR |
Korba | FSA Comet Heavy Duty, modularna 1x, zębatka 32T montowana bezpośrednio, technologia MegaTooth, rozstaw Boost |
Wkład suportu | FSA MegaExo 73mm BSA |
Łańcuch | KMC X-12, srebrny i czarny |
Kaseta | Shimano, Deore M6100, 12-biegowa, 10-51T |
Hamulce przednie | TRP Slate EVO, hydrauliczne 4-tłoczkowe, klocki żywiczne, tarcza 203 mm |
Hamulce tylne | TRP Slate EVO, hydrauliczne 4-tłoczkowe, klocki żywiczne, tarcza 203 mm |
Klamki hamulcowe | TRP Slate EVO, hydrauliczne, kompatybilne z I-Spec EV |
Kierownica | Marin Mini-Riser, aluminium 6061, podwójnie gięta, szerokość 780 mm, wzrost 28 mm, 5º w górę, 9º w tył |
Wspornik kierownicy | Marin, 3D odlewana stal, 35mm |
Chwyty | Marin Grizzly Lock-On |
Główka sterowa | FSA Custom, regulowana konstrukcja HTA |
Sztyca siodła | TranzX, YSP39 1x Remote, średnica 34.9mm, skok: S = 150mm, M/L = 170mm, XL = 200mm |
Siodło | Marin Speed Concept |
Pedały | Brak |
Dodatki | Oś 12mm Thru-Axle, długość 174mm, skok gwintu 1.0, głowica stożkowa 16.5mm |
Dodatki | Torba do przechowywania w rurze dolnej |