procent Dodatkowe -5% z kodem SUPER5 na asortyment zimowy
Wkrótce otwarcie drugiego sklepu stacjonarnego 900 m2 w Komornikach pod Poznaniem! Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych i bądź na bieżąco!
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
ochrona_kupujacego
Ochrona kupującego
14-dni-zwrot
14 dni na zwrot
wysylka_w_24h
Wysyłka nawet w 24h
1. Koszyk
2. Twoje dane
3. Potwierdzenie

Strona główna/Rower elektryczny Merida eSilex 400 Silk bronze metal (Black)

  • Opis produktu

    Gravelowy e-bike o wyglądzie klasycznego roweru.

    Możesz polegać na silniku w piaście Mahle X35+ z maksymalnym momentem obrotowym 40 Nm, 250 Wh baterii, solidnej aluminiowej ramie, karbonowym widelcu i osprzęcie Shimano GRX.

    Ruszaj z mocą – rower elektryczny eSilex 400 ją ma! Dzięki połączeniu klasycznego wyglądu z nowoczesną technologią, ten gravelowy e-bike zapewni Ci nie tylko stylową, ale i wydajną jazdę po różnych terenach.

    Poznaj moc szutrowego przecinaka!

    Merida eSilex łączy wszechstronność roweru gravelowego ze wsparciem roweru elektrycznego.

    Model ten wykorzystuje wiele rozwiązań znanych z Meridy Silex, jednego z czołowych graveli na świecie i wzmacnia je umieszczonym w tylnej piaście silnikiem elektrycznym niemieckiej firmy Mahle.

    Silnik ma maksymalny moment obrotowy 40 Nm. Duży zasięg roweru zapewnia bateria o pojemności 250 Wh umieszczona w dolnej rurze, do roweru można zakupić dodatkową 208 Wh baterię zwiększającą jego zasięg.

    Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy.

    Na drogach i bezdrożach sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSilex Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec oraz osprzęt Shimano GRX stworzony z myślą o gravelowej jeździe, w tym hydrauliczne hamulce tarczowe GRX.

    Mknąć w terenie pomogą mocne koła Merida 700c z 40-milimetrowymi oponami Maxxis Rambler, które dają szybkość i kontrolę.

    Z eSileksem największym ograniczeniem będzie Twoja wyobraźnia.

    Ruszaj przed siebie z nową mocą!

    Merida o linii rowerów eSilex:

    „eKsploruj nowe trasy!

    Często rozglądasz się za alternatywną trasą w terenie i lubisz odkrywać nieznane ścieżki? Nasz eSilex może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Kiedy tylko będziesz potrzebował wsparcia na trasie, zapewni go niemal niewidoczny silnik Mahle umieszczony w tylnej piaście. Podobnie jak klasyczny Silex, nasz elektryczny rower gravelowy jest dostępny w wersji z szybkimi kołami 700c albo 650B, gotowymi na trudniejsze trasy i z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność w terenie. Dzięki wielu punktom mocowań na ramie i widelcu, eSilex może być dla Ciebie wyprawowym przecinakiem. Z bagażami czy bez, zawsze będzie napędzał Twoją wyobraźnię, prowadząc do kolejnych zachwytów i nowych tras.”

     

    TECHNOLOGIA:

     

    • PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    • HFS – HYDRO FORMING SYSTEM

    Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • SMOOTH WELDING

    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • DOWN TUBE EXIT

    Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

    • F-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • K-MOUNT

    Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

    • C-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: eSilex Lite II, aluminium, standard osi:  100 x 9 / 135 x 9 mm, maksymalny rozmiar tylnej opony: 700x45C/700x42C (z błotnikiem)/27,5 x 47C, standard suportu: BSA
    Widelec: Merida Silex CF2, karbonowy, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700x42C/700x35C (z błotnikiem)/50 x 650B
    Rozmiar kół: 28″
    Koła: Merida Comp SL, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, piasta przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock
    Napęd: silnik w piaście Mahle X35+ 40 Nm, silnik: PC-044, bateria Mahle B1-D 250 Wh, ładowarka: Mahle Charger-C 2A
    Szprychy: black stainless
    Opony: Maxxis Rambler, 700C x 40, zwijane, EXO, dętki: Lite
    Korba: Shimano GRX600, 46 – 30T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL
    Wkład suportu: Shimano RS500 BSA
    Łańcuch: KMC e10s
    Kaseta: Shimano CS-HG50, 11 – 36T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX400
    Przerzutka tylna: Shimano GRX400
    Oświetlenie: przód: Chance Good 119PG, tył: Chance Good 404RG
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS/S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL), chwyty: Merida Road Expert
    Waga: 13,94 kg
    Mostek: Merida Expert IR II, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
    Stery: Merida 8158
    Hamulce: Shimano GRX400, 2-tłoczkowe, tarcze hamulcowe: przód: Shimano RT10, 160 mm / tył: Shimano RT26, 160 mm
    Pedały: VP VPE-891
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Expert, aluminiowy, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
    Kolor: Silk Bronze Metal (Black) / Jedwabisty brąz (czarny)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

  • Opinie klientów (0)
    Brak opinii

    Opis

    Gravelowy e-bike o wyglądzie klasycznego roweru.

