Opis
Cervélo Áspero – przewoź siebie, a nie ładunek.
Áspero zaprojektowano z myślą o czystej, bezkompromisowej szybkości, gotowej do przekroczenia linii mety.
To rower stworzony bez ograniczeń – dla rider’ów, którzy chcą je przetestować.
Jest sztywny — sztywny do wyścigów klasycznych — i zachowuje się tak, jakbyś miał rower szosowy do jazdy w terenie.
Trzeba przyznać, że to ma sens i właśnie to producent próbował zrobić, wkładając większe opony w ich ramy i wymieniając widelce, aby uzyskać oponę 40 mm z przodu.
Warto wspomnieć o tym, że rama i widelec są wykonane z karbonu, co bezpośrednio przekłada się zmniejszenie wagi tego roweru.
Jesteś go ciekaw?
Słusznie!
Rama: |
Carbon All-Carbon
|
Widelec: | Cervélo All-Carbon, Tapered Aspero Fork |
Oś thru axle: | Cervelo Aero Thru-Axles, 12×100/142 |
Obręcze: | Alexrims Boondocks |
Piasty: | N/A |
Szprychy: | N/A |
Opony: | Panaracer Gravel King SK Sport 60tpi 700x38c, maximum width: 41 mm (700c) / 47 mm (650b) |
Waga: | N/A |
Korba: | Shimano GRX 600, 46/30T, 11 Speed |
Wkład suportu: | FSA, BBright thread together, 24 mm spindle |
Łańcuch: | Shimano HG601, 11 speed |
Kaseta: |
Shimano HG700, 11-34, 11 Speed
|
Przerzutka przednia: |
Shimano GRX, RX810, 11 speed
|
Przerzutka tylna: |
Shimano GRX, RX810, 11 speed
|
Manetki: |
Shimano GRX, RX600, 11 speed
|
Kierownica: |
Zipp Service Course 70 XPLR Alloy, 31,8 mm clamp, 5 degree flare, 11 degree outsweep
|
Chwyty: |
N/A
|
Mostek: |
Cervélo Alloy
|
Stery: |
FSA IS2 1-1/8 x 1-1/2
|
Hamulce: |
Shimano GRX RX400, tarcze hamulcowe: Shimano RT66 6-Bolt
|
Dźwignie hamulca: |
N/A
|
Siodło: |
Cervélo Road Saddle
|
Wspornik siodła: |
Cervélo Alloy 27,2 mm
|
Kolor: | Rose Champagne (szampański różowy) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.