Opis
Dalej i dalej i dalej…
Danny MacAskill po prostu nie przestaje mówić o e-rowerach. Jest nimi zauroczony. Faktem jest, że jedyną sytuacją, kiedy nie mówi innym, jak dobre te rowery są, jest czas, gdy na nich jeździ. A kiedy jeździ na e-rowerze, to jeździ i jeździ i jeździ. Między innymi dlatego Santa Cruz sprawił, że najnowszy Heckler może lecieć dalej, wyżej, szybciej i być super zabawką.
Najnowsza generacja Hecklera ma większy wymienny akumulator (720 Wh zwiększone z 504 Wh), który pozwala rowerzystom rozszerzać własne mapy szlaków – uzyskując dostęp do wcześniej niedostępnych ścieżek, odblokowując mniej używane trasy i upychając więcej w krótszym czasie.
Nowy Heckler ma zarówno mieszane, jak i podwójne opcje rozmiaru kół 29-calowych. Rozmiar kół nie jest jedyną opcją dla rowerzystów. Dostępna jest pełna gama rozmiarów, od średniego do XXL, z ramą w małym rozmiarze z podwójnymi kołami 27,5″. Dwa poziomy karbonu (własne mieszanki C i CC Santa Cruz) otwierają szereg opcji dla zestawów konstrukcyjnych.
Tym, co wyróżnia e-rowery Santa Cruz na tle innych, jest ich zachowanie na szlaku. Producent dokłada wszelkich starań, aby ułożenie włókna węglowego i konstrukcja ramy były wystarczająco wytrzymałe, aby sprostać wszystkiemu, co powinien dawać rower elektryczny. W komponentach nie ma ściętych rogów, więc jedynym zmartwieniem jest to, aby się nie zgubić, a nie utknąć w mechanice. Geometria została udoskonalona na podstawie wielu testów i opinii zwrotnych, aby jazda była przyjemna zarówno w górę, jak i w dół. I wreszcie – legendarne zawieszenie VPP zostało precyzyjnie dostrojone do użytku w e-rowerze. 150 mm skoku z tyłu (z widelcem o skoku 160 mm z przodu) wydaje się idealnym rozwiązaniem dla roweru przeznaczonego do ujarzmienia dużych szlaków przez długie dni, jednocześnie zapewniając pojazdowi lepką przyczepność na podjazdach, na których będziesz się testować.
Santa Cruz twierdzi, że „Jedyne, czego jeszcze nie wymyśliliśmy, to jak wprowadzić Danny’ego do 12-etapowego programu odzyskiwania e-rowerów.” :)
Kit / rama: | R 29 / Carbon C |
Widelec: | RockShox Lyrik Base, 160 mm |
Amortyzator tylny: | RockShox Super Deluxe Select 210 x 55, 150 mm |
Obręcze: | WTB ST i30 TCS 2.0 29″ |
Piasty: | przód: SRAM MTH 716, 15 x 110, Torque Cap, 32h, tył: SRAM MTH 746, 12 x 148, 32h |
Napęd elektryczny: | jednostka napędowa: Shimano Drive Unit DU-EP800, bateria: Darfon 720 Wh Integrated Battery |
Opony: | przód: Maxxis Assegai 29″ x 2.5″ 3C MaxxGrip, EXO+, TR, tył: Maxxis Minion DHR II 29″ x 2.4″WT, 3C MaxxTerra, EXO+, TR |
Dętki: | Reserve Tubeless Sealant |
Korba: | Shimano EM600 Crank Arms 165 mm |
Wkład suportu: | N/A |
Łańcuch: | SRAM NX Eagle, 12 speed, E13 E-Spec+ AL |
Kaseta: | SRAM PG1230, 12 speed, 11-50t |
Rozmiar kół: | 29″ |
Przerzutka tylna: | SRAM NX Eagle, 12 speed |
Manetki: | SRAM NX |
Kierownica: | e13 TRS Base, 800 mm |
Chwyty: | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Mostek: | e.13 Base, 40 mm |
Stery: | Cane Creek 10 IS Integrated Headset |
Hamulce: | SRAM G2 RE, tarcze hamulcowe Avid Centerline 200 mm |
Dźwignie hamulca: | N/A |
Siodło: | WTB Silverado Medium CroMo |
Wspornik siodła: | SDG Tellis Dropper, 31,6 |
Kolor: | Maritime Grey (szaroniebieski) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
- DŁUŻSZY ZASIĘG
Bateria 720 Wh. Większy akumulator daje rowerzystom większy zasięg, aby pojechać dalej i mieć pewność, że im się to uda. Ale im większy akumulator, tym większa waga i jest punkt, w którym zaleta dłuższego zasięgu jest przezwyciężana przez ujemne właściwości jezdne. Dlatego po wielu testach różnych rozmiarów akumulatorów Santa Cruz uznał, że moc 720 Wh to idealna pojemność na długie przejażdżki po nawet trudnych szlakach. Wyjmowanie akumulatora (za pomocą klucza sześciokątnego 4 mm) ułatwia wrzucenie nowego lub naładowanie roweru (np. w AirBnB, hotelu lub mieszkaniu).
