Opis
Gravelowy e-bike o wyglądzie klasycznego roweru.
Możesz polegać na silniku w piaście Mahle X35+ z maksymalnym momentem obrotowym 40 Nm, 250 Wh baterii, solidnej aluminiowej ramie, karbonowym widelcu i osprzęcie Shimano GRX.
Ruszaj z mocą – rower elektryczny eSilex 400 ją ma! Dzięki połączeniu klasycznego wyglądu z nowoczesną technologią, ten gravelowy e-bike zapewni Ci nie tylko stylową, ale i wydajną jazdę po różnych terenach.
Poznaj moc szutrowego przecinaka!
Merida eSilex łączy wszechstronność roweru gravelowego ze wsparciem roweru elektrycznego.
Model ten wykorzystuje wiele rozwiązań znanych z Meridy Silex, jednego z czołowych graveli na świecie i wzmacnia je umieszczonym w tylnej piaście silnikiem elektrycznym niemieckiej firmy Mahle.
Silnik ma maksymalny moment obrotowy 40 Nm. Duży zasięg roweru zapewnia bateria o pojemności 250 Wh umieszczona w dolnej rurze, do roweru można zakupić dodatkową 208 Wh baterię zwiększającą jego zasięg.
Niskie opory silnika i niska waga roweru dają bardzo naturalne odczucia z jazdy.
Na drogach i bezdrożach sprawdzi się mocna aluminiowa rama eSilex Lite z wygodną geometrią i wieloma punktami mocowania, tłumiący drgania karbonowy widelec oraz osprzęt Shimano GRX stworzony z myślą o gravelowej jeździe, w tym hydrauliczne hamulce tarczowe GRX.
Mknąć w terenie pomogą mocne koła Merida 700c z 40-milimetrowymi oponami Maxxis Rambler, które dają szybkość i kontrolę.
Z eSileksem największym ograniczeniem będzie Twoja wyobraźnia.
Ruszaj przed siebie z nową mocą!
Merida o linii rowerów eSilex:
Często rozglądasz się za alternatywną trasą w terenie i lubisz odkrywać nieznane ścieżki? Nasz eSilex może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Kiedy tylko będziesz potrzebował wsparcia na trasie, zapewni go niemal niewidoczny silnik Mahle umieszczony w tylnej piaście. Podobnie jak klasyczny Silex, nasz elektryczny rower gravelowy jest dostępny w wersji z szybkimi kołami 700c albo 650B, gotowymi na trudniejsze trasy i z oponami zapewniającymi dobrą przyczepność w terenie. Dzięki wielu punktom mocowań na ramie i widelcu, eSilex może być dla Ciebie wyprawowym przecinakiem. Z bagażami czy bez, zawsze będzie napędzał Twoją wyobraźnię, prowadząc do kolejnych zachwytów i nowych tras.”
TECHNOLOGIA:
- PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
Najwyższej jakości stop aluminium 6066 o potrójnie cieniowanych ścianach. Jest on wyjątkowo lekki i wytrzymały, zapewnia optymalny stosunek sztywności do wagi i pozwala produkować ramy o bardzo złożonym kształcie. Ilość materiału jest zawsze dostosowana do obciążeń, którym zostaje poddana konkretna część ramy, dzięki czemu nie jest dodany żaden zbędny gram.
- HFS – HYDRO FORMING SYSTEM
- X-TAPER HEADTUBE
Rozszerzająca się rura sterowa z łożyskiem 1 1/8” na górze i 1 1/2” bądź 1 1/4” na dole pozwala na usztywnienie główki ramy, co zwiększa precyzję sterowania i pewność prowadzenia. Ponadto, dzięki temu rozwiązaniu rower lepiej reaguje na skrajne przeciążenia w zakrętach.
- SMOOTH WELDING
- INTERNAL CABLE ROUTING
Prowadzenie przewodów wewnątrz rur ramy. Takie rozwiązanie nie tylko poprawia wygląd roweru, ale także chroni linki przed zabrudzeniem i wilgocią.
- DOWN TUBE EXIT
- F-MOUNT
Przystosowanie do szybkiego i łatwego założenia błotników dzięki odpowiednim punktom mocowania.
- K-MOUNT
- WIRE PORT
Zaprojektowane przez Meridę stery pozwalają wprowadzić przez nie przewody do ramy. Takie rozwiązanie zapewnia czysty wygląd roweru bez ingerencji w ramę. W zależności od modelu, przewody są zintegrowane i prowadzone w całości wewnętrznie (przez kierownicę i mostek) albo półzintegrowane, prowadzone do ramy pod mostkiem.
Rama: | eSilex Lite II, aluminium, standard osi: 100 x 9 / 135 x 9 mm, maksymalny rozmiar tylnej opony: 700x45C/700x42C (z błotnikiem)/27,5 x 47C, standard suportu: BSA |
Widelec: | Merida Silex CF2, karbonowy, maksymalny rozmiar przedniej opony: 700x42C/700x35C (z błotnikiem)/50 x 650B |
Rozmiar kół: | 28″ |
Koła: | Merida Comp SL, aluminiowe, szerokość wewnętrzna: 17 mm, wysokość: 22 mm, piasta przód: VP CLK170F 100 x 12 mm, 32 otwory na szprychy, centerlock |
Napęd: | silnik w piaście Mahle X35+ 40 Nm, silnik: PC-044, bateria Mahle B1-D 250 Wh, ładowarka: Mahle Charger-C 2A |
Szprychy: | black stainless |
Opony: | Maxxis Rambler, 700C x 40, zwijane, EXO, dętki: Lite |
Korba: | Shimano GRX600, 46 – 30T, 170 mm – XS/S, 172,5 mm – M, 175 mm – L/XL |
Wkład suportu: | Shimano RS500 BSA |
Łańcuch: | KMC e10s |
Kaseta: | Shimano CS-HG50, 11 – 36T, 10-rzędowa |
Przerzutka przednia: | Shimano GRX400 |
Przerzutka tylna: | Shimano GRX400 |
Oświetlenie: | przód: Chance Good 119PG, tył: Chance Good 404RG |
Kierownica: | Merida Expert GRII, aluminiowa, 400 mm (XS/S), 420 mm (M), 440 mm (L/XL), chwyty: Merida Road Expert |
Waga: | 13,94 kg |
Mostek: | Merida Expert IR II, aluminiowy, średnica: 31,8 mm, kąt: 5°, rozmiar: 80 mm dla wszystkich rozmiarów ramy |
Stery: | Merida 8158 |
Hamulce: | Shimano GRX400, 2-tłoczkowe, tarcze hamulcowe: przód: Shimano RT10, 160 mm / tył: Shimano RT26, 160 mm |
Pedały: | VP VPE-891 |
Siodło: | Merida Comp SL, V-mount, obejma podsiodłowa: Merida Expert |
Wspornik siodła: | Merida Expert, aluminiowy, średnica: 30,9 mm, cofnięcie (setback): 0 mm |
Kolor: | Silk Bronze Metal (Black) / Jedwabisty brąz (czarny) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
GEOMETRIA