Opis
EMTB.
Marin Alpine Trail E1 wykorzystuje całą wiedzę Marin o rowerach z największym skokiem zawieszenia. Jest to obecnie ich najbardziej agresywna platforma enduro, tworząca najbardziej wydajny eMTB, jaki dotychczas powstał.
Kolarstwo górskie z doładowaniem.
Poznaj możliwości jazdy w górę i w dół, nawet w najbardziej wymagającym terenie.
Maksymalizacja zabawy.
Marin Alpine Trail E1 wykorzystuje wszystkie zalety dużego skoku zawieszenia i progresywnej geometrii enduro. Marin skorzystał ze swojego utytułowanego systemu zawieszenia MultiTrac o skoku 150 mm oraz zamontował silnik Shimano STEPS o mocy 250W. Uczynili go w ten sposób najbardziej wydajnym rowerem z gatunku enduro ebike, który zabierze Cię pod najbardziej stromą górę pozbawioną wyciągów krzesełkowych i pozwoli zjechać agresywnym singlem jak na rasowym enduro.
Alpine Trail E1 zaprowadzi Cię dalej i szybciej, pozwalając na pokonanie najbardziej agresywnych szlaków w górę i w dół.
Rama: | All New Series 4 Alloy Frame, 150 mm Multitrac suspension, Integrated Battery/On-switch/Charging Port, 148 mm Rear Thru-Axle, Built-in Rear Speed Sensor |
Widelec: | Rock Shock 35 Gold RL 29″, Motion Control Damper, 160 mm Travel, Maxle Stealth Axle, 44 mm Offset |
Amortyzator tylny: | Rock Shock Super Deluxe Coil R, Rebound Adjustment, 205 x 65 mm, 25 mm x M8 Lower Hardware, S/M Spring Rate = 300 lb, L/XL Spring Rate = 400 lb |
Obręcze: | przód: Marin Aluminum Double Wall, 29″ Diameter, 32 mm Inner Rim Width, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible; tył: Marin Aluminum Double Wall, 27.5″ Diameter, 38 mm Inner Rim Width, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Shimano MT-410B, 110 x 15 mm, Centerlock Disc, 32H, tył: Shimano HB-MT400B, 148 x 12 mm, Centerlock Disc, Standard Freehub Body |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | przód: Maxxis Assegai 29 x 2,5″, 3C MaxxTerra, Double Down, Tubeless Compatible, tył: Maxxis Minion DHR II 27,5 x 2.8, 3C Maxx Terra, EXO+, Tubeless Compatible |
Pedały: | Marin MTB Plastic |
Korba: | Marin Forged Alloy 165 mm Length, Narrow Wide 38T Chainring, e13 Plus Chain guide, Aluminum Plate |
Silnik/bateria/przełącznik/dodatki: | Shimano STEPS E7000, 250W, 60Nm / BT-8035, Internal 504Wh / SW-E7000 Left Hand Switch for Assist Mode Change / Shimano Battery Charger EC-E6002, Bolt-on Thru-Axle |
Łańcuch: | KMC X-10E, EBike Specific, Silver |
Kaseta: | Shimano Deore M4100-10 10-speed 11-46T |
Wyświetlacz: | SC-E7000 Display |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore 5100 Direct Attachment, 10-Speed |
Manetki: | Shimano Deore M4100-R, I-Spec EV, 10-Speed |
Kierownica: | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm Rise, 5º Up, 9º Back |
Chwyty: | Marin Single Clamp Locking |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy, 35 mm |
Stery: | FSA No 57, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | przód: Shimano MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 203 mm Rotor, tył: Shimano MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake, 203 mm Rotor w/ Speed Sensor |
Dźwignie hamulca: | Shimano MT4100 Hydraulic Lever, I-Spec EV Compatible |
Siodło: | Marin eMTB Saddle |
Wspornik siodła: | TranzX, YSP23JL, 1x Remote, Size S 125 mm Travel, Size M and L 150 mm Travel, Size XL 175 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | Red / black (czerwony / czarny) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
RAMA ALUMINIOWA SERII 4
Modele Alpine Trail E są zbudowane na naszych ramach aluminiowych serii 4, ze szczegółowymi kutymi profilami, wysoce manipulowanymi rurami i pełnym wewnętrznym prowadzeniem linek. Daje to rowerzyście najwyższej klasy aluminiową ramę, kompatybilną z nowoczesnymi damperami sprężynowymi lub amortyzatorami powietrznymi.
ZAWIESZENIE MULTITRAC
Alpine Trail E1 posiada ten sam świetny, sprawdzony system zawieszenia MultiTrac, ale zoptymalizowany pod kątem obecności silnika Shimano STEPS. Dzięki tej kombinacji nie ma potrzeby stosowania platformy ani dźwigni blokującej skok, po prostu wsiadaj i pędź pod górę.
RÓŻNE ROZMIARY KÓŁ
Rozmiary kół 29” z przodu i 27,5”+ z tyłu to idealne połączenie dla Alpine Trail E1. Większe przednie koło łatwo się toczy przez każdą przeszkodę na szlaku i oferuje najlepszą przyczepność na zakrętach. Grubsze tylne koło w rozmiarze 27,5” x 2,8” dodaje zabawowego charakteru, ulepsza przyspieszenie, hamowanie i przyczepność.
SZTYCA REGULOWANA NA POKŁADZIE
Współczesny rowerzysta na szlaku potrzebuje by jego siodło mogło opuścić się błyskawicznie, aby można było doskonale balansować ciałem na rowerze. W Alpine Trail E1, długość rury podsiodłowej została zminimalizowana, wraz z minimalną głębokością wsuwania sztycy, tak aby rowerzyści we wszystkich rozmiarach ram mogli dostać rower z maksymalnie opuszczaną sztycą.
GEOMETRIA