    Możesz polegać na silniku w piaście Mahle X35+ z maksymalnym momentem obrotowym 40 Nm, 250 Wh baterii, solidnej aluminiowej ramie, karbonowym widelcu i osprzęcie Shimano GRX.

    Ruszaj z mocą – rower elektryczny eSilex 400 ją ma! Dzięki połączeniu klasycznego wyglądu z nowoczesną technologią, ten gravelowy e-bike zapewni Ci nie tylko stylową, ale i wydajną jazdę po różnych terenach.

    Poznaj moc szutrowego przecinaka!

    Merida eSilex łączy wszechstronność roweru gravelowego ze wsparciem roweru elektrycznego.

    Model ten wykorzystuje wiele rozwiązań znanych z Meridy Silex, jednego z czołowych graveli na świecie i wzmacnia je umieszczonym w tylnej piaście silnikiem elektrycznym niemieckiej firmy Mahle.

    Silnik ma maksymalny moment obrotowy 40 Nm. Duży zasięg roweru zapewnia bateria o pojemności 250 Wh umieszczona w dolnej rurze, do roweru można zakupić dodatkową 208 Wh baterię zwiększającą jego zasięg.

    Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy.

    Na drogach i bezdrożach sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSilex Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec oraz osprzęt Shimano GRX stworzony z myślą o gravelowej jeździe, w tym hydrauliczne hamulce tarczowe GRX.

    Mknąć w terenie pomogą mocne koła Merida 700c z 40-milimetrowymi oponami Maxxis Rambler, które dają szybkość i kontrolę.

    Z eSileksem największym ograniczeniem będzie Twoja wyobraźnia.

    Ruszaj przed siebie z nową mocą!

    Merida o linii rowerów eSilex:

    „eKsploruj nowe trasy!

    Często rozglądasz się za alternatywną trasą w terenie i lubisz odkrywać nieznane ścieżki? Nasz eSilex może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Kiedy tylko będziesz potrzebował wsparcia na trasie, zapewni go niemal niewidoczny silnik Mahle umieszczony w tylnej piaście. Podobnie jak klasyczny Silex, nasz elektryczny rower gravelowy jest dostępny w wersji z szybkimi kołami 700c albo 650B, gotowymi na trudniejsze trasy i z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność w terenie. Dzięki wielu punktom mocowań na ramie i widelcu, eSilex może być dla Ciebie wyprawowym przecinakiem. Z bagażami czy bez, zawsze będzie napędzał Twoją wyobraźnię, prowadząc do kolejnych zachwytów i nowych tras.”

     

    TECHNOLOGIA:

     

    • PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM

    Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.

    • HFS – HYDRO FORMING SYSTEM

    Produkcja trójwymiarowo giętych rur za pomocą złożonego procesu „hydroformowania”. Połączenie gorącego oleju i wody wypycha kształt ramy pod wysokim ciśnieniem (od wewnątrz do zewnątrz), umożliwiając tworzenie zaawansowanych profili rur. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • X-TAPER HEADTUBE

    Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.

    • SMOOTH WELDING

    Wygładzanie spawów za pomocą odpowiednich technik spawania – ulepszony wygląd bez pogorszenia struktury spawu. Rozwiązanie to pozwala zachować odpowiednią sztywność ramy i uzyskać jej atrakcyjne wykończenie. Dzięki ogromnemu doświadczeniu Meridy, jej technologie obróbki aluminium stoją na najwyższym poziomie.

    • INTERNAL CABLE ROUTING

    Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.

    • DOWN TUBE EXIT

    Duże wyjście linki, które zapewnia bezproblemowe ułożenie przewodów prowadzonych wewnątrz dolnej rury i ułatwia ich obsługę.

    • F-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • K-MOUNT

    Mocowanie na dolnej rurze tylnego trójkąta, które pozwala przykręcić podpórkę dwiema śrubami. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

    • C-MOUNT

    Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia bagażnika dzięki odpowiednim punktom mocowania.