- ZAWIESZENIE 150 MM VPP™
Jeden z najlepszych systemów zawieszenia, jaki kiedykolwiek pojawił się w rowerze górskim. Jego wszechstronność oznacza, że wszystko pożera, ale jest również bardzo wydajny. Dwa mocne ogniwa tworzą niezwykle wytrzymały rower, który przejeździ na trasach wiele lat. Santa Cruz stosuje zawieszenie VPP™ od 2001 roku. Zamiast zatrudniać szereg zwariowanych wynalazców do tworzenia coraz bardziej złożonych i zakręconych projektów zawieszenia lub zastrzeżonych amortyzatorów, aby dział marketingu miał o czym komunikować, Santa Cruz został przy tym, co jest niezwykle wszechstronnym i wydajnym mechanizmem. Robi to, abyś miał najlepiej działający rower z pełnym zawieszeniem, jaki tylko można sobie wyobrazić, a nie najlepszy żargon marketingowy w historii.
Krótkie, mocne, obracające się w przeciwnych kierunkach ogniwa łączą przedni i tylny trójkąt, tworząc wyjątkowo solidne podwozie.
- OPCJE RAM C I CC W CAŁOŚCI Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO
Ramy Carbon CC wykorzystują najlepsze dostępne materiały i procesy produkcyjne, podczas gdy ramy Carbon C oferują te same wspaniałe funkcje, dodając trochę więcej wagi, aby zaoszczędzić trochę $. Obie wersje są produkowane we własnej fabryce Santa Cruz, są tak samo mocne i sztywne oraz mają dożywotnią gwarancję.
- WYMIENNA BATERIA 720 WH
Akumulator można w pełni wyjmować i wymieniać, co oznacza, że można nosić zapasowy dla ultra zasięgu lub ładować akumulator z dala od roweru.
- SILNIK SHIMANO EP8
Nowy silnik Shimano EP8 jest lżejszy, mocniejszy i wydajniejszy. Wszystko to oznacza, że jest jeszcze bardziej zdolny do pokonywania dłuższych, trudniejszych przejażdżek.
- KOMPATYBILNOŚĆ SPRĘŻYNY I WODY
Możliwość stosowania dużych amortyzatorów (takich jak sprężyna), nie przeszkadza w tym, aby zmieścić butelkę z wodą w przednim trójkącie.
- STWORZONY, ABY SŁUŻYĆ DOŻYWOTNIO
Legendarny krój, wykończenie i wysokiej jakości konstrukcja rowerów Santa Cruz sprawiają, że jest to klasa sama w sobie. Rama, łożyska i opcjonalne koła Reserve są objęte dożywotnią gwarancją, a każdy serwis jest łatwy do wykonania dzięki zobowiązaniu Rider Support.
- SZCZEGÓŁY MAJĄ ZNACZENIE
Dopełnieniem detali jest zgrabny chlapacz chroniący tylny amortyzator, uporządkowane prowadzenie linek w ramie i wahaczu oraz gumowane ochraniacze DT, które chronią przed uderzeniami.
- GEOMETRIA
Najnowszy Heckler ma większy zasięg i mniejszy kąt główki ramy niż poprzednie generacje. Gwarantuje więc dobrą przyczepność na podjazdach i spokój podczas zjazdów.