Opis
Rower PIVOT Shuttle AM Pro X0 Eagle Transmission w kolorze Mojave Willow Green.
Producent Pivot określa ten rower elektryczny mianem arcydzieła all-mountain. Jest lekki, zwinny oraz zdolny do dalekich podróży, po najróżniejszych rodzajach terenu. Tym rowerem elektrycznym z gigantyczną prędkością pokonasz szybkie singletracki, ale również z ogromną swobodą przejedziesz każdą całodniową górską wyprawę ze swoją ekipą.
Pivot Shuttle AM wyposażony został w najnowsze układy napędowe Bosch Performance. W najwyższej wersji wyposażenia znaleźć możesz limitowany silnik Performance CX Race, umożliwiając wybór opcjonalnego trybu „Race”, którego pragnie każdy fan rowerów elektrycznych.
Manifestacja potęgi DW-Link
Mistrzowsko dostrojony łącznik DW-LINK współpracuje z zawieszeniem Fox. Dzięki temu Shuttle AM połknie z Twoją pomocą każdy teren z całkowitą pewnością i kontrolą. Tu wszystko jest wystarczające, aby czuć się pewnie w każdej sytuacji na szlaku. Zawieszenie w tym rowerze elektrycznym wyróżnia się na tle rynku bardzo żywym, wydajnym i bardzo progresywnym działaniem, które w większości elektryków na rynku bywa otępiałe, a dampery w znacznej większości przypadków działają jak prymitywne pompki. Tym rowerem zmiażdżysz wszystkie napotkane rock gardeny i zwinnie wylądujesz największe dropy. DW-Link to idealna platforma zawieszenia dla eMTB, która po napotkaniu prawdziwych przeszkód nie robi przysiadów jak dziecko na W-F’ie w podstawówce.
Flip-chip
Skorzystaj z ustawienia „High/Wysoki” i „Low/Niski” w za pośrednictwem Flip Chip’a. Pozwala on Tobie na łatwe skonfigurowanie geometrii. Dokonaj regulacji, aby dostosować się do stylu swojej jazdy lub warunków panujących akurat na szlaku. Przejście z ustawienia „High” na „Low” zmienia wysokość BB (suportu) z 35,0 cm do 34,5 cm i zwiększa kąt nachylenia główki ramy i rury podsiodłowej o 0,4 stopnia.
SPECYFIKACJA:
Rama: | Shuttle AM |
Rok modelowy: | 2023 |
Liczba biegów: | 12 |
Rozmiar koła: | 29″ |
Napęd: | 1×12 |
Amortyzator / Widelec: | Fox Factory 36 29″, 44mm offset, GRIP2 – 160mm |
Tylny amortyzator: | Fox Factory Float X |
Tylna przerzutka: | Sram X0 Eagle Transmission |
Manetki: | Sram AXS Pod Controller |
Dźwignie hamulca: | Shimano XT M8120 |
Hamulce: | Shimano XT M8120 4-tłoczki |
Mechanizm korbowy: | Praxis Alloy eCranks E-MTB 34t |
Kaseta: | Sram X0 1295 Eagle Transmission 10-52t |
Pojemność baterii: | 750 Wh |
Łańcuch: | Sram X0 Eagle Transmission Flattop 12-Speed |
Obręcze: | DT Swiss Hybrid HX1501, 30mm – 29″ 15×110 F/12×157 R |
Opony: | Maxxis Minion DHF 29″ x 2.5″ WT, TR, 3C, EXO+, MAXXTERRA |
Maxxis Minion DHRII 29″ x 2.4″ WT, TR, 3C, EXO+, MAXXTERR | |
Stery: | Pivot Precision Sealed Cartridge |
Wspornik kierownicy: | Phoenix Team Enduro/Trail |
Kierownica: | Phoenix Race Low Rise Carbon – 780mm (SM-MD), 800mm (LG-XL |
Sztyca: | Fox Transfer Factory Series 150mm (SM), 175mm (MD-LG), 200mm (XL) |
Siodło: | Phoenix WTB Volt Pro (Medium Width) |
Rodzaj hamulca: | Tarczowy hydrauliczny |
Typ amortyzatora: | Powietrzno-olejowy |
Skok amortyzatora: | Przód: 160 mm, tył: 148 mm |
Silnik: | Bosch Performance Line CX 250W |
Bateria: | Long-range 750Wh |
Dodatkowe informacje: | Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym czasie i bez uprzedzenia, w odniesieniu do wyposażenia, specyfikacji, modeli, kolorów i materiałów. |
GEOMETRIA: