Opis
EMTB.
Marin Alpine Trail E1 wykorzystuje całą wiedzę Marin o rowerach z największym skokiem zawieszenia. Jest to obecnie ich najbardziej agresywna platforma enduro, tworząca najbardziej wydajny eMTB, jaki dotychczas powstał.
Kolarstwo górskie z doładowaniem.
Poznaj możliwości jazdy w górę i w dół, nawet w najbardziej wymagającym terenie.
Maksymalizacja zabawy.
Marin Alpine Trail E1 wykorzystuje wszystkie zalety dużego skoku zawieszenia i progresywnej geometrii enduro. Marin skorzystał ze swojego utytułowanego systemu zawieszenia MultiTrac o skoku 150 mm oraz zamontował silnik Shimano STEPS o mocy 250W. Uczynili go w ten sposób najbardziej wydajnym rowerem z gatunku enduro ebike, który zabierze Cię pod najbardziej stromą górę pozbawioną wyciągów krzesełkowych i pozwoli zjechać agresywnym singlem jak na rasowym enduro.
Kluczowe zmiany względem modelu Alpine Trail E:
- bateria o większej pojemności – 630 Wh;
- tylny amortyzator sprężynowy RockShox Super Deluxe Coil R;
- napęd Shimano Deore 11-rzędowy;
- standardowo zainstalowane wkładki Cushcore i system bezdętkowy.
Alpine Trail E1 zaprowadzi Cię dalej i szybciej, pozwalając na pokonanie najbardziej agresywnych szlaków w górę i w dół.
Rama: | Series 4 Alloy Frame, 150 mm MultiTrac Suspension, Integrated Battery/Charging Port, 148 mm Rear Thru-Axle, Built-in Rear Speed Sensor |
Widelec: | X-Fusion Trace 36 RC, 160 mm Travel, 29″, 110 x 15 mm Bolt-On Axle, 44 mm Offset |
Amortyzator tylny: | RockShock Super Deluxe Coil R, Rebound Adjustment, 205 x 65 mm, 25 mm x M8 Lower Hardware, S/M Spring Rate = 300 lb, L/XL Spring Rate = 400 lb |
Obręcze: | przód: Marin Aluminum Double Wall, 29″ Diameter, 32 mm Inner Rim Width, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible; tył: Marin Aluminum Double Wall, 27,5″ Diameter, 38 mm Inner Rim Width, Pinned Joint, Disc Specific, Tubeless Compatible |
Piasty: | przód: Shimano MT-410B, 110 x 15 mm, centerlock Disc, 32H, tył: Shimano HB-MT400B, 148 x 12 mm, Centerlock, Standard Freehub Body |
Szprychy: | 14g Black Stainless Steel |
Opony: | przód: Vee Tire Co. Attack HPL, 29 x 2.5″, Top 40 Tubeless Compatible; tył: Vee Tire Co. Crown Gem, 27,5 x 2.8”, TACKEE Compound, Tubeless Compatible |
Pedały: | Marin MTB Plastic |
Korba: | Shimano EM600, 160 mm Length, 38t Chainring |
Silnik/bateria/przełącznik/dodatki: | Shimano Steps EP6 Drive Unit, 250 W, 85 Nm / BT-8036, Internal 630 Wh / SW-EN600L Left Hand Switch for Assist Mode Change / Shimano Battery Charger EC-E6002, Shimano CS-EN800 Chainguide, CushCore, 29″ Pro Front, Plus Rear, with CushCore Valve Stems, Marin Tire Sealant 250 ml, Squeeze Top with Valve Core Removal Tool Cap |
Łańcuch: | KMC X-10E, Silver |
Kaseta: | SunRace 11-Speed, 11-51T |
Wyświetlacz: | SC-E600 Display |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore, Direct Attachment, 11-Speed, SGS |
Manetki: | Shimano Deore, 11-Speed, I-Spec EV |
Kierownica: | Marin Mini-Riser, 6061 Double Butted Aluminum, 780 mm Width, 28 mm Rise, 5º Up, 9º Back |
Chwyty: | Marin Grizzly Lock On |
Mostek: | Marin 3D Forged Alloy, 35 mm |
Stery: | FSA No 57E, Sealed Cartridge Bearings, 1 1/8″ x 1 1/2” |
Hamulce: | przód: Shimano MT420, 4-Piston Hydraulic Disc, Metallic Pads, 203 mm Rotor; tył: Shimano MT420, 4-Piston Hydraulic Disc, Metallic Pads, 203 mm Rotor w/ Speed Sensor |
Dźwignie hamulca: | Shimano MT4100 Hydraulic Lever, I-Spec EV Compatible |
Siodło: | Marin eMTB Saddle |
Wspornik siodła: | TranzX, YSP23JL, 1x Remote, Size S 150 mm Travel, Size M and L 170 mm Travel, Size XL 200 mm Travel, 30,9 mm |
Kolor: | Green / black (zielony / czarny) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
RAMA ALUMINIOWA SERII 4
Modele Alpine Trail E są zbudowane na naszych ramach aluminiowych serii 4, ze szczegółowymi kutymi profilami, wysoce manipulowanymi rurami i pełnym wewnętrznym prowadzeniem linek. Daje to rowerzyście najwyższej klasy aluminiową ramę, kompatybilną z nowoczesnymi damperami sprężynowymi lub amortyzatorami powietrznymi.
ZAWIESZENIE MULTITRAC
Alpine Trail E1 posiada ten sam świetny, sprawdzony system zawieszenia MultiTrac, ale zoptymalizowany pod kątem obecności silnika Shimano STEPS. Dzięki tej kombinacji nie ma potrzeby stosowania platformy ani dźwigni blokującej skok, po prostu wsiadaj i pędź pod górę.
MULLET, CZYLI RÓŻNE ROZMIARY KÓŁ
Rozmiary kół 29” z przodu i 27,5” z tyłu to idealne połączenie dla Alpine Trail E1. Większe przednie koło łatwo się toczy przez każdą przeszkodę na szlaku i oferuje najlepszą przyczepność na zakrętach. Grubsze tylne koło w rozmiarze 27,5” x 2,8” dodaje zabawowego charakteru, ulepsza przyspieszenie, hamowanie i przyczepność.
SZTYCA REGULOWANA NA POKŁADZIE
Współczesny rowerzysta na szlaku potrzebuje by jego siodło mogło opuścić się błyskawicznie, aby można było doskonale balansować ciałem na rowerze. W Alpine Trail E1, długość rury podsiodłowej została zminimalizowana, wraz z minimalną głębokością wsuwania sztycy, tak aby rowerzyści we wszystkich rozmiarach ram mogli dostać rower z maksymalnie opuszczaną sztycą.