Opis
Otwarte granice możliwości.
Stworzony do XXC.
Cannondale Scalpel Carbon 4 to najbardziej dopracowany rower do ścigania się na wyboistych i trudnych technicznie trasach współczesnego XC.
To aktualnie najlżejszy i najbardziej sztywny zarazem full do XC na rynku, z radykalną geometrią, która pozwoli Ci królować na podjazdach i zostawiać konkurencję w tyle na zjazdach.
Całkowicie nowy Scalpel to ekscytująca przejażdżka.
Z najbardziej zaawansowanym zawieszeniem i geometrią, jakie kiedykolwiek zagościły w lekkiej maszynie wyścigowej, oraz agresywną specyfikacją XC, Scalpel znajduje dodatkową prędkość na każdej trasie.
Przyspiesz tam, gdzie inni się wahają, wykorzystaj przyczepność tam, gdzie wpadają w poślizg, wyprzedzaj tam, gdzie hamują.
Scalpel prowadzi szarżę w zupełnie nową erę XC.
Skasuj bilet, zapnij pasy i przygotuj się do startu!
Rama: | Scalpel Carbon, 100 mm travel, Proportional Response Tuned, FlexPivot Chainstay, PF30-83, Tapered Headtube, Speed Release 12 mm thru axle, Ai Offset, Stash compatible |
Widelec: | Fox Float Performance 32 SC, 100 mm, 15 x 110 mm thru-axle, tapered steerer, 51 mm offset, remote-actuated |
Amortyzator tylny: | Fox Float DPS Performance Elite EVOL, remote lockout, adjustable rebound |
Obręcze: | WTB STX i23 TCS, 32h, tubeless ready |
Piasty: | przód: Shimano MT400, 15 x 110 mm thru-axle / tył: Shimano MT410, 12 x 148 mm thru-axle |
Szprychy: | DT Swiss Champion |
Opony: | przód: Maxxis Ardent Race, 29 x 2.2″, EXO Protection, tubeless ready / tył: Maxxis Recon Race, 29 x 2.2″, EXO Protection, tubeless ready |
Pedały: | N/A: Ma |
Korba: | Cannondale 1, BB30a, OPI SpideRing, 32T, Ai Offset |
Wkład suportu: | Cannondale Alloy PressFit30 |
Łańcuch: | Shimano Deore 6100, 12-speed |
Kaseta: | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-speed |
Przerzutka przednia: | N/A |
Przerzutka tylna: | Shimano XT |
Manetki: | Shimano Deore M6100, 12-speed |
Kierownica: | Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31,8 mm, 3° rise, 8° sweep, 760 mm |
Chwyty: | Cannondale Locking Grips |
Mostek: | Cannondale 2, 6061 Alloy, 35 mm, 0° |
Stery: | Integrated Sealed Bearing, Tapered |
Hamulce: | Shimano Deore 6100 hydraulic disc, 160 / 160 mm RT54 rotors |
Dźwignie hamulca: | Shimano Deore hydraulic disc |
Siodło: | Cannondale Scoop Shallow Sport, steel rails |
Wspornik siodła: | Cannondale 2, 7075 Alloy, 31,6 x 400 mm |
Kolor: | Jungle Green (JNG) |
Producent zastrzega możliwość zmiany ceny, dostępności, specyfikacji, materiałów oraz wyposażenia bez wcześniejszej informacji.
ZAWIESZENIE ZAPROJEKTOWANE Z MYŚLĄ O PRĘDKOŚCI
Najbardziej zaawansowane zawieszenie XC na rynku. Podczas, gdy inni poświęcają jakość pracy dla niższej masy, nasz opatentowany system FlexPivot zapewnia jedno i drugie. Jest niezwykle lekki i oferuje doskonałą przyczepność, przyspieszenie i kontrolę. Dzięki temu możesz jechać w pełnym gazie zawsze i wszędzie. Bo większa prędkość to większa frajda!
STOPNIOWY PROGRES
Progresywna geometria Scalpela idzie o krok dalej. Kąt główki ramy zmalał o 1,5°, a rura podsiodłowa jest o 1° bardziej stroma, przekładając się na agresywny charakter, błyskawiczne reakcje i stabilność w każdych warunkach, niezależnie od tego, czy jesteś na trasie Pucharu Świata XC, czy na ulubionym lokalnym szlaku.
SZTYWNY, LEKKI, SZYBKI
Ważąca nieco ponad 1900 g z damperem rama Scalpela jest jedną z najlżejszych w historii ram amortyzowanych. Niesamowite zawieszenie, wzorowe prowadzenie i niska waga – to przepis na zwycięstwo.
AI – ASYMETRYCZNA INTEGRACJA
Unikalne przesunięcie napędu zapewnia duży prześwit na oponę i błoto, przy jednoczesnym zachowaniu krótkiego tylnego trójkąta dla doskonałej trakcji i zwrotności. Zwiększa też sztywność i wytrzymałość tylnego koła. Ai to sytuacja win-win-win.
FLEXPIVOT
Klucz do niesamowitej pracy zawieszenia Scalpela i jego niskiej masy. Opatentowane elastyczne strefy z włókna węglowego działają tak samo jak ogniwo Horsta, ale są lżejsze, sztywniejsze i trwalsze od dowolnego łożyska.
PROPORTIONAL RESPONSE
W przeciwieństwie do konkurencji, która stosuje tę samą kinematykę we wszystkich rozmiarach ramy, Cannondale skupia się na precyzyjnym dostrojeniu zawieszenia dla każdego z osobna, aby każdy zawodnik, niezależnie od wzrostu, mógł cieszyć się tą samą doskonałą pracą zawieszenia.
STASH KIT
Kompletny niezbędnik do szybkich napraw na szlaku. Narzędzia Fabric „8 in 1” w podręcznym uchwycie, zestaw naprawczy do opon bezdętkowych Dynaplug i pompka na naboje CO2. Wszystko to elegancko ukryte pod koszykiem na bidon, dostępne w każdej chwili.
WEWNĘTRZNE PRZEWODY DIRECT LINE
Dzięki wewnętrznym rurkom w przednim trójkącie i wahaczu, montaż przewodów jest łatwy i szybki.