Opis
Krew, pot, trud, łzy, podjazdy, zjazdy, brud i kurz zmieszane ze smarem – z tego składa się pierwotne cross country.
Dla tych, którzy są z tą dyscypliną od zawsze i dla tych, którzy chcą sprawdzić, jak to wszystko razem zmieszane smakuje – przedstawiamy kolekcję rowerów górskich ze sztywnymi ramami GT Mountain Hardtail.
GT Aggressor Sport to rower górski na 29-calowych kołach, wyposażony między innymi w aluminiową ramę, amortyzowany widelec SR Suntour M3030 o skoku 75 mm i przerzutki 3×7 Shimano Tourney.
Aggressor Sport dowiezie Cię wszędzie tam, gdzie chcesz i… jeszcze dalej!
Rama: | GT 6061 T6 Aluminum Frame, Triple Triangle w/ Floating Seat Stays, Forged Drop-outs w/ Disc Brake Mounts, Zero Stack 1 1/8″ Head Tube, 29″ Wheels |
Widelec: | SR Suntour M3030, 75 mm, Coil |
Amortyzator tylny: | N/A |
Obręcze: | WTB SX19, 32h |
Piasty: | N/A |
Szprychy: | Stainless Steel, 14g |
Opony: | WTB Ranger Comp, 29 x 2,25″, DNA Compound |
Pedały: | GT Slim Line Flat Pedal |
Korba: | Prowheel Alloy, 42/34/24 |
Wkład suportu: | N/A |
Łańcuch: | KMC Z7, 7-speed |
Kaseta: | Sunrace, 14-34, 7-speed |
Przerzutka przednia: | Shimano Tourney, 31,8 Clamp // microSHIFT FD-M20M |
Przerzutka tylna: | Shimano Tourney // microSHIFT RD-M26C |
Manetki: | Shimano Tourney, 3×7 // microSHIFT TS38, 3×7 |
Kierownica: | GT All Terra Alloy Riser, 25 mm Rise, 8° Sweep, 6° Rise, 720 mm Width |
Chwyty: | GT Statement |
Mostek: | GT All Terra, 6061 Alloy, 31,8, 8° |
Stery: | Semi-integrated, Sealed Cartridge |
Hamulce: | Mech Disc, 160 / 160 mm Rotors, Mech Disc, 160 / 160 mm Rotors |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | GT MTB |
Wspornik siodła: | All Terra Alloy Micro-Adjust, 30,9 mm |
Kolor: | Red (czerwony) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
LEPSZA FORMA, LEPSZA JAZDA
Od ponad dwudziestu lat charakterystyczna rama GT z trzema trójkątami jest symbolem i ikoną kolarstwa górskiego. Najmniejszy, tylny trójkąt, wyznaczony przez górne widełki, górną rurę i rurę podsiodłową, ma za zadanie podnieść sztywność poprzeczną ramy, poprawić przyspieszanie i dodać komfortu. Ponadto ramy Triple Triangle odznaczają się ogólną większą sztywnością w każdej płaszczyźnie, lepszą reakcją na podłoże i bardziej precyzyjnym kierowaniem. Trzy zalety w zaledwie jednej ramie.
EKSTRA PUNKTY
Podwójne połączenie górnych widełek z rurą górną i podsiodłową tworzy dodatkowy, ekstra sztywny trójkąt, którego obecność oznacza lepszą trakcje i sterowanie.
WIĘCEJ MIEJSCA
Technologia Triple Triangle oznacza więcej miejsca między widełkami tylnego koła. To również szersze, bardziej stabilne podparcie tylnego trójkąta, przekładające się na znacznie lepszy transfer mocy do tylnego koła.
CAŁA NAPRZÓD
Poprzez dodanie wirtualnego trzeciego trójkąta, rura podsiodłowa jest połączona z górną rurą ramy, a nie bezpośrednio z widełkami tylnego koła, co podnosi komfort jazdy na siedząco.