    • WIRE PORT

    Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.

     

    Rama: eSilex Lite II, aluminium, standard osi:  100 x 9 / 135 x 9 mm, maksymalny rozmiar tylnej opony: 700x45C/700x42C (z błotnikiem)/27,5 x 47C, standard suportu: BSA
    Widelec: Merida Silex CF2, karbonowy, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700x42C/700x35C (z błotnikiem)/50 x 650B
    Rozmiar kół: 28″
    Koła: Merida Comp SL, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, piasta przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock
    Napęd: silnik w piaście Mahle X35+ 40 Nm, silnik: PC-044, bateria Mahle B1-D 250 Wh, ładowarka: Mahle Charger-C 2A
    Szprychy: black stainless
    Opony: Maxxis Rambler, 700C x 40, zwijane, EXO, dętki: Lite
    Korba: Shimano GRX600, 46 – 30T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL
    Wkład suportu: Shimano RS500 BSA
    Łańcuch: KMC e10s
    Kaseta: Shimano CS-HG50, 11 – 36T, 10-rzędowa
    Przerzutka przednia: Shimano GRX400
    Przerzutka tylna: Shimano GRX400
    Oświetlenie: przód: Chance Good 119PG, tył: Chance Good 404RG
    Kierownica: Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS/S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL), chwyty: Merida Road Expert
    Waga: 13,94 kg
    Mostek: Merida Expert IR II, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy
    Stery: Merida 8158
    Hamulce: Shimano GRX400, 2-tłoczkowe, tarcze hamulcowe: przód: Shimano RT10, 160 mm / tył: Shimano RT26, 160 mm
    Pedały: VP VPE-891
    Siodło: Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert
    Wspornik siodła: Merida Expert, aluminiowy, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm
    Kolor: Silk Bronze Metal (Black) / Jedwabisty brąz (czarny)

    Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.

     

    GEOMETRIA

     

    Informacje dodatkowe

    Producent

    Płeć

    Kobieta, Mężczyzna

    Rozmiar kół

    28"

    Rocznik

    2024

    Materiał ramy

    Aluminium

    Amortyzacja

    Brak

    Rozmiar ramy

    S, L, XL

Rower elektryczny Merida eSilex 400 Silk bronze metal (Black)

Gravelowy e-bike o wyglądzie klasycznego roweru. Możesz polegać na silniku w piaście Mahle X35+ z maks. momentem obr. 40 Nm, 250 Wh baterii, solidnej aluminiowej ramie, karbonowym widelcu i osprzęcie Shimano GRX. Ruszaj z mocą - eSilex 400 ją ma!
    NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
    • Silnik: Mahle X35+ 40 Nm
    • Przerzutka przód i tył: Shimano GRX400
    • Widelec: Silex CF2 karbonowy

Pierwotna cena wynosiła: 11 999,00 zł.Aktualna cena wynosi: 10 199,00 zł. -15%

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 11 999,00 
Add to Wishlist
darmowa_dostawa
Darmowa dostawa
Sklep ze sprzętem rowerowym i narciarskim - supersportowy.pl
Sklep supersportowy.pl w Poznaniu to miejsce dla miłośników aktywności fizycznej, oferujące bogaty wybór rowerów, nart i akcesoriów sportowych. Profesjonalna obsługa doradza w doborze sprzętu i zapewnia wsparcie serwisowe. To idealne rozwiązanie dla osób poszukujących jakościowych produktów oraz fachowej pomocy.
Ochrona kupującego
ochrona
W naszym sklepie Supersportowy.pl możesz dokonywać zakupów bezpiecznie. Potwierdza to oznaczenie jakości Trusted Shops. Znak ten wskazuje, który sklep internetowy zdobył Twoje zaufanie i oferuje doskonałą obsługę.
14 dni na zwrot
14-dni
Jeśli zakup nie spełnił Twoich oczekiwań, możesz swobodnie zwrócić go w ciągu 14-stu dni.
Wysyłka nawet w 24h
wysylka
Zależy nam na tym, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się z zakupionego produktu, dlatego większość zamówień złożonych w dni robocze realizujemy tego samego dnia.
Bezpłatna rezerwacja
Bezpłatna rezerwacja dotyczy tylko produktów dostępnych w sklepie stacjonarnym. W przypadku braku dostępności, skontaktujemy się z Państwem, aby zaproponować możliwie najszybszą dostawę bądź alternatywny produkt.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie
    Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności Zapoznałem się z Regulaminem Supersportowy.pl oraz Polityką Prywatności