Opis
Cannondale Moterra 3 to zaawansowany rower elektryczny MTB z pełnym zawieszeniem, stworzony do jazdy w najtrudniejszym terenie. Dzięki mocnemu silnikowi Bosch Performance Line CX i nowej baterii 800 Wh, Moterra oferuje ogromny zasięg i doskonałą dynamikę. To rower elektryczny enduro, który sprawdzi się zarówno w górach, jak i na technicznych trasach trailowych.
Wyposażony w zawieszenie RockShox (160 mm z przodu, 150 mm z tyłu), 4-tłoczkowe hamulce Shimano MT520 oraz precyzyjny napęd 11-rzędowy Shimano CUES LinkGlide, Cannondale Moterra 3 gwarantuje płynną i bezpieczną jazdę nawet w ekstremalnych warunkach. Aluminiowa rama SmartForm C1 Alloy z geometrią Proportional Response została zaprojektowana indywidualnie dla każdego rozmiaru, co zapewnia idealne dopasowanie i kontrolę.
TECHNOLOGIE
Alchemia w ruchu
Topowa rama SmartForm od Cannondale ze stopu aluminium to mieszanka solidnej wytrzymałości i zabawowego charakteru na szlaku. Mocna, stylowa i gotowa na ostre jazdy – bo wypolerowany wygląd nie musi oznaczać delikatności.
Moc na długie dni
Wbudowana bateria Bosch PowerTube o pojemności 800 Wh pozwala na maratońskie wycieczki i ambitne trasy. Więcej kilometrów, więcej terenu, więcej historii do opowiedzenia – rozszerzony zasięg dla przygód bez końca.
Duże koła, wielka frajda
Koła 29″ to szybka jazda, lepsza przyczepność i łatwe pokonywanie przeszkód, które inni omijają. Korzenie i kamienie zamieniają się w rampy, a szlak w plac zabaw. Sama radość, bez zbędnych dodatków.
Opancerzona ochrona
Zintegrowana płyta ochronna chroni silnik i baterię przed zdradliwymi korzeniami i wściekłymi kamieniami. Cichy strażnik, twardy ochroniarz, zawsze gotowy do walki – bo błoto się zdarza.
I to jeszcze nie koniec
Range extender Bosch PowerMore 250 jest kompaktowy, lekki i zajmuje tyle miejsca co zwykły bidon – a daje dodatkowe 250 Wh mocy. Dostępny jako akcesoryjny upgrade, pozwala dłużej eksplorować, wspinać się i jechać jeszcze dalej – bo czasem lepszy jest długi dzień na szlaku niż szybki powrót do knajpy.
SPECYFIKACJA
| Platform | MOTERRA ALU 29 BOSCH G2 |
| Rama | Moterra, SmartForm C1 Alloy, 29″ wheels, 150mm travel, Proportional Response Tuned Suspension, removable downtube battery, alloy skid plate, 55mm chainline, internal cable routing, 148x12mm thru-axle, UDH, 200mm native post mount brake, 1.5” – 1.8” tapered headtube, 40mm two-bolt kickstand compatible, integrated Moterra rear rack and fender mounts |
| Amortyzator tylny | RockShox Deluxe Select, DebonAir+, adjustable rebound, 230×62.5mm |
| Widelec | RockShox Psylo Silver RC, 160mm, Motion Control, SoloAir, 15x110mm Maxle, tapered steerer, 44mm offset |
| Silnik | Bosch Performance Line CX |
| Jednostka napędowa | Bosch Purion 200 |
| Bateria | Bosch PowerTube, 800Wh |
| Ładowarka | Bosch 4A |
| Korba | FSA Bosch E-bike w/ 55mm chainline, 160mm, 34T |
| Przerzutka tylna | Shimano CUES U6000, LinkGlide |
| Manetki | Shimano CUES U6000, 11-speed, LinkGlide |
| Kaseta | Shimano CUES LG400, LinkGlide, 11-50, 11-speed |
| Łańcuch | Shimano LG500, LinkGlide, 11-speed |
| Obręcze | WTB ST i30 TCS, 30mm inner width, 32h, tubeless ready |
| Opony | (F) Continental Kryptotal-F, 29×2.4″, Enduro Soft Black Foldable / (R) Continental Kryptotal-R, 29×2.4″, Enduro Soft Black Foldable |
| Piasty | (F) Shimano TC500, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano TC500, 12x148mm thru-axle, centerlock |
| Szprychy | DT Swiss Champion 2.0 |
| Hamulce | Shimano MT520 4-piston hydraulic disc, 203mm RT64 rotors |
| Dźwignie hamulcowe | Shimano MT501 hydraulic disc |
| Kierownica | Cannondale 3 riser, 6061 Alloy, 25mm rise, 8° sweep, 4° rise, 800mm |
| Mostek | Cannondale 1, 6061 Alloy, 35.0, 40mm, 0° |
| Gripy | Cannondale TaperRidge |
| Łożyska kierownicy | Acros ICR, 1.5″ to 1.8″, sealed bearings |
| Siodło | WTB Silverado Medium |
| Sztyca | Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 34.9, 150mm (S), 170mm (M), 200mm (L), 230mm (XL) |
| Dodatki | Tubeless Valve Stems, pre-installed front light cable, Bosch PowerMore range extender compatible |
| SKU | C65194U10 |
| Kolor | CHK |
| * | Wagi roweru nie podajemy, ponieważ nie istnieje branżowy standard ważenia. Zawsze zalecamy, aby konkretny rower w danym rozmiarze i konkretnej specyfikacji zważyć w sklepie. |








Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.