Opis
Seria gravel.
Cannondale SuperSix EVO SE 2.
Poza szosą jeszcze szybciej.
Dopracowany rower wyścigowy do szybkiej jazdy poza asfaltem, po szutrze, piachu i błocie.
| Rama: | SuperSix EVO CX Carbon, internal cable routing w/ Switchplate, 12 x 142 mm Speed Release thru-axle, PF30-83 Ai, flat mount disc, integrated seatpost binder |
| Widelec: | SuperSix EVO CX Carbon, integrated crown race, 12 x 100 mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8″ to 1-1/2″, 55 mm offset |
| Amortyzator tylny: | N/A |
| Obręcze: | DT Swiss G540 db, 28h, tubeless ready |
| Piasty: | przód: Formula CL-712, 12 x 100 mm centerlock / tył: Formula RXC-400, 12 x 142 mm centerlock |
| Szprychy: | Stainless Steel, 14 g |
| Opony: | Vittoria Terreno Dry TNT, 700 x 40c, tubeless ready |
| Pedały: | N/A |
| Korba: | Cannondale 1, PF83a w/ SpideRing, 46/30T |
| Wkład suportu: | Cannondale Alloy PressFit30 |
| Łańcuch: | Shimano HG601, 11-speed |
| Kaseta: | Shimano 105, 11-34, 11-speed |
| Przerzutka przednia: | Shimano GRX 810, braze-on |
| Przerzutka tylna: | Shimano GRX 810, Shadow RD+ |
| Manetki: | Shimano GRX 600, 11-speed |
| Kierownica: | Cannondale 2, 6061 Alloy, Compact |
| Chwyty: | Cannondale Bar Tape, 3,5 mm |
| Mostek: | Cannondale 2, 6061 Alloy, 31,8, 7° |
| Stery: | Integrated, 1-1/8″ – 1-1/2″ |
| Hamulce: | Shimano GRX 600 hydraulic disc, 160 / 160 mm RT70 rotors |
| Dźwignie hamulca: | Shimano GRX 600 hydraulic disc |
| Siodło: | Prologo Dimension AGX, STN |
| Wspornik siodła: | HollowGram 27 SL KNOT, Carbon, 2 bolt clamp, 330 mm, 0 mm offset (46 cm), 15 mm offset (51 – 58 cm) |
| Kolor: | Olive Green (OGN) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
CZYSTA PRĘDKOŚĆ
Aerodynamiczne profile rur ramy to więcej prędkości przy mniejszym wysiłku. Jedź szybciej i dłużej.
ZWINNY, ALE STABILNY
Krótki tylny trójkąt zapewnia trakcję na podjazdach i przyspieszenie. Geometria OutFront to panowanie nad rowerem nawet na najbardziej stromych zjazdach.
IDŹ GRUBO
Ogromny prześwit dla opon pozwala założyć nawet gumy szerokości 45 mm, co da Ci przyczepność, komfort i odporność na dobicie.
GEOMETRIA

