Opis
Otwarte granice możliwości.
Stworzony do XXC.
Cannondale Scalpel Carbon 4 to najbardziej dopracowany rower do ścigania się na wyboistych i trudnych technicznie trasach współczesnego XC.
To aktualnie najlżejszy i najbardziej sztywny zarazem full do XC na rynku, z radykalną geometrią, która pozwoli Ci królować na podjazdach i z
Otwarte granice możliwości.
Trzymajcie się mocno!
To będzie ekscytująca jazda. Dzięki najbardziej zaawansowanemu zawieszeniu i geometrii w cross country oraz bardzo agresywnej specyfikacji – nowy Scalpel kolejny raz zmienia definicję prędkości w XC!
Scalpel Carbon 4 to iście rasowy full w kolekcji Cannondale. Ma karbonową ramę, widelecRockShox SID o skoku 120 mm i amortyzator tylny RockShox SIDLuxe Select+.
Napędzany jest dzięki komponentom grupy Shimano Deore, a za efektywne hamowanie odpowiadają hydrauliczne hamulce Shimano MT501.
Jeśli dodamy do tego porządne opony Maxxis Rekon Race WT i Maxxis Aspen WT, otrzymamy rower stworzony do pokonywania kolejnych odcinków specjalnych i rajdów XC.
Taki właśnie jest Cannondale Scalpel Carbon 4.
Rama: | Scalpel, Series 1 Carbon construction, 120 mm travel, Proportional Response Suspension and Geometry, FlexPivot Chainstay, full internal cable routing, 73 mm BSA, 1.5″ headtube with 1-1/8″ upper reducer/internal cable guide, 148 x 12 mm thru axle, 55 mm chainline, UDH, post-mount disc – 160 mm native |
Widelec: | RockShox SID, 120 mm, DebonAir, 15 x 110 mm thru-axle, tapered steerer, 44 mm offset, TwistLoc Ultimate remote dual lockout |
Amortyzator tylny: | RockShox SIDLuxe Select+, 2-Pos mode adjust, adjustable rebound, 190 x 45, TwistLoc Ultimate remote dual lockout |
Obręcze: | Stan’s NoTubes Crest S2, 32h, tubeless ready |
Piasty: | przód: Shimano TC-500, 15 x 110 mm thru-axle / tył: Shimano MT410B, 12 x 148 mm thru-axle |
Szprychy: | DT Swiss Champion |
Opony: | przód: Maxxis Rekon Race WT, 29×2.4″, EXO Protection, tubeless ready / tył: Maxxis Aspen WT, 29×2.4″, EXO Protection, tubeless ready |
Pedały: | N/A |
Korba: | Shimano M5121, 32T |
Wkład suportu: | Shimano BSA 73 mm |
Łańcuch: | Shimano Deore, 12-speed |
Kaseta: | Shimano Deore, 10-51, 12-speed |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano Deore 6100 |
Manetki: | Shimano Deore 6100, 12-speed |
Kierownica: | Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31,8 mm, 3° rise, 8° sweep, 760 mm |
Chwyty: | RockShox Smooth Silicone |
Mostek: | Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31,8, -6° |
Stery: | Acros ICR |
Hamulce: | Shimano MT501, hydraulic disc, 180 mm / 160 mm RT10 rotors |
Dźwignie hamulca: | Shimano MT501 hydraulic disc |
Siodło: | Prologo Dimension NDR, STN rails |
Wspornik siodła: | Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 31,6, 125 mm (S), 150 mm (M-XL) |
Kolor: | Smoke Black (SBK) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ZAWIESZENIE ZAPROJEKTOWANE Z MYŚLĄ O PRĘDKOŚCI
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas, gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, opatentowany przez Cannondale system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
STOPNIOWY PROGRES
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
SZTYWNY, LEKKI, SZYBKI
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga – to przepis na zwycięstwo.
FLEXPIVOT
Klucz do niesamowitej pracy zawieszenia Scalpela i jego niskiej masy. Opatentowane elastyczne strefy z włókna węglowego działają tak samo jak ogniwo Horsta, ale są lżejsze, sztywniejsze i trwalsze od dowolnego łożyska.
PROPORTIONAL RESPONSE
W przeciwieństwie do konkurencji, która stosuje tę samą kinematykę we wszystkich rozmiarach ramy, Cannondale skupia się na precyzyjnym dostrojeniu zawieszenia dla każdego z osobna, aby każdy zawodnik, niezależnie od wzrostu, mógł cieszyć się tą samą doskonałą pracą zawieszenia.
STASH KIT
Kompletny niezbędnik do szybkich napraw na szlaku. Narzędzia Fabric „8 in 1” w podręcznym uchwycie, zestaw naprawczy do opon bezdętkowych Dynaplug i pompka na naboje CO2. Wszystko to elegancko ukryte pod koszykiem na bidon, dostępne w każdej chwili.
WEWNĘTRZNE PRZEWODY DIRECT LINE
Dzięki wewnętrznym rurkom w przednim trójkącie i wahaczu, montaż przewodów jest łatwy i szybki.