Opis
Moterra SL 1 to rower górski o dużym skoku i nieskończonych możliwościach.
Stworzony po to, aby błyszczeć na czarnych trasach i technicznych podjazdach. Idź pojeździć w terenie, który do tej pory był nieprzejezdny – teraz to Twój plac zabaw!
Ze skokiem 160 mm z przodu i 150 mm z tyłu, damperem Fox Float X Factory i mocarną specyfikacją, Moterra SL 1 jest gotowy na lokalne trasy enduro i niekończące się zjazdy w alpejskich dolinach.
Wydajność absolutna. Kiedy masz do dyspozycji najmocniejszy i najbardziej zaawansowany system od najbardziej rozpoznawalnego dostawcy technologii e-bike, nie zdziw się, jeśli podjazdy staną się Twoją ulubioną częścią wycieczki.
Zaprojektowane dla Ciebie.
Wydajne wspomaganie ułatwia jazdę, ale to właściwości jezdne czynią ją wyjątkową.
W ramach autorskiej koncepcji Cannondale – Proportional Response, każdy rozmiar ramy ma swoją unikalną kinematykę zawieszenia, geometrię i konstrukcję. Dzięki czemu wszystko działa tak, jakby było stworzone specjalnie dla ciebie. Telepatyczne reakcje, jedwabiście gładka amortyzacja i nieskończona przyczepność – tak, jak tego oczekujesz.
Każda trasa jest w Twoim zasięgu.
Górskie rowery elektryczne z pełnym zawieszeniem zaprojektowane są na najdłuższe wyprawy w najtrudniejszym terenie.
Oto Cannondale Moterra SL 1 – Twój nowy towarzysz.
Zarówno w wysokich górach, na zjazdach, jak i na co dzień.
Cannondale Moterra SL 1 to rower MTB full suspension z dodatkową porcją mocy, ukrytą w wydajnym silniku elektrycznym.
Jest to górski rower elektryczny, którego z powodzeniem możesz używać na singletrackach, ale też jako wydajny środek transportu w każdym innym możliwym terenie i w każdych warunkach.
Moc tego e-bike’a powstaje w wysokiej klasy motorze Shimano EP801, który jest dedykowany do jazdy terenowej i daje Ci 85 Nm dodatkowej mocy za każdym razem, kiedy naciskasz na pedały.
Jeśli do tego dodamy pojemną baterię Custom 601Wh, pełną amortyzację Fox Float Factory i osprzęt SRAM, mamy idealny rower elektryczny MTB, gotowy na wszystko!
Rama: | Moterra Neo SL, Series 1 Carbon construction, 150 mm travel, Proportional Response Tuned Suspension, FlexPivot Chainstay, direct mount internal battery, engineered plastic skid plate, 55mm chainline, DirectLine internal cable routing, 29” FlipChip, 148×12 mm Maxle thru-axle, UDH hanger, 200 mm native post mount brake, tapered headtube, angle adjust headset |
Widelec: | Fox Float Factory 36, 160 mm travel, Grip2 Damper, Kashima coating, 15×110 mm Kabolt thru-axle, tapered steerer, 44 mm offset |
Amortyzator tylny: | Fox Float X Factory, 2 pos adj, EVOL LV, 210×55 mm |
Obręcze: | DT Swiss XM 1700 Spline, 30 mm inner width, TC tubeless ready |
Piasty: | przód: DT Swiss 350, 15×110 mm / tył: DT Swiss 350 Ratchet System 36 SL, 12×148 mm |
Szprychy: | DT Swiss Competition, straight pull |
Opony: | przód: Maxxis DHF, 29×2.5 „, 3C, EXO+, tubeless ready, tył: Maxxis Dissector , 27.5×2.4”, 3C, EXO+, tubeless ready |
Pedały: | N/A |
Korba: | e*thirteen e*spec Race Carbon – Gen 4, 165 mm, 34T |
Motor: | Shimano EP801, 85 Nm, Custom Tuned, Walk, Eco, Trail, Boost and Turbo Modes, akumulator: Custom 601Wh battery, jednostka: Shimano SC-EM800 Cycle Computer, Bluetooth LE Compatible, ładowarka: Custom 4A |
Łańcuch: | SRAM XO Eagle, T-Type, Flattop |
Kaseta: | SRAM XO Eagle, 10-52, T-Type |
Łączność: | Cannondale Wheel Sensor |
Przerzutka tylna: | SRAM XO Eagle AXS, T-Type |
Manetki: | SRAM AXS T-Type POD Controller |
Kierownica: | HollowGram SAVE riser bar, Carbon, 35 mm clamp, 30 mm rise, 8° sweep, 5° rise, 780 mm |
Chwyty: | Cannondale TaperRidge |
Mostek: | Cannondale 1, 7075 Alloy, 1-1/8″, 35 mm, 0° |
Stery: | Acros integrated sealed bearing, tapered |
Hamulce: | Magura MT7 4-piston hydraulic disc w/ Storm HC 203 mm, 6-bolt rotors |
Dźwignie hamulca: | Magura MT7 HCW hydraulic disc |
Siodło: | Fizik Terra Ridon X3, 145 mm, Wingflex, K:ium Mobius rail 7×7 mm |
Wspornik siodła: | Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 31,6, 150 mm (S), 170 mm (M-XL) |
Kolor: | Raw Carbon Finish (RAW) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
TECHNOLOGIA SHIMANO
Mocny silnik Shimano EP801 gwarantuje płynne i naturalne wspomaganie. Akumulator o pojemności 601 Wh zapewnia porządny zasięg.
ULEPSZONA GEOMETRIA
Konstrukcja Proportional Response to już oczywistość w rowerach Cannondale z pełnym zawieszeniem. Gwarantuje najlepsze możliwe rozłożenie masy pomiędzy kołami dla rowerzystów każdego wzrostu. Zachowanie roweru na szlaku dodatkowo poprawia nisko umieszczona jednostka napędowa.
PROSTOTA I DOPRACOWANE DETALE
Elegancki, czysty wygląd, producent osiągnął dzięki pełnej integracji akumulatora i wewnętrznemu prowadzeniu przewodów, które znikają w ramie tuż przy mostku.